ஐ
Kaç. Yakalanma. Sakın gözükme. Evet aynen böyle. Koş.
Dur, koşamıyorum ki?
''Cidden...'' Değneklerimi hızlandırmaya(?) çalışarak kafeteryaya girerken Asahi'ye gözükmemek için ekstra bir çaba sarf ediyordum. İstese beni anında yakalardı ama yapmıyordu, sanırım kalan canlarını hesaplıyordu. Yanımda durduğu sürece canları azalmaya devam ediyordu.
''Abla bana her zamankinden.''
''Yuri'cim, n'oldu sana?''
''Sorma, küçük bir kaza işte. Bir de sucuğu az olsun bugün.''
Kantinci abla kaşlarını çattığında boş bir sandalyeye oturmuştum bile, abla gülmekle yetindi. ''İyi de senin tostu seninki aldı zaten, beş dakika önce.''
Kaşları çatılan ben oldum bu sefer, ne demek seninki? Yoksa-
''TATLIM!'' Koşa koşa yanıma gelen Asahi ile beraber abla gülmeye başladığında yutkunmakla yetindim, hadi ama. Cidden ortalıkta yabo diye dolaşıyor olamazdı?
''İşte geldi. Elindeki de senin tostun.''
Asahi hızla karşıma gelip sandalye çektiğinde ona baktım. ''Ne? Tost aldım sana işte?''
''Çok garipsin.''
''Sevgilime düşük bütçeli kahvaltı sağlıyorum, acele et de derse geç kalmayalım.'' Tostu bana uzatırken yutkundum ve uzanıp tostu aldım. Çıktığımız yalanını kabullenmiş olamazdı değil mi?
Ya da gerçekten-
Telefonumu cebimden çıkarıp hızlıca Kayra'ya mesaj attım.
watermelon: asahi benden hoşlanıyor olabilir mi?
Çok geçmeden cevap geldi.
seokayra: gerçekler kanıt ister ve kanıtımız var
seokayra: o da yoshinori :)
seokayra: dersten sonra yakasına yapışmanı tavsiye ederim :))
görüldü • 08:19am
ஐ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOY ≛ 2
Fanfiction𝙝𝙖𝙢𝙖𝙙𝙖𝙨𝙖𝙝𝙞: sen hiç kırık bardaktan su içtin mi 𝙠𝙞𝙮𝙪𝙧𝙞: hayır ağzımı musluğa dayadım ve bardağı çöpe attım ⇁ hamada asahi + girl, texting, treasure ff © jieiee #1 in hamadaasahi all rights reserved