(18 Mart 2022 Cuma)
Selamlar bebeklerimm, en üzülerek yazdığım bölüm olabilir, okuyunca anlarsınız. Okumadan anlayanlar spoi vererek okumasın yorumlarda!
Bölümde rahatsız edici cinsel bir anlatım var, rahatsız olanlar okumasın tesekkküüürler, oy ve yorum yapmayı unutmayın 😋
Bölüm şarkısı: Emir Can İğrek - Zemin
•••
Ekranın başında öylece kalırken bir süre yutkunamadım. Onur'un konuşma tarzını daha önce kimsede görmemiştim. Çünkü daha önce kimseyle böyle bir muhabbete girmemiştim. Dürüst olmak gerekirse biraz utanmış olabilirdim... Alt dudağımı stresle ısırırken yazacak cevap bulamıyordum.
Tamam, şimdi mantıklı düşünmeli ve Onur'a mantıklı bir cevap yazmalıydım;
Nazlı: mememle konuşmamışsındır, kendisi tanımadığı insanlarla konuşmuyor.Herkes bir dakika durabilir mi? Herkes bir dakika durup yazdığım mesajın saçmalığına bakabilir mi? Resmen rezillik! Aceleyle mesaj kutumuzdan çıkarak instagram okuma grubumuza girdim. Kafamı dağıtacak bir konu olmalıydı yoksa utançtan sağlayabilirdim.
Harunlaylaylay: sonra dedim, sen hayırdır kız yakışıklı? Libidomu öyle sert sert bakarak yükseltme, hiç mi mini etek giyen erkek görmedin? Dedim.
Alimurat: oğlum dua et adamlar seni dövmemiş, mini etekle dışarı çıkmak nedir lan? Kız mısın sen?
Cerencoksinirli: la Ali Murat, sen bir günde beni germesen olmuyor mu it? Erkekler de etek giyebilir!
Alimurat: biz onlara erkek demiyoruz ama sen bilirsin.
Hemen konuşmaya dahil oldum;
Nazlicagri: konuyu hemen kapatıyorsunuz, cinsiyetçilik yapmayın zira bu konu uzar gider birbirinizi kırarsınız.Kevserrdemir: aynen, Nazlı'm haklı.
Cisem: ee Nazlı, ne yapıyorsun bebeğim?
Ne mi yapıyorum? Sizin Kerem sandığınız ama aslında Onur olan çocukla, mememin konuşup konuşmadığını tartışıyoruz.
Nazlicagri: mememin dili olsa da konuşsa.
Selin.shn: bakim memene.
Kevserrdemir: Nazlı'ya yürüme?
Selin.shn: yürürüm?
Aceleyle gruptan çıkarak Kerem adlı fake hesabıma girdim. Hemen gruba girerek Kevser ve Selin'in tartışmasına dahil oldum. Biraz eğlenebiliriz...
Keremoztas: yürümek falan derken?
Kevserrdemir: ben de onu diyorum, Nazlı'ya yürümeyin!
Keremoztas: sen de yürüyemezsin Kevser?
Kevserrdemir: yürürüm?
Keremoztas: yürü de gör ebeninkini.
Kevserrdemir: lan enişte! Sen yokken Nazlı'nın hayatında ben vardım ben!
Keremoztas: şimdi de ben varım hayatında, ikile.
Cisem: sevgilini bir kızdan mı kıskanıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajıma Bakmayan Çocuk // Texting
Teen FictionNazlı sosyal medyada ilk kez 300 milyon okunmanın üstüne çıkıp 777 milyon okunması olan genç bir yazardır. Ancak kitabının yorumlarında en başından beri sevgilisi yok diye alay ediliyordu. Bu, bu kitabın geleneği haline gelerek Nazlı'nın her bölüm a...