Cina

2.3K 71 2
                                    

(In poza Robert)
Chris povesteste:
Ma bucur ca a acceptat sa iasa cu mine, sunt foarte emotionat. Nu am mai simtit fluturi in stomac de cand.... de cand Amanda mi-a frant inima. A fost singura femeie pe care am iubito.
Eu si Robert nu sunt doar patroni de club, ne ocupam si cu prostitutia. Avem in jur de 100 de fete: blonde, brunete, roscate... toate au trecut prin patul meu dupa despartire. Insa una a fost mai "speciala" - Lara - blonda, inalta, sutin masochista. A fost singura care a rezistat langa mine (care nu a vrut sa plece). Presa specula ca suntem impreuna asa ca i-am dat de inteles ca s-a terminat.
Cu Becca e diferit, sper sa fie. Am facut rezervare la unul dintre cele mai elegante restaurante. Fac un dus rapid, imi imbrac costumul negru si urc la volan.
Dupa 20 de minute:
Ajung in fata usii de la apartamentul ei si cand vreau sa ciocan usa se deschide: poarta o rochie rosie, lunga si crapata pe un picior. Buzele ei rosii, pline parca ma ademenesc intr-un sarut nebun. Se apropie de mine si ma saruta cast pe buze.
Chris: -Arati superb.... (chicoteste cand imi vede reactia)
Becca: -Si tu. Mergem?
Drumul este tacut, ne privim in ochi si cred ca vorbele nu mai au rost. E prima oara cand simt ca se leaga ceva intre noi.
...
Becca: - Robert e fratele tau vitreg, nu?
Chris: - Da, mama mea a murit cand eram mic , iar tatal meu s-a recasatorit. Pe noua lui sotie o indragesc mult, dar....
<zgomot de tocuri>
Lara: - Buna, iubitule! Ti-a fot dor de mine? (Se apropie de mine si ma saruta)
C: - Lara? Ce cauti aici? ( Imi ies din minti )
L: - Iubitule , cine e ea? O noua escorta?
Ma ridic si nu vreau decat sa o lovesc..., dar ma intorc pentru ai explica Beccai ce se intampla, dar nu mai e.
Becca povesteste:
Credeam ca e altfel.... o alta escorta? Ce inseamna asta? Voia sa profite de mine, iar eu sunt o proasta ca am acceptat. Lacrimile imi curg pe obraji ca o ploaie de vara.
Arunc dezgustata hainele de pe mine si intru in dus. Aud usa baii deschizandu-se:
Becca: - Emma, tu esti?
....
Am crezut ca mi se pare, dar cand m-am intors am simtit doua maini reci pe spatele meu.
Becca: - Chris? ... (imi simt obrajii arzand cand imi dau seama ca sunt goala in fata lui)
Incearca sa spuna ceva, dar ii astup gura cu a mea. Corpurile noastre iau foc sub ploaia fierbinte a dusului. Am asteptat atat timp momentul asta....

Doar a taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum