Parca o cunosc de o viata

2.7K 85 0
                                    

(In poza Becca)
Chris povesteste:
In seara asta merg la clubul meu pentru o noua cucerire -Rebecca Wills- frumos nume. Sper ca si ea e la fel. Robert trebuie sa se intalneasca cu blonda lui focoasa care se pare ca are o prietena single. (Va fi a mea)
Robert asteapta fetele la separeul 21 in timp ce eu ma retrag pentru a-mi face intrare "speciala" dupa. Ma apropii cu pasi inceti, dar siguri cand o vad: inalta, supla, dar cu forme apetisante. Fusta scurta si stramta ii scoate in evidenta corpul bine sculptat, iar parul lung si castaniu ii mangaie spatele. Se intoarce spre mine si raman fara aer cand ochii mei intalnesc doua oceane inghetate dominate de inocenta.
Chris: - Buna! Eu sunt Christian Black, patronul acestui club. Tu esti? ( intreb desi ii stiu numele, dar vreau sa ii aud vocea)
Emma: - Putin pierduta... (rad in gandul meu la comentariul blondei)
Becca: - Eu sunt Rebecca Wills, imi poti spune Becca.
Chris: - Incantat! (Ii fac cu ochiul, iar ea imi zambeste dezgolindu-si dantura perfecta)
Dupa cateva minute de tacere le fac un semn porumbeilor , iar acestia bat in retragere....
Emma: - Noi ne retragem, distrati-va.
Becca se incrunta, dar nu spune nimic ( e aroganta .... imi place ). Christian Black se simte din nou atras de o femeie? - vocea mea interioara ma chinuie.
Linistea devine stanjenitoare asa ca incerc sa rup tacerea.
Chris: - Becca, spune-mi ceva despre tine.
Becca: - Nu sunt prea multe de spus.
Chris: - Mmmm... esti misterioasa. (Fata asta are o steluta in frunte)
Evit putin subiectul si desfac o sticla de sampanie pentru a o destinde.
Vreau sa o fac sa se simta bine in prezenta mea.
Chris: - Sa ciocnim pentru... (nu termina caci ma intrerupe)
Becca: - Pentru noi prieteni.
Ciocnim si ma incrunt la gandul ca ar putea fi prima femeie care ca refuza. Voiam doar o seara, dar misterul ei ma atrage sa vreau mai mult.
Dupa dans, dans si dans.... si cateva shot-uri revenim la masa noastra.
Becca: - Vrei sa stii lucruri despre mine? (Aprob printr-o singura miscare a capului bucuros ca ea a deschis subiectul) Am 20 de ani, sunt studenta, vreau sa fiu arhitecta. Locuiesc cu Emma intr-un apartament ,proiectat de mine, cu catelul nostru - Rex. (Chicotim amandoi) E randul tau....
Chris: - Frumos... se pare ca e ceva de spus. Pai am 24 de ani, sunt patronul acestui club alaturi de Robert. El este fratele meu vitreg si cel mai bun prieten al meu. Clubul a fost visul nostru si suntem mandri de ce am realizat.
Ne privim in ochi si zambim. Am senzatia ca o cunosc de o viata, ca pot vorbi orice cu ea. Mi-am promis ca nu ma voi mai atasa de nici o femeie, nu dupa ce am suferit.
Chris: - Exista cineva in viata ta? (Rup eu tacerea)
Ezita si simt ca am atins o coarda sensibila; probabil nu sunt singurul care a suferit. Ii iau mana firava in a mea pentru a-i da un impuls.
Becca: - Nu mai exista de mult cineva in viata mea.

Doar a taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum