<34>

180 13 4
                                    

Kai

Uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımla selamlaştıktan sonra  bizimkilerin yanına geçtim, dördü de saçma bir sohbetin ortasındayken aralarına girdim.

"sevgilim nerde?" diye sordum 

"barmenin oraya gitti" dedi beomgyu

"baktı kai kız avında bari barmenle tanışayım dedi"  dedi taehyun

"öyle bişi dedi mi?" dedi yeonjun kaşlarını kaldırarak

"giderken dedi gülüm" dedi soobin yeonjunun yanağından makas alır

"benimkini alıyorum geliyorum gidiyoruz" dedim ve yanlarından uzaklaştım

Barmenin yanına gittiğimde birkaç müşteri ile ilgileniyordu fakat haruto bu müşteriler arasında yoktu. Sinilerime hakim olmaya çalışarak barmene biraz daha yaklaştım.

"buyurun bir isteğiniz mi var?" diye sordu gülümseyerek

"sev-arkadaşım vardı buralarda haruto benden biraz kısa yırtık siyah kot ve oduncu gömleği var" 

"a o tatlı şey arkadaşın mı? arka tarafa doğru gitti" dedi ve ilerdeki masayı gösterdi

Gösterdiği yere gittiğimde harutonun bir koltukta uyuduğunu üzerindeyse tanıdık olmayan bir ceket örtülüydü, hızla harutoyu kucakladığımda gözlerini biraz aralayarak mırıldandı ardından da kollarını omzuma dolayarak uyumaya devam etti. Diğerlerini de zorla ikna ederek bardan çıkardım, birinin omzuma dokunmasıyla ona doğru döndüm.

"harutonun arkadaşı mısınız?"

"sen kimsin?"

"az önce tuvalette tanıştık kendisiyle de midesi çok iyi değildi merak ettim"

"sevgilisiyim eve götürüyorum"

"ah peki uyandığında beni ararsa sevinirim" dedi ve gülümseyerek gitti

"haruto bu dümbüğün numarasını nerden biliyor lan?" 

"tuvaletten biliyordur" dedi taehyun kaşlarını kaldırarak

"senin ağzını yüzünü kırarım taehyun yürü" dedim götüne tekme atarak

Taksi yeonjunların evin önünde durduğunda ışıkların yandığını gördük, annesigil eve gelmişti. 

"bize gidelim bizimkiler evde değil" dedi soobin

"şimdi mi söylenir lan bu?" dedim sabır çekerek

Kucağımda haruto yanımda dört bebekle soobinlerin eve girdiğimizde harutoyu koltuğa bıraktım ve diğerlerini odalara yatırdıktan sonra yanına geldim. Üstündekiler neden bilmiyorum ama ıslaktı o yüzden taehyundan bir şeylerle değiştirmek için kıyafetlerini çıkardım, gömlek çıktığında boş kalan kolunda bir numaranın yazılı olduğunu görmemle kıskançlık tüm vücudumu ele geçirmişti çoktan.

"haruto kalk" dedim onu dürterek

Onu sarsmama rağmen uyanmadığında bir kez daha kucaklayarak banyoya soktum ve soğuk suyun altında ayılmasını izledim.

"eve geldik mi?" dedi gözlerini açarak

"kolundaki numarayı kim nerde ne zaman yazdı ve kime ait"

"kai yuh bir dur" dedi ve duşa kabinden çıkarak havluya sarıldı

"haruto cevap istiyorum hemen şimdi"

"ne bu sinirli tavırlar hiç bilmediğim bir yerde beni bırakıp gittiğin için benim bu tavrı sergilemem gerekirdi"

"arkadaşlarımı uzun zamandır görmemiştim haruto geleceğimi de söyledim zaten"

"ama gelmedin"

"haruto sorularımı hala cevaplamadın"

"ne zaman istersem o zaman cevaplarım" dedi ve köşedeki kıyafetleri eline aldı

"ıslaklar" dedim elini tutarak

"giymek istiyorum sanane"

"hasta olucaksın bunları giy" dedim elimdekileri uzatarak

 "o kadar umrundayım sanki"

"saçmalama haruto tabi ki umrumdasın" 

"arkadaşlarını gördüğünde unutacağın kadar değersizim bence" 

"haruto... senin için yaptığım onca şeyden sonra bunu nasıl diyebiliyorsun"

"yaptıkların için sana minnettarım ama konu bu değil"

"minnettar olman için yapmadım seni sevdiğim için yaptım"

"kai ben cidden bilmiyorum ama barda yaşananlar yeterince rezildi sonra konuşalım"

"ne oldu?" 

"orda tanıştığım bir yabancı bile senden çok şey biliyor" dedi ve üstünü giyerek odadan çıktı

Dış kapının açılma sesini duyunca ben de banyodan çıktım fakat ona yetişemedim, balkondan gidişini izlemekle yetindim. Bir süre koltukta oyalandıktan sonra eve geçtim.

DüşmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin