"You were so good, well You know"

1.2K 78 1
                                    

Atsikėlus ryte sunkiai atkėliau galvą nuo pagalvės. Pažvelgiau į laikrodį ant sienos, nes telefono šalia nebuvo, o aš nesivarginau jo ieškodama.Net pašokau aiktelėjus, jog dabar net antra valanda po pietų.


Kad tik mamos nebūtų namuose, kad tik mamos nebūtu namuose...


Mano galvą atrodo plyšo pusiau, tačiau aš mėginau tai ignoruoti nenorėdama sukelti įtarimo. Apsirengus rastus rūbus ant kėdės, rankomis, nešukuodama plaukų, susukau juos į kuoduką.


Lėtai lipau laiptais akimis ieškodama mamos. Aš neprisimenu kaip aš grįžau ir tai tik dar labiau mane jaudino.


Daugiau niekada tiek negersiu, nors vakar buvo linksma.



" Labas rytas, o gal vertėtų sakyti laba diena, Delanie? " Mama nusišypsojo nieko gero nežadančia,netikra šypsena, prieš man atsisėdant ant sofos esančios svetainėje.


Ji sakinį baigė mano vardu, tai blogas ženklas. Pyktis su ja, dabar buvo paskutinis dalykas ką norėčiau padaryti.


" Koks skirtumas " Pavarčiau akis kojas susikeldama ant sofos.


Mama stebėjo mane keistu žvilgsniu, tačiau man tai nerūpėjo, taipat kaip jai nerūpiu aš.


" Kur vakar buvai? "


" Kaip aš gryžau namo? " Ignoruodama jos klausimą greit paklausiau. Žinau, ji tik dar labiau supyks suprasdama jog aš buvau girtesnė nei ji manė, nes prisimenu mažai.


" Tave parnešė Niall. Iš kur jis atsirado?! Kur judvi su Janelle buvot?! " Mama rėkė, o aš ramiai delnais tryniau savo kaktą.


Jos akyse matėsi pyktis, tačiau man tai nerūpėjo. Ji turbūt norėjo nužudyti mane. Mus sieja abipusiški jausmai.


Šaunu.


" Kaip tu ir norėjai aš buvau su draugais. Ar tu nustosi kalbėti šia tema ar man išeiti? " Nusižiovavau.


Mama tik dar labiau susinervino, man tai patiko. Ji nieko neatsakė. Žinau nesu gera dukra, taipat kaip ir ji nėra gera mama. Tiesiog.




Lauke švietė saulė, oras buvo fantastiškas ir aš užsimaniau pabėgiot. Aš nemėgau sporto ir niekad juom neužsiminėjau, tačiau norėjau pravėdint galvą.


Galbūt ji nebeskaudėtų.


Keletą kartų apieškojau namus mėgindama rasti telefoną, kad galėčiau pasiūlyti Janelle'i eit su manim kartu, tačiau aš jo neradau niekur. Kvailiausia tai, jog aš nepamenu ar aš išvis jį pasiėmiau ar ne.


Pasiėmus mamos telefoną skambinau į saviškį, vaikščiodama koridoriuje ir stengdamasi išgirsti skambantį telefoną.

Want To Want MeWhere stories live. Discover now