(In poza Fernando)
Deschid ochii cu greu, capul imi bubuie de durere.... ce se intampla cu mine? Incerc sa ma ridic, dar nu reusesc sa ma misc. Observ ca sunt intinsa intr-un pat necunoscut, legata de maini si picioare. Arunc o privire in jur: sunt intr-o camera spatioasa, amenajata cu bun gust, cu mobila alba, pereti albi si o usa mare alba ce da spre un balcon.... totul e alb, imaculat. Unde sunt? Ce am facut aseara? Imaginea unui pahar de bautura ce-mi provoaca ameteala si un biletel straniu imi apare in minte... tresar speriata de zgomotul facut de cheia invartita in broasca usii albe de la dormitor.... ce e cu atata alb?
Chris povesteste:
Robert: - Frate, stai calm! Il vom gasi si vom scapa de el!
Chris: - Nu-mi pasa de el.... o vreau pe ea. O are si nu stiu ce are de gand cu ea! Fernando e nebun si ar face orice ca sa ma raneasca.... trebuia sa il omor cand am avut ocazia.
R: - Totusi, ce s-a intamplat intre voi? Erati de nedespartit.
C: - Amanda s-a intamplat. Eram amandoi indragostiti de aceasi femeie , iar eu stiam asta. Mi-a promis ca-l va parasi pentru mine, dar nu a facut asta. Ne-a distrus pe amandoi facandu-l sa ma urasca. Fernando mi-a promis ca imi va fura fiecare femeie si ma va face sa sufar. Mi-am promis ca nu voi mai iubi, dar.... trebuie sa o aduc inapoi.
Becca povesteste:
Deschid ochii si vad o femeie in varsta imbracata ca o servitoare si cu o tava cu mancare in mana.
Servitoarea: - V-ati trezit, domnisoara? V-am adus micul dejun.
Becca: - Cine sunteti ? Unde ma aflu? Cine...
S: - Imi pare rau, dar nu sunt in masura sa raspund intrebarilor. Domnul va dori sa "vorbeasca" cu dumneavoastra mai tarziu.
B: - Dar....
Nu reusesc sa mai spun ceva caci imi dezleaga stransorile, acum simtindu-ma mai libera si imi intinde tava cu mancare. Aud doar sunetul usii inchizandu-se.
****
Sunt confuza si refuz sa mananc ceva pana nu primesc exlicatii. <ai grija ce iti doresti> ma sacaie vocea mea interioara cand aud usa trantindu-se de perete. Se pare ca rapitorul meu a decis sa-si faca simtita prezenta si nu e prea calm. Incep sa tremur speriata de ce va urama... cand deschid ochii observ o silueta masiva ce-mi pare cunoscuta: e inalt, brunet cu niste ochi albastri patrunzatori.... ochi albastri? < Becca, iubito, trezeste-te > primesc o palma mintala de la vocea mea interioara si ..... imi amintesc, ochii albastri de care m-am izbit in club inainte sa ma cuprinda ceata.
Izbeste puternic usa in urma lui si se apropie amenintator de mine.
Fernando: - Tu, tu esti cea care i-a furat inima si cheia razbunarii mele!
Nu reusesc sa spun ceva caci se napusteste asupra mea rupandu-mi rochia.... cand imi dau seama ce urmeaza incerc sa-l imping, dar fara folos.
Becca: - Te rog, nu fa asta....
Incep sa tip de spaima si ma plezneste peste obraz pentru a ma opri... lacrimile imi curg fara oprire pe ograji. Cand incearca sa rupa ultimele bucati de material care ne despart....
Chris povesteste:
Robert: - L-am gasit, de data asta nu mai scapa.... ea este cu el.
Chris: - Aduna baietii, inarmeaza-i si sa mergem....
Inarmati si pregatiti de lupta, baietii mei inconjoara casa in timp ce eu ,Rob si Edy intram in dormitorul lui unde.... inghet cand imi vad frumoasa plangand, aproape gloala , zbatandu-se sa scape. Cei doi isi indreapta pistoalele spre capul lui si asteapta doar un semn pentru a-l omori, dar nu ma pot abtine si cand imi vad fata departe de el il impusc direct in frunte. Toti ma privesc socati... Becca sta pe podea traumatizata de cele vazute.... ma apropii de ea si o iau in brate pentru a o calma, dar ma priveste cu frica.
Chris: - Nu-ti fie frica. S-a terminat! (O iau in brate si plec linistit cand stiu ca e in bratele mele, bine)
Becca: - Promite-mi ca imi spui ce se intampla!
Chris: - Iti promit!