8.BÖLÜM " Evime Hoşgeldin "

76 3 0
                                    


" Evet ne olmuş ? Ne güzel rahat rahat giyiliyor . "

" Tamam . Benim evime gitmemize gerek yok . "

" Tamam o zaman benim şu ' ERKEK REONU ' dakilerden veririm . "

" Nereye gidiyoruz ? " Evet gelelim asıl konuya .

" İlk önce eve gidip üstümüzü değiştirmemiz gerek . Sonra mezarlığa gideriz en son ise abur -cubur alıp eve geçeriz . "

" Tamamdır . " Nerdeyse eve varmıştık , fakat benim aklıma bir şey takıldı . " Berk " gözünü yoldan ayırmadan " Hı " diye cevap verdi .

" Senin siyah pantolonun var mı ? " Bir an bana döndü gülümsedi ve tekrar yola dönüp . " Ne oldu yoksa bana giymem için pantolon mu vereceksin ? "

" Bak ya bir de dalga geçiyor . Mezarlığa şort ve gömlekle mi gideceksin ? Eğer yoksa tabii ki de vereceğim . "

" Benim kıyafetlerim var arabanın bagajında . " Tam birşey söylerken
" ve her zamanda yanımda bulundururum . Ne olur ne olmaz diye . " Daha fazla konuşmadık , zaten eve gelmiştik .

Zorla bindiğim bu arabadan kendi irademle ineceğim zaman kendi ayağıma takılıp düşmeyi bende beklemiyordum . Ben bu arabalardan hiç inememişimdir zaten . " Allah ' ım bugünlük bu kadar sakarlık yeter . " ben Allah'a bunları söylerken Berk gülmeye başladı . " Berk gülme de gel bana yardım et ! " dedim Berk karnını tutarak yanıma geldi , beni kolumdan çekerek kaldırmaya başladı ve kaldırdı .

Ben üstümü silkeledikten sonra " Aferin hep böyle ol " deyip bahçe kapısına doğru yürüdüm . Çantamdan anahtarımı çıkardım ve kapıdaki anahtar deliğine soktum . Çevirdim ve kilidi açtım . Koşarak evin kapısına geldim . Konuşmayı seviyorum yürümekten daha çok keyif veriyordu . Kapat yanına geldiğimde anahtar yardımıyla kapıyı açtım ve eve girdim .

Berk ' e " Evime hoşgeldin " dedim . Berk 'in bana cevabı koltuğa yayılıp başını salaması oldu . Saate baktım sekize geliyordu . Hemen üstümü değiştirmem lazımdı . Berk ' e dönüp " Ben üstümü değiştiriyorum , sende değiştir istediğin bir şey var mı ? " diye sorunca bana kafasını sallayıp " Ben arabaya gidiyorum . " dedi . Merdivenlerden çıkarken tamam diye seslendim .

************************************************

Merhabalarrr ... Bu bölüm geç gelmesinin sebebi ameliyat olmam . Kaç haftadır istirahat ediyorum bilmiyorum . Anca yazabildim bölüm biraz kısa olabilir . Bunu için özgünüm ... İleriki bölümlerde görüşmek üzere HOŞÇAKALIN

* MULTİMEDİA ' DA HAZEL ' İN EVİ VAR

Dursun ZamanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin