Amintiri si Surprize

1.4K 69 15
                                    

*Te-am vazut, mi-ai atras atentia, te-am placut, iar in final m-am indragostit de tine. Nu credeam in dragoste la prima vedere, asta pana sa te intalnesc. Faptul ca te-am intalnit este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat; m-ai schimbat si te-am schimbat.
Doua suflete hoinare s-au intalnit si s-au unit intr-unul singur, unic si indistructibil. M-ai invatat sa iubesc si sa fiu iubita. Fiecare atingere a ta ma innebuneste, simpla ta prezenta ma tulbura, iar fiecare cuvant al tau e un impuls electric in inima mea - acesta este efectul tau asupra mea...*
Becca povesteste:
C: - Vrei sa te muti cu mine?
B: - Poftim? Intrebarea lui ma ia prin surprindere , iar uimirea mi se citeste cu usurinta pe chip. Nu ma gandesc prea mult si raspund. Da, vreau sa ma mut cu tine!
C: - Serios? Adica, esti sigura? Adica.... wow. Multumesc pentru aceasta onoare!
B: - Eu iti multumesc!
Ne sarutam pasional, iar scena iubirii se reia...
A doua zi, dimineata:
Imi iau adio de la de la camera mea si de la toate amintirile create in acest apartament. Ma bucur de acest pas in relatia noastra , dar imi este greu sa ma despart de casa mea.
E: - Imi pare rau si ma bucur in acelasi timp, spumpo. O sa-mi fie dor de tine! Casa va fi atat de goala.
B: - Si mie de tine! O sa vin mereu in vizita.
Stam intinse pe canapeaua din camera de zi si mancam bomboane de ciocolata cum obisnuiam sa facem mereu. Cateva lacrimi dulci isi fac aparitia pe obrajii nostri si zeci de amintiri ne trec prin cap.
B: - Iti aduci aminte de petrecerea de craciun de aici? Pompierii nu cred au uitat-o.
E: - Oh, da. Chiar imi placea acel brad!
B: - Si mie!
E: - Mai stii cand am baut cam mult si am adus aici acei tipi si era sa...
B: - Hai sa uitam asta! Spun eu serioasa desi Em rade foarte tare.
B: - Pe canapeaua asta radeam si plangeam mereu impreuna.
E: - Si eu...
Doua batai in usa ne trezesc din reverie si ne indreptam spre ea. O deschid si in fata noastra apar doua buchete de trandafiri, in spatele lor aflandu-se Chris si Rob.
R: - Surpriza!
C: - Deranjam?
E si B: - Nuu!!
C: - Cum merge impachetatul?
B: - Foarte bine, dar imi e greu sa o las singura pe Emma.
R: - De asta suntem noi aici.
Eu si Em ne holbam una la alta fara sa intelegem, dar Rob ne lumineaza.
R: - Emma, vrei sa te muti cu mine? Defapt, cu noi.
Gura Emmei formeaza un "o" perfect, iar fata mea e in pamant de uimire. Ii dau blondei un ghiont pentru a o face sa raspunda, iar ea tresare.
E: - Da, sigur ca da! Te iubesc mult!
R: - Si eu!
E: - Ce facem cu apartamentul?
B: - Il vindem.
E: - Dar amintirile noastre?
B: - Facem altele, scumpo!
Chris aduce o sampanie si mergem toti in camera de zi. Este una dintre cele mai frumoase surprize si trebuie sa ciocnim pentru asta.
C: - Pentru noi inceputuri...


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 23, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Doar a taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum