Beomgyu
Taehyun beni zorla eve getirerek ikimizi de acildeki bir ton eğlenceden mahrum bırakmıştı. Trip attığımı belli edercesine saçlarımı savurarak eve adımımı attım
"aç mısın?" diye sordu
"kimse yok mu evde?" dedim etrafa bakınarak
"annemlerin yanına gezmeye gittiler"
"oh ne güzel gezsinler gençliklerinin tadını çıkarsınlar" dedim mutfaktaki koltuğa yerleşerel
"canım ne diyorsun?" dedi taehyun sorar gözlerle
"çok açım taehyun" dedim dudak somurtarak
"ne yemek istersin?" dedi hemen önlüğü takarak
"uf bak annemin çok sevdiğim bir şeyi var adı ne bilmiyorum böyle ekmeklerin üzerine böyle peynirli sos döküp fırınlıyor bölye ÇOK GÜZEL OLUYOR ÇITIR ÇITIR" dedim sonda sesimi biraz yükselterek
"sakin ol anladım neyden bahsettiğini" dedi taehyun gülümseyerek ve burnumdan makas aldı
O ellerini yıkamış ekmekleri hazırlarken ben de burnumdan aldığı makası düşünmekle meşguldüm, böyle sıradan bir hareket neden hoşuma gitmişti? ekmekleri üzerine döktüğü sosla beraber fırına verdikten sonra o da yanıma oturdu.
"nasıl bu kadar güzel olabilirsin?" diye sordu aniden
"efendim?" dedim ona dönerek
"hiç" dedi gözlerini duvara dikerek
Dedin işte,bir daha de hadi ne olursun
"çok güzelsin" dedi ani bir kararla bana dönerek
"gerçekten mi?" dedim gözlerimi pörtleterek
"gerçek olamayacak kadar güzelsin beomgyu" dedi ellerini ellerimin üstüne koyarak
"ay bilemedim şuan ne diyeceğimi" dedim gözlerimi gözlerine dikerek
Taehyun yavaşça aramızdaki mesafeyi kapattı ve koltuğa uzanmamı sağladı. Dizini bacaklarımın arasına yerleştirerek üzerimdeki yerini aldığında kalbim o kadar hızlı atıyordu ki taehyun'un duyduğuna da eminim.
Dilini dudaklarının üzerine gezdirdikten sonra dudaklarını dudaklarıma kapattı, alt dudağım dudakları arasında ezilirken zaman durmuş gibiydi sanki koskoca dünyada sadece biz kalmıştık. Ellerini baldırlarıma sararak dizini erkekliğime tamamen dayamış oldu, kısa süreliğine dudaklarımız ayrıldığında sanki nefessizlikten ölecekmişim gibi soluklanmaya başladım. Taehyun gülümsedi ve çeneme bir öpücük kondurarak dudaklarını boynuma indirdi, önce küçük küçük öpücükler kondurdu boynuma sanki bu yetmiyormuş gibi dili ve dişleri de olaya dahil oldu. Öpücüklerine ara vererek ayağa kalktı ve tişörtünü çıkartarak bir köşeye fırlattı, tek elimle göğsünden karın kaslarına kadar bir yol çizdiğimde derince yutkundu ve üzerimdeki kazağa uzandı. Çıkarmasına yardımcı olmak için kalktığımda kazağım hızla yerle buluştu ve elleri kalçamda yer edindi.
"sen cidden gerçek olamazsın" dedi kulağıma eğilerek
Elleri kalçamda hareket ederken dudakları da tekrar boynumdaydı, sırtım tekrar koltukla buluştuğunda taehyun aşağılara doğru kaydı ve göğüs ucumu dişleri arasına aldı, inlemelerim odayı doldurmaya başladığında utanç içinde ellerimi dudaklarıma kapattım. Taehyun bu hareketim karşısında kahkaha attığında ellerimi dudaklarımdan ayırarak saçlarına daldırdım, bacaklarımı beline sararak kendimi ona doğru kaydırdım. Çoktan sertleşmişti, dudaklarımızı bu kez de ben birleştirdiğimde az öncekine karşın daha hırçındı. Saçlarını çekiştirdiğimde istemeden de olsa ona sürtünmüş bulunduğumda bu kez inlemesini durduramayan o olmuştu.
"bence burası bunun için hoş bir yer olmaz" dedim dudaklarımızı ayırarak
"haklısın" dedi ve ellerini belime yerleştirerek beni kucakladı
Ben boynuna öpücükler kondururken o da sakince odasını bulmaya çalışıyordu, odasına ulaştığımızda sırtımı duvara dayayarak dişlerini omzuma geçirdi. Hızla hareket ederek bu kez de sırtımın yatakla buluşmasına sebep oldu ve o da üstüme çıktı, öpücükleri karnımdan erkekliğime doğru yol aldı ve pantolonumun üzerinden erkekliğime bir öpücük kondurdu . Bana izin istercesine bir bakış attıktan sonra elleri fermuarıma gitti, rahatça çıkarabilmesi için belimi havaya kaldırdım. Pantolonum da yeri boyladığında içime hafif bir titreme geldi fakat bacaklarımın iç kısımlarında dilini dolaştıran taehyun sayesinde titreme yerini sıcak aldı. Vücudum o denli sıcaktı ki yumurta kırsanız pişer.
Bu kez ben onu altıma aldığımda elleri hemen belimi kavradı fakat hareket etmedi, yüzünün her yerine öpücükler kondurduğumda bana doğru uzattığı dudaklarını pas geçerek boynunu öpmeye başladığım öptüğüm her yeri dilimle ıslatarak ısırdığımda taehyun'un belimdeki elleri sıkılaştı. Fermuarını açarak pantolonunu çıkardım ve dilimi sertleşmiş erkekliğinin üzerinde gezdirdim, dilim her yer değiştirdiğinde taehyun yerinde hareket ediyor ve popomun üzerini yerleştirdiği ellerini sıkıyordu. İç çamaşırı da pantolonlarımızın yanındaki yerini aldığında ancak o zaman aletinin ne kadar büyük olduğunun farkına vardım ve korkuyla taehyun'a baktım.
"korkma abisi ısırmaz" dedi kahkahalara boğularak
O benimle alay etmekle meşgulken elimi aletinin etrafına kavradığımda kaskatı kesilerek gözlerini bana dikti, elimle gel git yapmaya başladığımda hırıltı benzeri bir ses bırakti.
"siktir beomgyu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman
FanfictionBirbirinden nefret eden iki arkadaş grubu ve büyük bir yanlış anlasilma... taegyu, yeonbin