30

13.4K 1.2K 277
                                    

taehyung~jeongguk

taehyung
annen uçağa bindi mi jeongguk

jeongguk
evet bindi
hatta uçak kalktı bile havaalanından

taehyung
umarım çok rahat ve hızlı bir yolculuk geçirir

jeongguk
umarım
sağ salim oraya varır

taehyung
havaalanında mısın sen
istersen gelip alabilirim seni

jeongguk
yok canım zahmet etme
dönerim ben kendim
tekrar teşekkür ederim
hem bu teklifin için
hem de yardımın için
sen olmasan annem şu an dudağı büzük bir şekilde arkadaşlarını uğurluyor olurdu

taehyung
teşekkür edeceğin bir şey yok jeongguk
asıl ben sana teşekkür etmeliyim
hayatımı değiştirdin birkaç ayda baksana
gözlerimi açtın
verdiğim para tüm bunların bedelini ödemenin yanından bile geçemez

jeongguk
😪

taehyung
annenin sorun çıkarmadan parayı kabul etmesine sevindim

jeongguk
doğrusu oldukça fazlaca sorun çıkardı
yani parayı ne karşılığında aldığıma onu biraz zor ikna ettim
ama sorunu hallettik sanırım

taehyung
en azından bu güzel

jeongguk
şimdi gitmeliyim taehyung
otobüse bineceğim
sonra görüşürüz

taehyung
görüşürüz
kendine dikkat et
bir sorun olursa bana yaz mutlaka

-

jeongguk
taehyung
çok çok kötü bir şey oldu
lütfen bak
[03.02]

taehyung
ne oldu jeongguk
meraklandırmasana insanı yaz
[03.03]

jeongguk
🔈"B-ben zor uykuya daldım zaten. Evde yalnız kaldığımda hep böyle olur, biraz korkarım. Ama uyudum işte." *burun çekme sesi*

🔈"Yeni dalmışken bir çıtırtı duydum. Eve biri girdi Taehyung e-eminim. Kim var orada diye sordum. Sonra evin kapısı açılıp kapandı. Çıktı galiba."

🔈"Taehyung çok kor-korkuyorum." *hıçkırık*

taehyung
sikeyim
sakin ol güzelim tamam mı
hemen kalkıyorsun kendini banyoya kilitliyorsun
ben geleceğim tamam mı
sakın ne dışarı çık ne de yerinde dur
banyoya koş hemen
geliyorum

jeongguk
🔈"Çabuk ol lütfen."

taehyung
ağlama bebeğim
çıktım bile
arabaya biniyorum
on dakikaya ordayım
sakin ol
geliyorum

-

"Mutfakta da kimse yok."

Kollarımı dizime dolamış bir şekilde şişip kızarmış gözlerimle evi kontrol eden Taehyung'u izliyordum. Evde bizden başka kimse olmadığına emin olduğunda yanıma geldi ve oturduğum koltukta yanıma oturdu.

Parmakları şevkatli bir tavırla saçlarımda dolaşmaya başladığında gözlerim doldu ve bacaklarımı biraz daha kendime çektim.

"Birinin giridiğine emin misin güzelim?"

Tereddütlü sorusuna karşı burnumu çekip kararlı bir tonda "Eminim," dedim. "Kapı sesini duydum."

Ne kadar uyku sersemi de olsam emindim işte, biri vardı.

"Pekala, sence kim olabilir bu kişi?"

"Bilmiyorum," diyerek omuz silktim. "Bir şey alıp almadığına bakmadım ama hırsız olmalı."

Alt dudağını dişledi ve çekingen bir tavırla "Daha önce," diye mırıldandı. "Daha önce omega bir erkeksin diye sana zarar vermek isteyen oldu mu?"

Dudaklarımı büzerek bakışlarının anlık oraya kaymasına neden oldum, "Hayır. Yani mahallemden kimse daha önce bana kötü davranmadı."

"Hırsız olmalı o zaman."

Başımı onaylar anlamda salladım. "Seni de yordum buraya kadar Taehyung. Geldiğin için teşekkür ederim. Gidebilirsin."

"Saçmalama ne yorgunluğu? Ve ne gitmesi? Tek kalabilecek misin?"

Dürüst olmak gerekirse kalamazdım. Tam annemin gittiği gün başıma gelenler şaka gibiydi. Ona en çok ihtiyacım olduğu an onsuzdum ve bu beni tıpkı bir bebek gibi mızmız ve sulu göz yapıyordu.

Gözüm doldu ve başımı iki yana salladım. Taehyung üzerime doğru eğilerek yanağıma damlayan göz yaşımı sildi, dudaklarını alnıma bastırdıktan sonra "Ağlama," dedi. "Çok çirkin oluyorsun."

Kıkırdadığımda o da gülümsedi ve yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. "Madem bu kadar ısrar ettin. Kalırım seninle."

Ne kadar inkar etmek istesem de kalmasını çok isterdim. Çünkü hala korkudan ellerim titriyordu.

"Nerede yatayım?"

"Benimle uyu," dedim çekingence. Umarım kabul ederdi, tek yatarsam tüm gece gözüme tek bir damla uykunun girmeyeceğine emindim.

Taehyung muzırca gülümsedi aldığı cevaba, ama bir şey demedi. Birlikte yatak odama gittik. Önce yatağa o uzandı, daha sonra kolunu uzatarak başımı göğsüne yaslayacağım bir pozisyonda yatmama neden oldu.

Hiçbir şeye itiraz etmedim. O geldiğinden beri o kadar güvende hissediyordum ki, ona daha fazla sokulmadan edemiyordum.

Saçlarımın arasında burnunu hissederken gözlerimi sıkıca yumdum. Kalbim hızlı hızlı atıyordu ve işin güzeliyse kulağımın altındaki kalbinin en az benimki kadar sesli gümbürtüsüydü.

"Merak ediyorum da Jeongguk. Yanlış anlama beni istediğin zaman arayabilirsin. Her koşulda, ne olursa olsun yanında olurum. Ama neden bana yazdın? Yakın arkadaşların Lisa ve Yugyeom dururken neden ben?"

Söylemekle söylememek arasında kaldım önce. Fakat sonra korkularımı bir kenara bırakmayı seçtim ne olacaksa olsun dedim. "Çünkü sen benim alfamsın Taehyung. En çok senin yanındayken güvende hissederim."

Önce duraksadı, fakat sonra hızla üzerime çıkarak dudaklarımızı birleştirdi. Kısa ama hızlı olan öpücüğün ardından dudaklarımızı ayırdı ama geri çekilmedi. Bir eli ile belimi okşarken diğeri yanağımdaydı. Bakışları ise dudaklarımda...

"Sen de benden hoşlanıyorsun diye yorumladım."

Cevap vermedim. Onun bana duygularını fark etmesi beni kıskanmasıyla olmuştu, benim duygularımı kabullenmem ise korkmamla. Konuşmak gereksiz geldi o an. Bunun yerine dudaklarımızı tekrardan birleştirmeyi seçmiştim.

Bundan sonrası için konuşacaklarımızı da yarına ertelemiştik.

-

finalden önce son bir kaos var bebişler 40a doğru final yaparız😜

finalden önce son bir kaos var bebişler 40a doğru final yaparız😜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
you never know✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin