HATIRLATMA :
" Ha şöyle gül biraz . Sağdan mı ? "
'' Berk benim gitmem gereken bir yer var . ''
'' Tamam , söyle nereye gidiyoruz ? ''
'' Yanlız gitmem gereken bir yer . ''
'' Bak ne diyicem ilk önce evine gidelim , üstümüzü değiştirelim sonra nereye gidiyorsan gideriz . ''
'' ' üstümüzü değiştirelim ' derken Berk ? ''
'' Unuttun mu benim şartlarımı ? '' Eyvah ben ne yapıcam şimdi . Onu evime artık almamazlık yapamazdım . Biliyorsunuz ŞARTLAR . Banane onun şartları varsa benimde var .
'' Banane , o zaman benimde şartlarım var . ''
'' Senin ? Bayramda para yerine çikolata isteyen kızın mı şartları var ? '' Bunu söyledikten sonra öyle bir kahkaha attı ki bi an deprem oldu sandım . Tamam , abarttım .
'' Ya gülme . Berk bak gülersen seni ne evime alırım ne de senle konuşurum .'' Bunu söylerken kollarımı ihmal etmedim tabikide .
'' Ooo tehtit . Tamam tamam söyle bakalım neymiş şartların ? ''
'' 1. Evimi dağıtmak yok ! '' bunu söyledikten sonra hemen itiraz etti .
'' Hop orda durucan ! Ben hiç bir evi dağıttım mı ? ''
'' Ben bilmem . 2. Ben ne dersem o olur ! '' Berk buna kafasını sallamakla yetindi .
'' 3. Ben erken kalkmam eğer sen kalkıyorsan beni beklemeden kahvaltını yap . ''
'' Seni mi beklicez ? Hanım efendiye bak ! '' Hasbinallah
'' 4 . Bu soru : Sen benim bayramdaki maceramı nerden biliyorsun ? '' Gözünü ayırıp bir anlığına bana baktı sonra geri dönüp .
'' Ne oldu çok mu merak ettin ? '' diyip burnumu sıktı .
Burnumu sıktığı için omzuna bir adet sevgi gösterimi göstermeyi ihmal etmedim .
'' Saçmalama , tabi ki de merak ettim !'' deyip gözlerimi devirdim . Kısık bir kahkaha atıp konuşmaya başladı .
'' Hatırlamıyor musun cidden ? '' Soruya bak hatırlasam sormazdım herhalde.
'' Öküz . Hatırlasam sorar mıyım ? '' Bir kahkaha daha attı . Bu niye bu kadar gülüyor ki .
'' Gül , gül ömrün uzar .'' dedim sinirli görünmeye çalışarak . Bana baktı ve sırf gıcıklık olsun diye bir kahkaha daha attı . Bir dakika ne kahkahası bildiğin anırdı bu . Anırmasa iyi çocuk aslında .
'' Söylemiyeceğim işte , hı .'' deyip omuzlarını kaldırıp indirdi . Banane dermişçesine . Bu çocuk yoksa ............. Aman Allah ' ım evlere ırak . Top mu ? Bunu ona sorucağım .
'' Berk , sana birşey sorabilir miyim ? '' Hiç beklemeden ' Sor ' demişti bana . Hiç lafı evelemeden gevelemeden söylemeye karar verdim .
'' Sen , top musun ? '' Bir anda frene bastı , kemerim olmasa camdan dışarı çıkabilirdim . Demek ki neymiş ? Kemer önemli !
Bana dönerek '' Ne dedin sen ?.... '' dedi . Demek ki top değilmiş itiraz ettiğine göre ya da şuan bana saydırdığına göre mi demeliyim ? Sözünü keserek bana saydırmasını sonlandırdım .
'' Tamam , yeter . Aldım ben cevabımı sür şu arabayı geç kalıyoruz . ''
'' Ben bunun acısını senden eve gidince çıkartıcam merak etme Hazel Hanım .''
'' Tamam inandım hadi . '' Hemen konuyu değiştirdim .
'' Senin evine gidicek miyiz ? Eğer benim evimde kalacaksa benim eşyalarını giymeyecekti herhalde , babamınkileri asla . Gerçi benim erkek reonundan aldıklarım var .'' Berk inanmıyormuşçasına bana baktı . Neye bakıyordu ki bu şimdi böyle .
'' Neye bakıyorsun öyle şaşkın şaşkın ? '' Ağızı kapalı güldüğü için ortaya değişik bir ses çıkmıştı. Kişneme gibi .
'' Gerçekten erkek reonundan kıyafet mi aldın ? '' Hayır ya . Gerçekten mi ? Sesli düşünmüş olamam .
Önüme dönerek konuşmayı tercih ettim . Çünkü eğer ona bakarsam katıla katıla güleceğimi adım gibi biliyorum .
'' Evet ne olmuş ? ''
************************************************************************************************************************************************************************************
Evet bu bölüm çok çok çok çok geç geldi .Bunun bende farkındayım fakat bilgisayara virüs girmiş ve siteler açılmıyordu , yine de güzel bir şey çıkmıştır umarım . İlerki bölümler de böyle geçicek fakat sonra değiştirmeyi planlıyorum . Değiştirip değiştirmeyeceğim size bağlı yorumlarınızı görmek istiyorummm .
Birdaha ki bölümlerde görüşmek üzere HOŞÇAKALIN ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dursun Zaman
Ficção GeralErgenlik çağlarında, kendi başına büyüyen ve başına geleceklerden habersiz , bir kız ; Hazal . Sınıfın yakışıklısı , tatlı ve gizemli çocuk ; Berk . Bir mesajla hayatları değişecek , Bakalım o mesaj ne ?