Először lefagytam ahogy elolvastam az üzenetet, de utána amolyan "fogd meg a söröm" fejjel elfogadtam a kihívást.
-Csak kibeszéltünk apuci.-Nick arca megrezzent, látszott, hogy próbálja magát visszafogni.-Nem ülsz le a kislányod mellé?-néztem rá ártatlan szemekkel.
-Fejezd be Sarah. Ezzel semmit nem érsz el.-mondta, majd leült mellém és nekilátott az evéshez. Oliverre néztem, aki várta, hogy vajon mit fogok most csinálni. Nem akarom túlhúzni az agyát, de szerintem még egy kicsit kibír. Felálltam a székről és úgy néztem le Nickre. Felpillantott a szemeimbe és kérdő tekintettel figyelte, hogy mire készülök. Megfogtam a kezét amit eddig az asztalon pihentetett, így helyet tudtam foglalni az ölében. Hallottam, esküszöm, hogy hallottam az óriási nyelését.
-Elmegyek mosdóba.-mondta barátom, majd el is tűnt körünkből. Fasza. Lábamat átraktam a másik oldalra, így már teljesen szembe fordulva pihentem Nick ölében.
-Ne húzd az agyam. Ez rohadtul nem vicces.-parancsolt rám, de már én is elvesztem ebben az egészben és ez már tényleg nem volt vicc. Mélyen néztünk egymás szemébe és eközben éreztem ahogyan kezét a derekamra teszi és szépen lassan lecsúsztatja a fenekemre. Mocskosnak éreztem magam, de közben meg élveztem is. Belemarkolt az előbb említett testrészembe, amire én megugrottam, tehát konkrétan mozogtam egyet egy bizonyos helyen. Szóval a farkán. És igen, éreztem egy kisebb dudort. Egyre közelebb hajolt hozzám és most nem toltam el. Kiváncsi voltam, hogy mit vált ki belőlem egy csókja. Hiszen egy csókkal semmi gond. Igaz? Vagy van? Fogalmam sincs. Oh baszki...
-Megcsókolhatlak?-kérdezett rá.
-Tedd meg még mielőtt meggondolom magam.-halkan beszéltem, mivel nem voltam biztos magamban. Nick ráhajolt az ajkaimra és azokat az iszonyat puha párnáit az enyémekre illesztette. Uramisten...csókolózok egy idős fasszal, aki méghozzá lehet, hogy anyámé. Ugyan élveztem a csókot, de amint elkezdtem jobban agyalni, elfogott a hányinger és ismét ellöktem őt. Jobban mondva kiszálltam az öléből és felrohantam a szobámba. Mit tettem...?
-Mi történt?-kérdezte Oliver aggodalmas tekintettel.
-Megcsókolt...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Már semmi nem lesz ugyanolyan/+18/
Romance/A nevelőapám /18+/ című valamicsoda kissé nagyon átírva. Mondhatni úgyis, hogy amúgy egyáltalán nem az a sztori😂/ -És most szépen az enyém leszel végre.-Nick vággyal teli szemei engem vizslattak, én pedig teljesen felcsigázva vártam a következő lé...