ஐ
Asahi kolumdan tutarak beni eve sokmaya çalışırken ve ben onu izlemekten dengemi kaybedip ayağım takılıp düştüğümde saat daha şimdiydi.
Şimdi.
Bacağımı kırmıştım, evet ciddi bir şekilde bacağımı kırmıştım ve bu sadece bir saat önce gerçekleşmişti. Bizim evin aşağısındaki parkta iddiaya girdiğim ortaokullu çocuklarla basketbol maçı yapmıştım ve beklenmedik bir anda bacağım kırılmıştı. Ne yapacağımı bilemeyip ağlamaya başladığımda o veletler akıllarını kullanıp telefonumdan son kişilere bakmış ve Asahi'yi aramışlardı.
Asahi koşa koşa gelip beni acile yetiştirdiğinde hâlâ ağlıyordum ve ona rezil olduğum için ayrı mutsuzdum, üstelik bir ay boyunca desteğe ihtiyacım olacaktı. Asahi böyle bir dikkatsizlik yaptığım için beni bir güzel paylamıştı ve beni azarladığı için biraz daha ağlamaya başlamıştım, sadece sinir bozukluğundandı, gerçekten. Susmam için elime bir kek tutuşturmuş ve beni eve getirmişti.
Ve şimdi, tam kapıdan geçmek üzereyken sulu gözlerimle onu izliyordum ancak adımımı tam atamadığım için yere kapaklanmıştım, o da kolumdan tuttuğu için benimle beraber düşmüştü ve garip bir şekildeydik.
Alçılı ayağım onun bacaklarının üstündeydi, vücudum onun bedeninin TAMAMEN üstündeydi ve domatese dönmüştüm, üstelik kekimi de az önce düşürmüştüm. Yüzünün bana ne kadar yakın olduğu hakkında bir yorum yapmamayı tercih ediyorum çünkü bu işe girersek çıkamayız.
Dokuz canından biri gitmiş gibi bana bakan Asahi'nin üstünden elbette ki kalkamıyordum çünkü ayağa kalkacak uzvum hasar görmüştü, üstelik ondan uzaklaşmak istemiyordum. Evet çok garipti ama onu bu kadar yakından, milimetre farkıyla izlemek içimi kıpır kıpır etmişti.
''Eee, kalkamıyorum da ben. Nasıl olacak bu iş?'' Asahi derince yutkunup bana bakarken kollarımı başının iki yanına koydum ve destek almaya çalıştım ama başarısız oldum, Kayra egzersizlerinin kollarıma faydası olmadığını görünce harap olacaktı, kendi ağırlığımı kaldıramıyordum.
''Yuri, beni ateş bastı. Bu ev neden bu kadar sıcak?''
''Sanırım kombiyi kapatmayı unuttum.''
Asahi kedi yüz ifadesinden kurtulup dediğimi gülmeye başladığında ben de gülümsedim, çok tatlıydı. Ellerini yavaş bir şekilde belime sardığında gözlerimi kocaman açamadan edememiştim ama bu şaşırmam uzun sürmüştü. Anlaşılan birisi bizim bu durumumuza benden çok şaşırmıştı.
''NE OLUYOR LAN ORADA?''
Kanemoto Yoshinori, diğer bir adıyla Kayra'nınki.
Ya da sadece dayak atmak için pusuda bekleyen birisi.
ஐ
ve arkadan bir ses yükselir ESSELLAAA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOY ≛ 2
Fanfiction𝙝𝙖𝙢𝙖𝙙𝙖𝙨𝙖𝙝𝙞: sen hiç kırık bardaktan su içtin mi 𝙠𝙞𝙮𝙪𝙧𝙞: hayır ağzımı musluğa dayadım ve bardağı çöpe attım ⇁ hamada asahi + girl, texting, treasure ff © jieiee #1 in hamadaasahi all rights reserved