Sa inceapa distractia

1.8K 67 3
                                    

(In poza Chris)
Cu cateva ore in urma:
Chris povesteste:
Mai sunt doar cateva ore pana la aniversarea frumoasei mele. Casa e frumos amenajata, am invitat toti prietenii ei in special pe Emma care m-a ajutat foarte mult. Toti au ajutat, chiar si Gina care desi imi e ca o mama nu e genul care sa minta. Am rugat-o sa o sperie "putin" pe Becca. Sigur nu se asteapta la asta si cred ca e chiar speriata si trista. Perfect! Astfel totul va iesi perfect. Pe langa petrecere mai am o surpriza pentru ea si m-am asigurat ca nu afla nimic.
Dupa cateva ore:
Becca: - Si eu te iubesc! (Ma impinge pe pat si cred ca e nervoasa. Ce sexi e cand e nervoasa... daca o tine tot asa nu cred ca mai ajungem la petrecere)
Ce inseamna toate astea?
Chris: - Surpriza! Ai timp jumatate de ora sa-ti alegi o rochie, sa te aranjezi putin desi nu e nevoie.... si vei vedea.
Becca: - Deci toate rochiile sunt pentru mine?
Chris: - Da, tu esti frumoasa mea! Acum, ridica-te, te rog! Nu vrei sa pierzi surpriza!
Becca povesteste:
Nu pot sa cred ca asta chiar se intampla. Eu sunt frumoasa lui.... nu voi uita asta!!! Deschid agitata dulapul si privesc cu uimire toate rochiile splendide. Aleg una albastru inchis din dantela, scurta si vaporoasa, un un decolteu dragut in forma de inima. Observ o cutie neagra in care gasesc o pereche de pantofi negri superbi. Parul imi sta bine, machiajul e inca la locul lui deci sunt gata. Stai, ceva mi-a atras atentia: pe noptiera micuta de langa pat este un parfum. Il miros si il recunosc imediat asa ca ma parfumez cu el pe gat. Miros a ... Chris, acum sunt gata. Deschid usa, iar Chris ma asteapta in fata ei. E imbracat intr-un costum negru extrem de elegant si sexi in acelasi timp.
Chris: - Intoarce-te!
Becca: - Ok!
Simt mainile ce imi aseaza ceva rece in jurul gatului. Ma ia de mana si ma trage in fata unei oglinzi: e un colier! Unul negru asortat cu papucii si ....superb!
Becca: - Multumeeeesc! E superb!
Chris: - E doar primul cadou.
Becca: - Mai sunt? (Intreb intrigata, desi nu ma incanta ideea ca a cheltuit bani pentru mine)
Nu raspunde, dar scoate o esarfa alba din sacoul negru (nonculorile predomina in viata lui) pe care mi-o leaga la ochi ( ce vrea sa faca?) . Ma ia de mana si ma ghideaza spre niste scari apoi ma ia in brate pentru a le cobori. Ma lasa jos si doua maini imi dau esarfa jos.... e Emma!!!! Sar in bratele ei si observ multimea de oameni cunoscuti si dragi mie care imi canta la multi ani. Dintre ei iese Gina cu un tort imens pe care troneaza 21 de lumanari. E perfect!
Gina: - La multi ani, draga mea!
Becca: - Multumesc mult tuturor pentru surpriza. E cea mai frumoasa aniversare!
Emma: - Nu noua trebuie sa ne multumesti... ( face un semn catre Chris)
Il strang puternic in brate si ma ridica invartindu-ne. Cand picioarele mele ating pamantul ii capturez buzele in cel mai pasionant sarut... un tusit zgomotos ne aminteste ca nu suntem singuri (era Emma)
Chris: - Sa inceapa distractia...
Asa a si fost. Am iesit cu totii afara unde in sfarsit pot admira superba gradina cu trandafiri, mesele albe cu umbrele uriase, piscina si felinarele ce lumineaza puternic spatiul. Ne lasam purtati de muzica rasunatoare si dansam fara inhibitii pana muzica este oprita de vocea dj-ului .
Dj: - Atentie la mine... sa aud ooooooo(isi scutura mainile,iar ceilalti il imita) Este timpul pentru cadouri!!!!!
Toata lumea aplauda si se retrag incet spre o masa plina cu varf de cutii frumos ambalate.. cam multe!
Emma: - Asta e pentru tine, iubito! Stiu ca iti doreai, deschide-l. (Imi intinde o cutie mov cu o funda aurie si o deschid curioasa: cea mai frumoasa pereche de stiletto rosii)
Becca: - Te iubesc mult!
Gina: - Eu nu te cunosc prea bine, dar cadoul meu iti va fi de folos. La multi ani!
Becca: - E o carte de retete culinare! (toata lumea aplauda,iar Chris imi face cu ochiul) Multumesc mult! (ma imbratiseaza calduros, e o scumpa)
Dupa alte zeci de cadouri ... multumesc dinou tuturos si sper ca astea au fost toate. Doar sper caci se face dinou liniste, iar din spatele meu apare Chris cu al treilea lui cadou.
Chris: - Am auzit ca iti doreai unul. ( e un micut catel maroniu pe care mi-l pune in brate)
Becca: - De unde stiai ca imi doresc unul? ( face un semn catre Emma... cine ma cunoaste stie ce imi doresc) Multumesc mult! Ce nume ii dam?
Chris: - Ma gandeam la Hope (speranta) pentru ca e fetita.
Becca: - Micuta Hope! Perfect!

Dupa cateva ore:
Chris povesteste:
La sfarsitul petrecerii o las pe frumoasa mea sa-si ia adio de la invitati. In doar cateva minute soarele va rasari ,dar surprizele nu s-au incheiat. Cand pleaca si ultimul invitat o iau in brate in stilul miresei si o duc in dormitor. O asez pe pat si scot din buzunarul sacoului cheia de la usa ce da pe terasa. Ii fac semn sa ma urmeze: terasa e impodobita cu petale de trandafiri, iar in mijlocul ei troneaza un pat urias . Ne asezam si desfac o sticla de sampanie.
Chris: - Sa ciocnim in cinstea...
Becca: - Noastra.
Se pune deasupra mea si in timp ce ma saruta imi da sacoul jos. Apuc capatul rochiei si i-o dau jos sfarsind pe povea la fel ca restul hainelor... E prima oara cand facem dragoste intr-un loc atat de romantic: terasa, patul, petalele, lumina slaba a rasaritului de soare...
***
Stam goi, imbratisati, mangaiati de razele soarelui. Parul ei lung ii acopera sanii, iar picioarele ei sunt impletite cu ale mele. Nu mai pot astepta si imi iau inima in dinti.
Chris: - Vrei sa te muti cu mine?

Doar a taUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum