-Tanárnő rosszul vagyok! Szeretnék hazakéredzkedni.-boci szemeim és enyhén rosszullétet tükröző arcom, kb egyből meghatotta a nő-t. Bár az is lehet, hogy leszarta az egészet. Mindenesetre rábólintott.
Szóval mivel sikerrel jártam, így már a folyosón sétálok a suli ajtaja felé.
És akkor még nem is sejtettem mi vár rám otthon.Hazaérve ledobtam magamról a fölösleges cuccokat és tekintve, hogy senki nincs itthon egy szál melltartóba és bugyiba maradtam. Benyitottam a fürdőbe, hogy lezuhanyozzak, de arra nem számítottam, hogy Nick ott fog állni meztelenül.
-Mi a fasz?!-csaptam be az ajtót. Lefagyva álltam a falap előtt és csak meredtem magam elé. Bár azt muszáj voltam magamban megjegyezni, hogy hahó mekkora anakonda van alatta?! Sajnos ez most túlságosan is bele égett az emlékezetembe.
-Sarah!-rohant ki törölközővel a derekán, ezzel engem kicsit kiszakítva a gondolataimból.
-Mégis mi az istent keresel te itt? Hm?-kiabáltam vele.
-Ne kiabálj velem, kislány!
-Hah. Jolvan apuci természetesen igencsak sajnálom, hogy az OTTHONOMBA pofátlankodtál és még csak nem is tudtam róla!-teljesen kiakadva kezdtünk el egy veszekedést és már lassan úgy éreztem mintha valami gyerekkel vitáznék. A folyosó közepén (ő csuromvizesen, én pedig fehérneműben) szidtuk egymást.
-ELÉG!-anyám kiabálása belehasított még a másik univerzumba is, mire mindketten felé néztünk.
-Elmondanád nekem, hogy ez a pedofil mit keres itt?-kértem számon.
-Nem vagyok pedofil!-akadt ki a férfi, mire én ránézve megforgattam a szemeimet.
-Nick hozzánk költözik. Ő lesz a "nevelőapád".-ujjaival idézőjelet mutatva mondta el az utolsó szót, én pedig teljesen megsemmisülve próbáltam felfogni a hallottakat.
-Mivan?! Nem! Biztos, hogy nem!
-Tekintve, hogy én vagyok az anyád és én tartalak el, illetve az én hazámban laksz, egy cseppnyi beleszólásod sincs abba, hogy ki jön ide és ki nem.-anyám mérges tekintete engem most csak letört. Apám halála óta sohasem volt túl jó a kapcsolatunk, de mégis szíven ütött, hogy leszarta én mit akarok.
-Gyűlöllek.-hangom nyugodt volt, amolyan megsemmisült. Nickre pillantottam, akinek valamiféle megbánás, lelkiismeret-furdalás csillogott a szemeiben.-És téged is. Remélem büszke vagy rá, hogy tönkre teszed valaki életét.-egyenesen íriszeibe meredtem és ugyan elszerettem volna menni, de csak álltam ott mint egy darab fa. Gyönyörű szemei vannak. Számat összeszorítva vettem magamon erőt, majd a szobámba mentem és becsaptam jó erősen az ajtót. Hallottam a kiabálást, ahogyan Nick és anyám veszekszik, de hogy pontosan miről azt nem tudtam kideríteni. A telefonomra pillantva láttam, hogy 1 perce jött egy üzenetem Olivertől.
Oliver Goodwin: Szia, minden okés?
Me: Miért ne lenne?
Oliver Goodwin: Itt vagyok a házatok előtt és hallottam a kiabálást.
Me: Mit keresel itt?
Me: Menj el.Ezután nem jött válasz, tehát gondolom elment.
-Sarah beszéljünk.-kopogott az ajtómon anyám új palija.
-Nem érek rá.-szóltam ki, bár tekintve, hogy ő minden további szó nélkül bejött, nem nagyon érdekelte.-Mit akarsz?-kérdeztem miközben becsukta maga mögött az ajtót.
-Nézz meg velem egy filmet.
-Mivan?-összehúztam szemöldökeimet, hiszen nem tudtam hova tenni ezt a hirtelen kérést.
-Na.-odébb tolt az ágyamon, hogy elterülhessen rajta, majd a telefonjával rákapcsolódott a tv-re és bekapcsolt valami (szerintem) romantikus filmet. Értetlenül vizslattam a mellettem fekvő férfit, aztán megadva magam én is elfeküdtem. Egy film nem a világ vége. Legalább beszélgetnem nem kell vele.
A film negyedénél volt egy rész, amin Nick felnevetett és az a pillanat őszintén szólva mindent vitt. Halványan elmosolyodtam rajta, de csak úgy, hogy ő ezt ne vegye észre.
-Láttam ám.-húzta féloldalas mosolyra a száját, én pedig fintorogva fordultam el tőle.
-Fogd be, pedofil.-mondatomra felém pillantott és nyelt egy nagyot. Összezavarodva ugyan, de a TV-n tartottam a figyelmem. A szemem sarkából láttam ahogyan combomhoz nyúl, én pedig valami oknál fogva hagytam neki. A lélegzetvételem egyre gyorsabb lett és gyanítom, hogy ezt ő is észrevette ugyanis újra elővillantotta azt a szexi mosolyát. Baszki.
-Azért mondogatod mert szeretnéd ha az lennék?-combomról kezét áthelyezte az állam alá és fejemet maga felé fordította. Így már kénytelen voltam a szemébe nézni. Hosszasan néztük egymást és igazából már csak pár centi volt ajkaink között, mire én végre magamhoz tértem és löktem rajta egyet.
-Megbolondultál?! Takarodj ki a szobámból!-mutattam felháborodva az ajtóm felé. Egy pillanatra megijedt, de aztán ábrázata mérgesre váltott. Most én ijedtem meg, de csak belül. Soha nem mutatnám neki meg a gyenge oldalam. Nick feltápászkodott mellőlem, aztán elindult kifelé.
-Én látom, ho-kezdett volna bele, viszont félbeszakítottam.
-Azt mondtam, TAKARODJ!-kiabáltam végül rá, ami láthatólag nagyon nem tetszett neki, de visszafogta magát, így nagy nehezen kiment. Tetszik nekem igen, de sokkal idősebb nálam és anyám palija. Undorítónak érzem magam amiért már ennyit is hagytam neki. A telefonomért nyúlva minden mindegy alapon kezdtem el gépelni Olivernek.
Sziasztok! Újabb részt hoztam. Hogy tetszik eddig? ❤️🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Már semmi nem lesz ugyanolyan/+18/
Romantizm/A nevelőapám /18+/ című valamicsoda kissé nagyon átírva. Mondhatni úgyis, hogy amúgy egyáltalán nem az a sztori😂/ -És most szépen az enyém leszel végre.-Nick vággyal teli szemei engem vizslattak, én pedig teljesen felcsigázva vártam a következő lé...