23

123 23 19
                                    


Kayra her ne kadar birkaç hafta içinde döneceğini söylese de hâlâ ortalıkta yoktu ve aradan on gün geçmişti. Dün Asahi ile kontrole gitmiştik ve bir şeyim yoktu ama yürüyemiyordum. Asahi sürekli yanımdaydı ve elimi sıcak sudan soğuk suya sokmamakta kararlıydı.

Şimdi de üçümüz okulumuzun bahçesinde oturuyorken Yoshinori bana kahve, Asahi de çikolata ısmarlamıştı. Kısacası öğle yemeğim bedavaya gelmişti. Oturduğumuz yer okulun arkasındaki banktı, buraya kimse gelmiyordu. Biz de kafamızı dinlemek istemiştik.

''Cidden siz gerçekten çıkıyor musunuz?''

Yoshinori elindeki dondurmayı ısırıp, cidden ısırdı, bana bakarken tam konuşacaktım ki Asahi ona göz devirmişti. Yoshinori aramıza girmişti ve Asahi bunun için ona fazlasıyla kızgındı. ''Kurduğun cümledeki anlatım bozukluğu gözlerimi kanattı.''

''En azından kafanı kırıp kanatmadım, sus istersen.''

Yoshinori bu garip ve hızlı gelişen olayları kaçırmıştı ve Kayra da sürekli mesaj atıp duruyordu, büyük ihtimalle Yoshinori sevgilisi ile bizim durum değerlendirmemizi yapamadığı için çatacak yer arıyordu. Ben de ikisine göz devirdim ve kaşlarımı kaldırarak ona baktım. ''Sana ne bizden Yoshinori?''

''Kızım has Japonuz biz, eğer varsa öyle bir şeyler adam akıllı gelip istesinler seni.''

Asahi Yoshinori'nin saçmalamasına daha fazla katlanamamış olacak ki hızla banktan kalkmış ve önüme gelmişti. ''Sizin gelenekler bizim de geleneğimiz oluyor beyefendi, uzaydan falan gelmedin sakin ol.''

Sonra da elimi tutup beni kaldırmış ve Yoshinori'ye dil çıkarıp okula ilerlemeye başlamıştık. Yoshinori arkamızdan gelenek görenek falan diye zırvalıyordu ama Asahi ona kulaklarını tıkamıştı bile. İkisinin bu haline sadece güldüm ve Asahi'yi takip ettim.


dün bir jaehyuk fici yayımladım, eğer bakarsanız beni çok mutlu etmiş olursunuz eh :*

BOY ≛ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin