လွန်ခဲ့သောတစ်နှစ်ခန့်က
<2018>
တောင်တန်းတွေအထပ်ထပ်ကာရံထားသောရှမ်းရွာလေးဆီမှရန်ကုန်သို့အလုပ်လုပ်ရန်ထွက်လာသော အသက်၂၀ခန့်ကောင်လေး'တောင်ကာရံ' ရှမ်းပြည်ရဲ့အငွေ့အသက်တွေနဲ့ခွဲရတော့မှာမလို့ တောင်ပတ်လမ်းတွင် busကားပြတင်းပေါက်ဖွင့်၍လက်လေးတစ်ဖက်ထုတ်ကာလေကိုတစ်ဝကြီးရှူလိုက်သည်
ထိုစဉ်မှာပဲ မျက်နှာချင်းဆိုင်ရှောင်လိုက်ရတဲ့busကားပေါ်ကနေထွက်နေသောလက်တစ်ဖက်နဲ့ထိမိသွားတော့ ဓာတ်လိုက်သလိုအနွေးဓာတ်လေးကဖြတ်ကနဲ.....အဲ့ဒီအချိန်ခဏလေးအတွင်းမှာအရာအားလုံးရပ်တန့်ကုန်သလိုပင်....
=================
မိုးမျှော်တိုက်ကြီးများနှင့်ပူလောင်သောရန်ကုန်မြို့တွင်နေပီး စိတ်ပြေလက်ပျောက်ရှမ်းပြည်ဘက်ကိုခရီးထွက်လာသော အသက်၂၅နှစ်ခန့် ဒေါက်တာလေး'စဝ်'
တောင်ပတ်လမ်းရောက်တော့ရှမ်းပြည်ရဲ့အငွေ့အသက်တွေကိုခံစားရန် စီးလာသောbusကားပြတင်းပေါက်ကိုဖွင့်ပီး လက်တစ်ဖက်ထုတ်ကာလေကိုတစ်ဝကြီးရှူလိုက်သည် ထင်မှတ်မထားပဲရှောင်လိုက်ရတဲ့ကားတစ်စီးပေါ်မှထုတ်ထားသောလက်လေးနဲ့ထိတွေ့မိတဲ့အခါမှာ အရာအားလုံးရပ်တန့်သွားသလိုပင် လက်မှတစ်ဆင့်ရလိုက်သောအနွေးဓာတ်လေးက ရင်ဘတ်ထဲကနှလုံးသားကိုခုန်ပေါက်စေသည်......
"ဒါဖူးစာလား"
====================ကောင်လေးနှစ်ယောက်မမြင်လိုက်သည်က ထိမိသွားသောလက်နှစ်ဖက်မှာ ချည်နှောင်သွားသော ကံကြမာရဲ့ ဖူးစာကြိုးနီလေး...........
(A/N.သာသာကစွမ်းအားရှင်ဆိုတော့မြင်ရတယ်<3)A/N.သာသာကရှမ်းပြည်ကလူမဟုတ်လို့တစ်ခုခုအမှားပါသွားရင်ကြိုတင်တောင်းပန်ခြင်ပါတယ် မြို့ကနေရွာဘက်ကိုတာဝန်ကျတဲ့ဒေါက်တာလေး'စဝ်'နဲ့ ရွာခံကောင်လေး'တောင်ကာရံ'တို့ရဲ့အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးကိုတောရွာအငွေ့သက်လေးတွေနဲ့ဟာသလေးရောပီးရေးထားတဲ့ficလေးမို့အားပေးကြပါအုံးနော်.....('စဝ်'ကို'စက်'ဟုဖတ်ပေးပါနော် မှားရေးတာမဟုတ်ပါဘူး)
#ချစ်တဲ့လွမ်းရိပ်