(12 Şubat cumartesi 2022)
Selamlarrrrr!
En son nerede kalmıştık? Onur ters ters 'bunu nereye attın?' diyerek videosunun nereye atıldığını soruyordu.
Bölüm şarkısı: Perdenin Ardındakiler - Ankara'yla Bozuşuruz
Oy vererek ve bol yorum yaparak okumaya başlayabilirsiniz 💜
•••
Yutkundum. Bilmem kaçıncı kez derin derin nefesler alıp sakinleşmeye çalışmıştım. Elim ayağım endişeden buz tutarken zorlukla klavyede ki harfere dokundum.
Nazlı: bunu instagram grubumuza attım.
Onur: bu Berk hesabı senin mi?
Nazlı: hayır hayır, benim fake hesabımın adı keremoztas.
Onur: Berk diye bir fake varda sen sandım.
Onur: hee, sıkıntı yok olur öyle arada.Çocuğun nazik konuşması ve samimi cevabı beni rahatlatmıştı. Bir an kızacak diye o kadar korkmuştum ki ağlayacaktım. Hazır Onur aktifken hızlı hızlı cevap yazmaya başladım. Bu akşam bana yardım etmesi gerekiyordu.
Nazlı: şimdi sıkıntı şu ki...
Nazlı: senin Kerem olduğuna inanmadılar, ünlü diyorlar, yabancı erkek diyorlar.Onur: DMQJMDFJQDWDFJK
Gülme işte, yapma bunu! Random atıp bıraktığına göre devamını merak etmiyordu ya da umursamıyordu.
Nazlı: bende fake olmadığını kanıtlamak istedim.
Nazlı: ekran görüntüsü atabilirim.Onur: bir bakabilir miyim?
Nazlı: rica etsem musait olunca video çekebilir misin?
Onur: ne videosu çekeceğim? Fake değilim Türküm mi diyeyim DKQMQKMQD
Nazlı: HAYIR DŞKMFDXFL
Nazlı: dur ekran görüntülerini atayım söylerim.
Nazlı: emir vermek gibi oldu çok pardon...Onur: video çekerim sıkıntı yokta, şu sora gerçekten kötü bir dönemden geçiyorum. Moodum çok düşük.
Onur'un son mesajına cevap vermeden gruba girdim. Videoyu attığım zamanın mesajlaşmalarına inerek o erkek görmemişi tepkilerin ekran görüntüsünü aldım. Şuan dönen sohbete baktığımda hala sevgilime fake diyorlardı. Artık gerilmiyordum çünkü fake olmadığını kanıtlayabilirdim. O yüzden gönül rahatlığıyla gruba mesaj yazdım.
Nazlicagri: Kerem'den 'Nazlı seni çok seviyorum ve 77 çocuğumuz olsun istiyorum' diye video isteyeceğim.
Kevserrdemir: Kerem sapla kardeşim :)
Cisem: 77 çocuk mu? Ömrünüz nasıl yetecek o kadar çocuk yapmaya?
Nazlicagri: yılda üçüz, dördüz falan doğururum :)
Melike.books: video istesene, eniştenin tepkisini merak ettim.
Nazlicagri: aktif olsun, isteyeceğim.
Gruptan çıkar çıkmaz Onur'la olan mesaj kutuma girdim. Son attığı mesaj canımı sıkmıştı... Neden şu sıra video çekemezmiş ki?!
Nazlı: ah üzgünüm, bilseydim rahatsız etmezdim seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajıma Bakmayan Çocuk // Texting
Teen FictionNazlı sosyal medyada ilk kez 300 milyon okunmanın üstüne çıkıp 777 milyon okunması olan genç bir yazardır. Ancak kitabının yorumlarında en başından beri sevgilisi yok diye alay ediliyordu. Bu, bu kitabın geleneği haline gelerek Nazlı'nın her bölüm a...