Atsikėlusi ryte išsiploviau dantis bei nusišlapinusi nusileidau į apačią su pižama ir suveltais plaukais kadangi šį rytą aš labai tingi tam.
Atėjus į virtuvę radau mamą kalbančią telefonu bei kažką rašančią.Pernelyg nekreipus į tai dėmesio užsikaičiau vandenį arbatai ir laukdama kol jis pakais atsirėmiau užpakaliu į spintelę.
Klausiausi mamos pokalbio kuris kiek supratau aš, buvo dėl darbo.
Mama baigė kalbėti ir kaip tik tuo momentu užkaito vanduo arbatai. Atsinešiau puoduką ant stalo ir atsisėdau priešais mamą kitame stalo gale.
Visada taip elgiaus norėdama ją paerzint.
"Prieš tai skambino močiutė ir ji sakė jog pasiilgo tavęs. " Sudrumstė man patinkančią tylą mama.
Nežymiai linktelėjau apsimesdama jog tai man rūpi.
" Aš jos taippat" Tariau be emocijų gurkšteldama savo vaisinės arbatos.
"Turėtum ją aplankyti."
Pavarčiau akimis. Tikrai nenorėjau pas ją eiti. Geriau tvarkyčiaus kambarį ar daryčiau bet ką, nei eičiau pas ją ir ten praleisčiau tokią gražią dieną klausydamasi jos pasakojimų vis iš naujo.
"Turiu kitų planų" Gūžtelėjau pečiais.
" Neturi. Tu vėl visą dieną praleisi namuose skaitydama ar žiūrėdama tuos pačius kvailus romantinius filmus !! Turėtum susirast draugų" Garsiai kalbėjo mama.
Man buvo skaudu ir jaučiausi tusčia bei įsiutusi, nors tai ką ji pasakė iš dalies buvo tiesa.
Atsistojusi pažvelgiau į mamą piktai.
"Rūpinkis savo reikalais kaip, kad visad ir darai. " Tarus nubėgau į kambarį ir apsirengus džinsus bei paprastą maikutę pasiėmiau striukę bei isipyrus į savo raudonus "Vans" sportbačius išėjau iš namų.
Nežinojau kur eiti, taigi ėjau šaligatviu betkur, žinodama jog galiu pasiklysti, tačiau man tai mažiausiai rūpėjo.
Lėtai ėjau nuleidusi galvą bei rankas laikydama kišenėse.
Suvibravo mano telefonas ir aš sustojusi pažvelgiau į numerį.
Nežinomas.
Galbūt tai mamos triukas, nes ji žino jog aš neatsiliepčiau jai. Numetusi, nusprendžiau jog ištikro galiu pasiklyst taigi pasukau eit atgal, tačiau mano telefonas vėl suvibravo.
Ko ji nori? Nejau ji nesupranta jog aš noriu pabūt viena ir jos triukai visai nejuokingi.
Nusprendžiau, jog atsiliepusi pasakysiu jog ji atsiknistų.
" Žinai, man tai nejuokinga. Tau nebūtina skambinti iš kitų numerių. Atstok nuo manęs"
Ji tokia kvaila
" Aš kito numerio neturiu. "
Akimirkai nutilau. Tai buvo Niall. Ko jis po velnių nori.
" Oh, galvojau tai mama. Aš negaliu kalbėt šiuo momentu. " Tyliai tariau pradėdama eit toliau.
Jaučiausi pikta ant visų, tačiau tai netrugdė mano skruostams degt iš gėdos dėl viso šio įvykio.
" Aš žinau, kad gali, tavo motina čia, skundžias kokia tu bloga dukra." tarė jis juokdamasis pašaipiai.
Nors vakar maniau jog jis visai mielas, šiandien norėjau jį sudraskyti.
" Ko tu nori? Tai tikrai netinkamas metas tau iš manęs šaipytis. " Tariau garsiau tačiau ramiai.
" Kur tu? "
" Nesvarbu"
" Sušiktai sakyk kur tu, arba kai tave rasiu.. Tau nebus gerai"
Jo žodziai mane sujuokino.
Jaučiausi saugi, žinodama, kad jis manęs neras.
" Atsiknisk "
Baigiau pokalbį. Lėtai, viską atidžiai nužvelgdama ėjau siaurais šaligatviais.
O čia visai gražu. Nors maniau, kad čia Airijoje baisus oras, ir nežinau kodėl, bet ji man seniau niekad nepatiko. Viskas čia buvo panašu kaip ir Nottinghame. Tačiau vistiek jei turėčiau galimybę ilgai negalvodama gryžčiau ten, nes čia aš neturiu draugų, nepažystu šio miesto, šalies, nesvarbu, kad aš čia buvus kelis sykius, tačiau vistiek nieko čia nežinau. Visdar negaliu suprasti kodėl mes čia atsikraustėme, nes didelės priežasties nėra, arba mama man nesako. Ji sušiktai man niekad nieko nesako.
Atsiradau prie parduotuvės kurią žinojau. Eidavau ten senelei nupirkt ko nors ko jai reikėdavo.
Atsisėdau ant suoliuko esančio šalia ir išsitraukiau telefoną norėdama pažvelgt į valandas. 3pm.
Giliai atsidusau nes man buvo be galo nuobodu, o namo eiti mažiausiai šiuo metu norėjau nes būčiau sulaukus eilinių mamos priekaištų. Kuo toliau, tuo labiau pradedu manyti jog ji manęs nemyli. Niekada ji su manimi nesielgė taip kaip kitos mamos, neidavo į mokykloj rengiamas šventes nes ji nerasdavo arba nenorėdavo rasti tam laiko. Man ir dabar skaudu, tačiau stengiuos ignoruot tai.
Norėdama sužinoti ar mama namuose sugalvojau parašyti Niall. Žinau, tai kvaila ir neturėčiau to daryti, tačiau aš negaliu čia sėdėti visą dieną.
D: "Mano mama visdar pas jus?"
Giliai ikvėpiau neatitraukdama akių nuo telefono, laukdama jo atsakymo. Po gerų penkių minučių gavau atsakymą.
N: "Kai pasakysi kur tu pasakysiu tau tai"
D: " Aš prie maisto parduotuvės esančios netoli parko, jei žinai,gal dabar gali man pasakyti ar mama namuose ar ne?"
Aš tokia kvaila. Žinoma, kad jis žino
N: " Nejau ji tau nesakė jog ji išvažiuoja šiandien su mano tėvais į koncertą?"
Perskaičius giliai atsidusau nusivildama dar kartą mama. Nesijaučiau pikta nes aš buvau pripratus prie to.
D: "Ne"
Atsistojus nuo suoliuko nusivaliau kelnes bei patraukiau link namų. Ėjau gana greitu tempu iki kol priekį pamačiau atbėgantį Niall. Jis buvo su pilkomis treniginėmis kelnėmis, jo plaukai buvo ištaršyti vėjo ir jis vėl atrodė karštai.
" Ką tu čia veiki? " Greit pasakiau nespėjus jam visiškai prie manęs pribėgt.
" Dabar stoviu." Jis išskietė rankas keistai į mane pažvelgdamas
" Oh, taip, gerai" Pavarčiau akis lėtai pradėdama eit link namų.
Jis ėjo šone mano dešinios pusės, ir aš jaučiausi nepatogiai.
" Maniau tu vieną tų gerų mamos mergaičių, na žinai. " Jis nusijuokę aiškiai iš manęs šaipydamasis. Paspartinau tempą norėdama kuo greičiau atsirasti namuose.
" O aš maniau jog kartais tu sugebi būti mielas, tačiau aš klydau" Gūžtelėjau pečiais pažvelgdama į jį.
Galėjau iš jo elgesio pastebėt jog jis pasimetė, tačiau keistai nusišypsojo. Nusisukau nes man ta jo šypsena buvo kraupi.
Labaaai labai labai laukiu nuomonių bei kritikos.
Man tai tikrai yra labai svarbu, nes žinau, jog nerašau gerai.
Taiigii labai lauksiu komentarųųų !! :)))
YOU ARE READING
Want To Want Me
FanfictionDalanie mėgo laisvalaikį leisti žiūrėdama filmus, skaitydama knygas ar ramiai vakarą leisdama su draugais. Tačiau viskas apsivertė kai ji su mama persikėlė į Mullingar, Airijoje. Tai pirma mano istorija. Tikiuos bus susidomėjusiųų !! :))