-Most azt mondod, hogy rosszul csókolok?-kérdezte, én pedig halványan elmosolyodtam, de választ nem adtam rá. De egyébként kurva jól csókol. Anyám visszatérve nyomta a kezembe a poharat, majd kettőnkre pillantva tett fel egy olyan kérdést, amire egyikünk sem számított.
-Milyen csók?-kérdezte anya mérgesen és egyben félve a választól, mi pedig teljesen lefagyva meredtünk rá. Nem tudtam mit mondani. Levegőt sem kaptam, nemhogy megszólaljak. A számat rágva pásztáztam mostmár a földet és próbáltam kideríteni mi az istent válaszoljak erre. Nick ugyancsak agyalva mellettem figyelte anyám tekintetét.-Valaki válaszoljon!-hangja erélyesebb volt, nekem pedig újra feljött a reggelim és ismét a wc felé hajolva kezdtem hányni.-Na jó! Nick! Milyen csók?-olyanok voltunk mint a gyerekek, akiket leszidnak mert összefestékezték a falat. Egyszerűen nem tudtunk megszólalni. Egyfolytában pörgött az agyam, hogy most mit is csináljak.
-Sarah csókolózott Oliverrel.-Nick villámsebességgel mondta ki ezeket a szavakat, én pedig szemöldökeimet összehúzva törölgettem a számat. Csöndben hallgattam a beszélgetést, hogy mit fog ebből kihozni a mellettem guggoló férfi.
-Tessék?-anyu szerintem nem erre a válaszra számított. Legalábbis értetlen arckifejezése erre engedett következtetni.
-Igen...és kiváncsi voltam milyen volt neki az első csókja.-magamban most a fejemet vertem volna a falnak, mert anyám pontosan jól tudta, hogy nem ez volt az első csókom.
-De hát nem is ez volt neki az első.-mondta ki anyu amit én is gondoltam. Nick kissé lefagyott, ami őszintén szólva elég vicces volt, de továbbra is csak ültem csendben.
-Ezt nem tudtam.-motyogta.
-Oh de akkor jól van, már azt hittem ti smároltatok.-nevetett édesanyám, mire mi is kínos, erőltetett nevetésbe kezdtünk.
-Ugyan, anyaaa.-szólaltam meg, majd végül az előttünk álló nő abbahagyta a nevetést és gyilkos fejjel nézett ránk.
-Szemmel tartalak titeket!-összehúzta szemeit és két ujjával elmutogatta, hogy figyelni fog minket. Király...tehát vagy gyanakszik, vagy már tudja is. Ezután kiment én pedig lehúztam a WC-t, majd Nickre pillantottam és szó nélkül elhagytam a fürdőszobát.
YOU ARE READING
Már semmi nem lesz ugyanolyan/+18/
Romance/A nevelőapám /18+/ című valamicsoda kissé nagyon átírva. Mondhatni úgyis, hogy amúgy egyáltalán nem az a sztori😂/ -És most szépen az enyém leszel végre.-Nick vággyal teli szemei engem vizslattak, én pedig teljesen felcsigázva vártam a következő lé...