Adevarul

1.8K 58 0
                                    

(In poza Edy)
Chris povesteste:
  Astazi e ziua adevarului, voi spune totul si imi voi asuma totul. Daca ma va parasi nu ii voi putea respecta decizia.
              Edy ( care e si soferul meu ) o aduce pe Becca la ora 19:00 la mine acasa. Imi doream sa o aduc la mine, dar nu pentru asta.... Sper ca ma va intelege, nu vreau sa regret!
Becca povesteste:
                 Este ora 18:00, doar 10 minute ma mai despart de adevar. Sunt in masina in drum spre casa lui Chris, condusa de Edy. Nu ma simt pregatita de ce urmeaza, s-au intamplat prea multe intr-un timp prea scurt. Nu mai pot da inapoi.
                    Odata ajunsi , Edy imi deschide portiera, iar eu cobor cu teama. Impietresc cand vad vila uriasa inconjurata de matahale imbracate in costum. Usa se deschide si sunt intampinata de o doamna in varsta cu un zambet cald asternut pe fata.
Gina: - Buna, draguta! Tu trebuie sa fii Becca! < ma imbratiseaza de parca nu m-a vazut de mult, dar nu ma cunoaste > Eu sunt menajera, imi poti spune Gina. Domnul Black te asteapta in birou, lasa-ma sa te conduc.
Becca: - Multumesc! < e chiar draguta >
                    Deschide usa biroului si se retrage:
Chris: - Becca, ia loc.
                       Ma asez pe scaunul din fata biroului si imi fixez privirea in pamant nestiind ce sa spun. Imi observa reactia si se ridica... merge in spatele meu si se plimba agitat prin incapere. Timp de 10 minute este liniste, probabil nu stie cum sa inceapa asa ca iau initiativa.
Becca: - P-poti sa incepi... cu inceputul, te rog.
                   Se opreste si simt tensiunea dintre noi.
Chris: - Ok...... eram un copil normal, iubeam scoala, animalele, aveam o familie frumoasa, doar eu si parintii mei, aveam o ferma mare de cai si o gradina imensa. Viata mea a fost distrusa cand.... . Ti-am spus ca parintii mei au divortat, nu? < incuviintez printr-o singura miscare a capului fara sa-l privesc> Nu, Becca, parintii mei nu au divortat. Mama mea a.... murit. Avea cancer. < imi ridic privirea spre el si inghit in sec cand observ o lacrima pe obrazul lui>  Am ramas doar eu si tata.... defapt, mai mult eu. A devenit rece, distant. A inceput sa bea. Intr-o zi a cunoscut o femeie, pe " mama" mea vitrega. Odata cu aparitia ei a venit si Rob. Ea era numai lapte si miere.... incercam ca o accept de dragul tatei. Intr-o am auzit-o vorbind la telefon. Nu pot uita cuvintele " urmatorul client", mi-am dat seama ce e defapt: o curva. Tatal meu traia cu o curva! Cand m-a vazut a inteles ca am prins-o, dar i-am propus ceva: ea ma ajuta sa devin peste, iar eu nu ii voi spune tatei. Da, ai auzit bine! I-am omorat pestele si i-am preluat oamenii si firma. Am pus-o pe picioare, am extinso, apoi l-am bagat si pe Rob in afacere. Avem in jur de 100 de escorte, iar acum 4 ani mama mea vitrega era una dintre ele. Lara este si ea , blonda din restaurant. E incapatanata si nu a vrut sa accepte un refuz din partea mea. Atunci , te-a numit escorta.... ea stia ca am parte doar de aventuri. Acum.... povestea cu Fernando. Acum nu foarte mult timp eram cei mai buni prieteni, eram de nedespartit. Atunci aveam clubul " Royal " unde Edy a angajat ca barmanita o fata.... Amanda. Ne-am indragostit de ea si ne-am ascuns asta unul altuia. Eu am aflat ce se intampla, iar Amanda mi-a promis ca-l va lasa pentru mine. Nu a facut-o. Cand Fernando ne-a prins impreuna a impuscat-o in cap in fata mea..... mi-a promis ca-mi va fura femeia pe care o voi iubi si o va face sa sufere. De asta te-a rapit , iar eu a trebuit sa-l omor.
Becca: - Cand .... s-a intamplat asta?
Chris: - Acum un an...
Becca: - O mai iubesti?
Chris: - Eu... aaa... ea ....
                     Cand privirea mea o intalneste pe a lui reusesc sa vad.. sclipirea din ochii lui.
Becca : - Inca o iubesti! < ma ridic si trantesc scaunul pe jos. Se intoarce cu spatele la mine nestiind ce sa spuna asa ca profit de moment...>
Chris: - Nu! Nu o mai iubesc! Pe tine te....

Doar a taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum