Coincidenta sau destin?

2.3K 78 2
                                    

( In poza Emma )
Deschid ochii cu lene, durerea de cap ma cuprinde. Imi frec tamplete cu degetele si imagini din seara trecuta incep sa-mi apara in minte: afisul, ochii, mana lui pe a mea, sampania, ..... si infinal sarutul. Nu stiu de ce a facut asta, nu stiu daca il voi mai vedea, dar imaginea lui mi-a ramas intiparita in minte. Puteai sa-i iei macar numarul de telefon, fraiero....- vocea mea interioara enervanta.
> suna telefonul <
Becca: - Alo?!
Profesorul: - Buna dimineata, domnisoara Wills. V-am trezit?
Aproape cad din pat cand aud vocea profesorului meu. E vacanta..... de ce ma suna?
Becca: - Buna dimineata, nu. S-a intamplat ceva?
Profesorul: - Nu, voiam sa te anunt ca ai prima solicitare. Felicitari!
Becca: - Poftim? Glumiti?
P: - Nu, trebuie sa proiectezi un nou local. Iti trimit un SmS cu datele de contact ale clientului. Sa nu ma dezamagesti!
Becca: - Nu, multumesc.
Ma ridic din pat si aud sunetul telefonului care ma anunta ca am primit mesajul. Imi aleg tinuta comoda, dar eleganta - vreau sa am un stil profesional. Aleg o fusta neagra pana deasupra genunchilor, o camasa alba, sacou si pantofi rosii cu platforma. Parul il prind intr-un coc elegant si imi fac buzele rosii. Perfect!
Imi iau servieta plina cu planse si ustensile. Sunt gata....
Chris povesteste:
Azi am o intalnire cu o viitoare arhitecta care trebuie sa imi proiecteze un nou club. Din cate am inteles e prima ei lucrare oficiala, dar sper ca nu e o simpla amatoare. Nu vreau sa vad nicio femeie, o vreau doar pe Becca....
>ciocanit in usa<
Chris: - Intra.
Secretara: - A ajuns!
C: - Spune-i sa intre.
Ma intorc cu spatele la usa nedorind sa o vad si spun cat de sec pot:
- Ia loc.
Becca povesteste:
Ce arogant, nici macar nu ma priveste. Imi dreg vocea si ma asez pe scaun.
Becca: - Buna ziua, eu sunt Rebecca Wills. Am venit pentru.... (dintr-o data arogantul se intoarce....)
C: - Becca? Tu esti arhitecta?
B: - Ce coincidenta, asa iti tratezi tu angajatii? Cu spatele?
C: - Ohh.... imi cer scuze. (Chicoteste) Credeam ca....
B: - In fine, trecem la treaba?
C: - Daca asta vrei...
B: - De asta am venit.
Dupa cateva ore de discutii in care mi-a explicat ce isi doreste am reusit sa fac o schita perfecta.
C: - Imi place ce a iesit, chiar te pricepi.
B: - Multumesc.
Ma ridic vrand sa plec , dar imi prinde mana si ma trage intr-un sarut pasional. Barbatul asta e atat de imprevizibil.
C: - Vrei sa luam cina impreuna?

Doar a taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum