"This is not good idea"

1.3K 83 1
                                    

Eidami namo tiesiog tylėjome, nes jis man daugiau nieko neatsakė ir aš jaučiausi gerai dėl to, nes dabar nenorėjau klausytis jo pašaipų.


Sustojau kai buvau šalia savo namų pasisukdama į Niall. Jis taipat žiūrėjo į mane, taip versdamas mane pasijausti nejaukiai.


" Tai, iki. " Tyliai pasakiau sukdamasi eitį į kiemą, iki kol buvau sustabdyta.


" Tu turėtum dažniau išeiti kur nors. "


Kas su jais negerai? Kada jie nustos tai kartoję, kodėl aš turiu tai daryti jei jaučiuosi gerai būdama namie.


" Nejau tu kaip mano mama man kartosi tai? Aš jaučiuosi gerai būdama namie, viena." Garsiau, tačiau ramiai tariau.


" Jaustumiesi dar geriau kur nors išeidama" Jis kalbėjo užtikrintai ir tai mane erzino. Jis nežino, to kas man geriausia.


" Ne, nesijausčiau. "


" Taip sakai nes nesi niekad buvusi vakarėlyje ar kažkas panašaus." Jis nusijuokė nenuleisdamas akių nuo manęs tarsi manyje būtų kažkas įdomaus.


Pajaučiau tuštumą pilve, nes ką jis sakė buvo tiesa, tačiau iš kur jis tiek apie mane žino? Nejaugi aš tokia nuspėjama.


" Koks skirtumas. " Pavarčiau akis atsidusdama.


" Eik šį vakarą su manimi į netoliese esantį vakarėlį. Ten bus Janelle ir jos draugės. " Šypsena nedingo nuo jo veido.


Iš dalies nenorėjau pasirodyti nuobodybė tik sėdinti namuose, tačiau ir nenorėjau eiti su juom nes aš bijau. Bijau jog ten visi prisigers ar kažkas panašaus, kai tuo tarpu aš niekad gyvenime to nedariau.


" Aš nemanau jog tai gera idėja.. " Atsidusau nejučia patemdama lūpą nes jaučiausi pasimetusi.


" Nagi, bus smagu. "


" Oh, gerai" Tarus, mintyse save keikiau pačiais blogiausiais žodžiais kadangi padariau pačią didžiausią klaidą gyvenime.


Jis plačiai nusišypsojo atbulomis eidamas per gatvę.


" Susitiksime septintą, Delaniee. "


Gryžusi namo visdar galvojau apie tai.


Tai tik vienas vakarėlis. Tai tik suknistas pirmas rimtas vakarėlis.


Taip, aš esu buvus vakarėlyje jei galima taip pavadinti tai, du sykius kuriame buvo vos keli man labai gerai pažystami žmonės ir mes linksmai praleidome laiką šnekučiuodamiesi apie mums aktualius dalykus lėtai gerdami kažkokį keisto skonio kokteilį.


Labai lėtai ir tyliai tarsi vagis pačios savo namuose, ėjau koridorium link laiptų norėdama išvengti susitikimo su mama.

Want To Want MeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang