Gryžusi į vidų pribėgau prie lango norėdama sužinot kur gyvena jis.
Spėjau pamatyt kaip Niall įeina į priešais esantį namą.
Puiku.
Atsidususi nusimoviau bei pasikabinau striuke ir nusiavusi batus nuėjau į savo kambarį.
Buvau perdaug pavargusi sutikt mamą ir tai pagrindinė priežastis kodėl nuėjau tiesiai į savo kambarį.
Pasiėmusi vakar nebaigtą knygą "Peper Towns" , nuėjau ją skaityti į balkoną nes buvo labai gražus, ramus vakaras.
Prabudus ryte pažvelgiau į laikrodį. 9.47am. Nusiprausus bei apsirengus nusileidau į apačią.
" Kur vakar buvai? " Nespėjus man pilnai įeit į virtuvę prabilo mama.
" Buvau su Janelle. "
" Džiaugiuos jog susiradai kitų draugų. "
Šie mamos žodžiai man nepatiko. Ji puikiai žinojo, kad nemėgstu naujų pažinčių tuolabiau kai Uk aš buvau gana patenkinta savo gyvenimu.
" Taip. Kitų. " tyliai suburbėjau pavartydama akis.
Džiaugiuos jog ji to nematė.
" Ką veiksi šiandien? " Po kelių minučių paklausiau, prisimindama ką pasakė Niall. Man buvo smalsu ar jis melavo, ar mano mama man nesiruošė sakyti.
" Kaiptik tau norėjau pasakyti jog vakare eisime pas kaimynus. "
Mintyse nusikeikiau. Tikėjaus ir norėjau jog ištiesų Niall tik būtų pamelavęs.
" Eisime? Reiktų paklausti ar aš to noriu. " Piktai tariau valgydama sausus pusryčius.
" Aš pasakiau jog ateisiu su tavimi. "
" Pasakyk jog aš jaučiausi blogai. "
" Tu niekad taip nesielgi. Kodėl tu nenori ten eiti? " Griežčiau nei prieš tai kalbėjo mama.
Kelias akimirkas jai nieko neatsakiau galvodama.
" Pamiršk. Eisiu kartu su tavimi. "
Sutikti atrodė geriausia išeitis, kad nereiktų mamai pasakoti apie Niall. Apgalvojus iš dalies būčiau pasirodžius kaip dar didesnė kvailė ten neinant, ir ten bus mano mama taigi nieko man nenutiks.
Mama nuspaudė skambutį ir aš nervingai pradėjau kramtyt lūpą.Visada tai dariau kai nervinausi ar jaučiausi nepatogiai.
Duris atidarė turbūt maždaug mamos amžiaus moteris, trumpais šviesiais plaukais. Ji atrodė gana maloni.
Stovėjau prie durų kol mama pasisveikino su moterimi bei katik laiptais nusileidusi vyru.
" Ar tai Delanie? " Vyras paspaudė mano ranką nusišypsodamas.
" Taip, Delanie. " Šyptelėjau kuo nuoširdžiau nors visas šis reikalas man ir nepatiko.
" Pamenu tave mažą. Aš Maura. " Moteris taipat nusišypsojo man.
Nuėję į virtuvę atsisėdome prie maistu nukrauto stalo. Kol mama kalbėjosi su Maura aš sėdėjau viską įdėmiai nužvelgdama.
Kaip keista atpažinau gelsvos spalvos sienas. Kai buvau maža, mes atvažiuodavom visi čia į Airiją, aplankyti močiutės bei mamos draugų. Prisimenu kaip čia žaisdavom slėpynių ar kitus žaidimus su berniuku, nors tai buvo gal tik porą kartų.
YOU ARE READING
Want To Want Me
FanfictionDalanie mėgo laisvalaikį leisti žiūrėdama filmus, skaitydama knygas ar ramiai vakarą leisdama su draugais. Tačiau viskas apsivertė kai ji su mama persikėlė į Mullingar, Airijoje. Tai pirma mano istorija. Tikiuos bus susidomėjusiųų !! :))