Bölüm 3

129 6 0
                                    

Biri beni takabilir mi ? Please
****************************************************************************
Eveeeett yaklaşık 10 saattir burdayım yani ' Hazel saatine ' göre 10 saat oluyo . Ben bi bakayım şu saate aaa daha 5 dk olmuş neyse ben dolabımın başına geri döneyim .
Hava sıcak olduğu için mavi düz bir şort ve beyaz düz bir bluz giymeye karar verdim . Altına da sandaletlerimi giyicem . Hemen bunları yatağın üzerine atıp , hızlıca duş aldım
15 dakikalık duşun ardın dan hızlıca üstümü giyindim . Saçım dalgalı olduğu ve ben de açık saç kullanmayı sevdiğim için saçımı açık bıraktım . Üstüme uygun zincirli güzel askılı bir çanta aldım . İçine telefonum , cüzdanım vb . Şeyleri tıkıştırdıktan sonra aksesuar - bileklik ve yüzük - taktım . Aynanın karşısına geçtim eyeliner - yanlış yazım olabilir - ve dudak parlatıcımı sürdüm zaten makyaj yapmayı sevmezdim . Gözlüğümü taktım , parfümümü sıktım veeeeee işte hazırım .
Son olarak Berk ' e mesaj attım .ve kapının önüne çıktım . Evden çıkmadan önce siyah deri montumu aldım bilirsiniz ne olur ne olmaz , ben kendimi sağlama alıyımda bu huyum babamdan kalmıştı her dışarı çıktığımızda birbirimize " yanına hırka veya montunu almalısın bilirsin ne olur ne olmaz " diyip gülerdik .
Makyaj yapmama huyumu da ondan aldım şimdi diyeceksiniz o bir erkek makyaj zaten yapmaz diye kesinlikle doğru ama biz babamla düğüne gittiğimizde aşırı makyajlı kadınlarla dalga geçiyorduk ve bende onları görünce makyajdan soğudum ne günlerdi hala aklımda .
Neyse 5 dk sonra sokağın başında Berk görüldü . Berk dizine kadar gelen kırmızı kot kapri üzerinde beyaz , mavi ve kırmızı renkleri olan bir gömlek aksesuar olarak ta kırmızı bir şapka ve ayağına ismini bilmediğim ama çok güzel görünen bir ayakkabı giymişti . Gömleğinden kasları gözüküyordu , sanırım bunlar için çok uğraşmıştır . Beni düşüncelerimden onun yumuşak sesi ayırdı ;

" Artık gidelim mi ? " dedi sesinde heyecanlı olduğu belliydi.

" Olur gidelim " dedim sesime neşe ekleyerek . Bana gülümseyerek yanına gelmem için yer açıp , beraber yürümeye başladık . İlk lafa o daldı .

+ Yok Hazel ' cim o çocuk senin gibi değil o akıllı bıdık , senin gibi dalmaz , söze başlar tatlişkom

Off aman be ne olucak

" Çok güzel görünüyorsun " dedi heyecanlı bir sesle . Ve ben iptal , ben wefad , ben şok

+ Bende BİM o zaman

İç ses sen espri yapma Allah ' ını seversen , sen yapma herkes yapsın hatta matematikçi Cemil hoca bile yapsında - bi dakikaya o çok ağır oldu neyse .

" Teşekkür ederim sendeee " şöyle bir gözümle onun üstünü süzdüm . Ve devam ettim " çok eee şey olmuşsun yani yakışıklı olmuşsun " dedim . Utandığımı görmesin diye başımı eğdim . Sanırım birazda kızardım . Bunu gören Berk hafifçe elini çeneme uzatıp başımı yukarı kaldırıp kendine bakmamı sağladı . Evet şimdi tamamen kırmızı oldum esmerim ama belli etmeyen şanslı girl lerden değilim . Onun gözlerine bakabilmem için kafamı onun kafasının olduğu tarafa çevirdi ve " Utanma lütfen , teşekkür ederim yani şey için neyse sen anladın zaten , ama lütfen benim yanımda utanma " dedi kadifemsi ve yumuşak bir ses tonu ile .

+ Hazel iyimisin ne oldu sana çocuğum anlat hadi bana kadifemsi nasıl çıkar ses ? Hadi anlat bana .

Off iç ses ya insana bi edebiyatta yaptırmadın . Ne bileyim havalı olur diye öyle söyledim ama gerçekten öyle çıktı sesi öyle tatlıydı ki .

Berk ' e dönelim biz ona başımı aşağı yukarı salladım , hafif tebessüm ettim ve " peki " dedim . Yol boyunca daha konuşmadık . Yandan kısa bakışlar atıyordum . Hep bana bakarken yakaladığım için hemen bakışları geri çevirdim . En sonunda sahile gelmiştik . Artık bu sessizliğe katlanamayacağım için " kumlarda oturalım mı ? " diye sordum " hiç konuşmayacaksın sanmıştım , ahh evet hadi gel gidelim " Dedi

Dursun ZamanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin