"Promise me one thing"

1.2K 79 8
                                    

Peržiūrėjus filmą pasisukau į Janelles pusę. Ji miegojo ir tai man nepatiko.


"Galėtum vėl palaikyti kol išlipsiu iš lovos? " Nelaukus jo atsakymo kompiuterį padėjau jam ant pilvo.


Galėjau jausti jo kvailą žvilgsnį ir galiu garantuoti tai, kad jis kėtino kažką sakyti, tačiau buvo per vėlu.


Išlipus iš lovos pasitvarkiau suknutę ir paėmus kompiuterį nuo jo, sukaus eiti jį padėti ant staliuko, tačiau Niall čiupo už mano suknelės medžiagos apačios.Kilstelėjau antakį, taip parodydama savo nepasitenkinimą jo veiksmu ir laukiau jo pasiaiškinimo. Jis tik nusišypsojo savo kreiva šypsena.


" Galbūt galėtum paleisti, nenoriu jog suplėšytum."


" Čia yra balkonas? " Jis paleido, ir aš galėjau kompiuterį padėt į jo vietą. Linktelėjau, ranka mosteldama link balkono.


" Matai.. " tyliai pasakiau parodžius.


Niall atsikėlęs iš lovos apsižiūrinėjo savo kišenes, tada savo vietą kurioje katik gulėjo, ir galiausiai piktai pažvelgė į mane.


Ką? Aš jam nieko nepadariau.


" Nematei mano cigarečių? " Jis buvo sunerimęs, o aš tik nusijuokiau.


" Tai ant žemės jei nepastebėjai. * Gūžtelėjau pečiais. Pasiėmus pledą užsimečiau ant pečių nes man tikrai buvo šalta. Niall priejęs prie balkono durų sustojo, pasisukdamas į mane.


" Eime." Tai skambėjo ne kaip klausimas, o kaip įsakymas, tačiau nieko neatsakius paklausiau jo. Tai mano namai ir aš nesijaudinu dėl to, kad jis man gali ką nors padaryti.


Jis praleido mane pirmą ir aš pavarčius akis praėjau pro jį. Šis veiksmas daromas jo, neatrodė dželtelmeniškai, tai atrodė panašiau į tai jog jis padarė tai norėdamas tik iš kažko pasijuokti.


Rankomis įsikibau į turėklus dairydamasi aplink. Man patiko ši vieta, turiu omenį jog tai nėra kažkoks didelis miestas ir čia ramu kai nėra rengiamas koksnors kvailas vakarėlis.


Pasukau galvą į Niall kai jis viena ranka atsirėmė į turėklą taipat, o kitoje laikė jau uždegtą cigaretę. Jis pastebėjęs tai, kad žiūriu į jį, išpūtė dūmus į mane, ir aš kosteldama nusisukau nuo jo. Jo juokas nuskambėjo visoje šioje tylioje gatvėje. Galiu garantuoti tai.



" Koks tai jausmas, rūkyti? " Paklausiau, nes man buvo įdomu. Niekad nebuvau to darius ir man įdomu koks tai jausmas, kad žmonės dėl to pasiryžta nuodyti save.


" Nesakyk jog niekad to nebandei."


" Ne. "


Išpūtęs dar vieną dūmą, likusią cigaretės dalį jis ištiesė į mane.


Want To Want MeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang