ஐ
İnsanlara bir şeyleri anlatmayı sevmezdim. İnsanların hayatını ve duygularını kendilerine saklamayı tercih etmesini isteyen biriydim ama son zamanlarda işler biraz karışmıştı.
Sarhoş kafayla yazdığım çocukla arkadaş olmuştuk, zaten tanışmamız da pek normal değildi. Arkadaşım erkek arkadaşını anlatırken onu asla dinlemezdim, dinler gibi yapar ve kulaklarımı tıkardım ama şimdi ondan beni dinlemesini istiyordum. Kayra, Asahi'yle ilgili anlattığım her şeyi bilsin istiyordum. Benden çok bilsin hatta, her mesajımızı noktasına kadar bilmeliydi. İçimdeki bu kıpırtı nasıl yok olacaktı bilmiyordum ama organlarım gıdıklanıyordu.
''Cidden bak, az kalsın kalp krizi geçirecektim.'' Kayra gözünün önündeki telefonumu ittirdi ve ofladı, ben de mesajlarımızı tekrar tekrar okuyordum. Hamada Asahi bana ne yapmıştı bilmiyordum ama hiç bitmemesi tercihimdi, halimden memnundum.
''Sen iyice salaklaşmaya başladın, ne demek kıpırtı falan? Bir ara 'erkekler kapatılsın' diye geziyordun.''
''Ne? Hayır öyle demiyordum, Yoshinori ile kavga edip onu sinirlendirmek için söyleyen sendin.'' Ciddiyim, bunu diyen kendisiydi ama sırf beni başından savmak için yalan söylüyordu. Onun o domates kırmızısı saçlarını yolmak istiyordum ama şu an ondan daha önemli işlerim vardı.
''Madem bu kadar salak oldun çocuğun karşısında, ne diye buluşma ayarlamıyorsun ki?''
Kaşlarım çatılmak üzereyken kendimi durdurdum ve gülümsedim, yüzümde şeytani bir sırıtış olduğuna emindim. ''Öyle mi dersin?''
''Tabi, hatta Yoshinori'den bilgi almaya çalışırım ben, Asahi hakkında ne düşünüyormuş diye.''
''Kesinlikle deli ve terk edilmiş bir kız olduğumu düşünüyor.'' Kayra başını iki yana salladı ve masanın üzerindeki, saçıyla aynı renk olan keki eline aldı. Ona gülmemeye çalışarak hesaba girdim ve Asahi'nin profil fotoğrafına baktım.
Mavi bir kazak giymişti ve saçları şimdikinden biraz daha kısaydı, eliyle iki yapmıştı ama gülümsememişti. Oysaki çok güzel gülüyordu. TANRI'M, NEDEN BÖYLE GÜLMEK ZORUNDAYDI Kİ?
Sanırım bir şeyler yapma vakti gelmişti.
ஐ
son beyin hücremle bölüm yazınca bölümün saçmalığının girdiği haller:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOY ≛ 2
Fanfiction𝙝𝙖𝙢𝙖𝙙𝙖𝙨𝙖𝙝𝙞: sen hiç kırık bardaktan su içtin mi 𝙠𝙞𝙮𝙪𝙧𝙞: hayır ağzımı musluğa dayadım ve bardağı çöpe attım ⇁ hamada asahi + girl, texting, treasure ff © jieiee #1 in hamadaasahi all rights reserved