"You should have fun"

1.1K 72 0
                                    

Niall mane tempėsi į pastatą, o aš stipriai laikydama jo ranką dairydamasi ėjau kartu.

Kai įėjome į vidų prie mūsų iškart pripuolė du vaikinai, mano nuomone gerai apsvaigę.


" O, Niall." Nusijuokė juodaplaukis paspausdamas jam ranką ir su kreiva šypsena nužvelgdamas mane.


"Aš Harry " Mandagia šypsena nusišypsojo kitas vaikinas laisvą ranką ištiesdamas į mane.


Jis atrodė mielai, bet tuo pačiu ir karštai.


" Delanie " Šyptelėjau jam, spusteldama jo ranką.


Galėjau jausti piktą Niall žvilgsnį, ir aš nesupratau kodėl.


" Zayn atnešk jiems ko nors. " Paliepė Harry. Juodaplaukis linktelėjęs

pradingo tarp žmonių.


Aš tiesiog stovėjau stipriai laikydama blondino ranką. Dairiausi norėdama pamatyt Janelle ir tada galbūt galėčiau būt su ja ir Niall duot laisvę.


" Ar tai tavo naujoji laikina mergina? " Nusijuokė Harry gurkšteldamas skystį iš savo stiklinės.


" Užsikišk. Žinai jog aš to nedarau."

Mintyse aiktelėjau, nežinau kodėl taip padariau. Pastaruoju metu aš elgiuosi keistai.


" Štai. " Prie mūsų grįžęs Zayn įbruko man ir Niall į rankas puodukus su keistu gelsvu skysčiu jame. Nepatikliai stebėjau puoduko turinį.


" Kas tai? " Greit pasakiau akis pakeldama į Zayn.


" Paragauk tau patiks. " Jis nusijuokė, o aš klausiamai žvilgčiojau į visus tris vaikinus.


Kai Niall išgėrė savojo puoduko turinį giliai įkvėpus gurkštelėjau ir aš. Nežymiai susiraukiau nes skonis man buvo per aštrus.

Zayn su Harry juokėsi stebėdami mane, o Niall tiesiog pavartė akis patraukdamas savo ranką.


" Eime parūkyti. " Niall nelaukęs atsakymo iš savo draugėlių pradėjo eit į lauką kol aš jį sustabdžiau.


Jis pilnu nepasitenkinimo žvilgsniu žiūrėjo į mane laukdamas kol aš paaiškinsiu savo veiksmus.


" Gal žinai kur Janelle? Aš galėčiau būt su ja. " Labai greit pasakiau. Nenorėjau būt su ja, tačiau žinojau, kad jį nervinu būdama šalia.


" Kaip tavo manymu aš galėčiau žinoti? Paieškok svetainėje."


Stebėjau jį tolstantį. Tai tikrai buvo didelė klaida sutikti eiti čia. Apsisukau nužvelgdama visus besilinksminančius žmones norėdama pastebėt pažystamą šviesiaplaukės veidą. Giliai atsidusau braudamasi per žmonės ir ieškodama kažkokios nuošalesnės vietos, nes nusprendžiau, kad Janelle čia surasti man bus sunku.

Want To Want MeWhere stories live. Discover now