Aniversare

1.5K 64 0
                                    

(In poza Becca)
Becca povesteste:
Chris: - Buna dimineata, iubito!
Deschid buimaca ochii cand vocea extrem de cunoscuta si draga mie ajunge la urechile mele...
Becca: - Buna dimineata!!!... Stai, ce? C-ce caut eu aici, cum am...?
Chris: - Eu te-am adus. Ai adormit pe camp. Ce a fost in capul tau, puteai pati ceva!!! (Din tonul lui extrem de ridicat imi dau seama ca e nervos, nu l-am mai vazut asa)
Becca: - Ok, mersi pentru grija! Acum, vreau sa plec (ma ridic , dar ma impinge brutal pe pat si se napusteste asupra mea)
Chris: - Cine ti-a spus ca poti pleca?! Nu, nu ai voie sa pleci pana nu spun eu asa ca acomodeaza-te cu dormitorul meu. In seara asta vei dormi cu mine. (Incerc sa protestez, dar imi acopera gura cu palma lui) Daca nu iti convine vei fi mutata in beci, asa ca fii fata cuminte!
Se ridica si pleaca izbind usa in urma lui. Singurul sunet care se mai aude este cel facut de cheia ce se invarte in usa. Acum chiar nu pot pleca! Tremur ca un caine la injectie si nu-mi pot da seama ce s-a intamplat cu el?! Unde e baiatul dragastos, tandru de care m-am indragostit? ...Eu..eu sunt indragostita de el? Chiar sunt! Las gandurile la o parte si ma ridic in capul oaselor pentru a privi mai bine camera in care ma aflu. E un dormitor spatios, decorat cu bun gust cu mobila neagra , pereti albi -un contrast frumos. Ma apropii de un dulap pe care il deschid: costume negre, albastre, gri si o colectie impresionanta de cravate. Iau un sacou bleu si imi cufund nasul in el, narile imi sunt inundate de parfum...parfumul lui. Deschid alt dulap si impietresc: rochii lungi, scurte, de gala, toate par a fi extrem de scumpe. Iau una dintre ele pe care este prinsa o eticheta, cred ca e pretul, dar pe ea scrie " Pentru frumoasa mea"... Innebunesc, cine e ea? O pun la loc si ma indrept spre draperiile lungi si negre pe care le inlatur. Observ o usa ce probabil duce spre balcon, dar nu sunt sigura pentru geamurile sunt fumurii si nu pot vedea ce e dupa ele. Tresar cand aud cheia intrand in usa... ma indrept speriata spre pat. Daca nu e Chris, atunci cine e? Inchid ochii speriata si dinou aud o voce ce-mi pare familiara.
Gina: - Buna, draguta mea! Cum te simti?
Becca: - Buna, Gina!! (Ma bucur ca un copil la vederea ei) Nu prea bine...
Gina: - E din cauza domnului Christian, nu? Te inteleg... te rog ceva desi stiu ca nu e bine!
Becca: - Ce... ce e?
Gina: - Te rog sa ai grija in seara asta....domnul mi-a spus ca are planuri cu tine si ca nu ai cum sa scapi....
Dupa cateva ore:
Este ora 23:50 si Chris inca nu a venit. Poate s-a razgandit...sper! Chiar vreau acasa, in doar 10 minute e o noua zi si una foarte importanta. Nu stiu ce are de gand cu mine , dar nu vreau sa-mi strice ziua asta.... sunt cuprinsa de ganduri si nu observ cat de repede au trecut cele 10 minute. Ma uit la telefon, este 00:00 si o bucurie spontana ma cuprinde. Nu dureaza mult ca usa se deschide zgomotos si se izbeste de perete. Ma retrag la marginea patului si inchid ochii cand aud vocea lui .
Chris: - Ti-am promis....
Se apropie rapid de mine si incep sa tremur, dar .... ma ia de mana si ma ridica delicat. Imi pune in brate un buchet enorm de trandafiri, cred ca sunt peste 50. Ma saruta cast pe buze, ma strange puternic in brate si imi sopteste la ureche.
Chris: - La multi ani, frumoasa mea! Te iubesc!
Eu sunt ea? Ma iubeste? Emotiile ma cuprind si nu-mi pot stapani lacrimile...
Becca : - Si eu te iubesc!

Doar a taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum