12.BÖLÜM YASTIK HAZAL

45 1 1
                                    




'' Berk kapat şunu artık ! ''

Film seçmeyi Berk ' e bırakırsam olucağı buydu zaten . O çekmece de bir sürü komedi filmi varken neden korku filmi ? Neden ?

'' Ama hiç izlemedin ki .'' dedi Berk , alay edermişçesine .

Bana diyene de bakın hele sanki o bana gülmekten izleyebildi .

Yüzümü kapatan yastığı burnuma kadar aşağı indirdim ve Berk ' e kötü kötü baktım . Sanırım işe yaramadı çünkü hala gülüyordu .

Çaktırmadan filme bir göz attım . En korkunç yere geliyordu ; Gitme...Girme o odaya ....

Ah hayır bakamıyacağım . Tam yastıkla yüzümü kapatıyordum ki Berk ' ciğim buna izin vermedi , ayırdı bizi . Canım yastık. 

Ve yastığın gitmesiyle ister istemez bir çığlık çıktı benden , üstelik filmdeki kız bile katılmıştı çığlığıma . Beraber çığırıyorduk . Berk mi ? O da her zaman ki gibi çaktırmadan  gülüyordu (!). 

'' Film bitince hatırlat ağzına vurucam Berk ! ''

Berk yüzünü elleriyle kapattı ve ; '' Yüzüm olmaz ordan kazanıyorum ben . '', dedi.

Berk ' e ' mal mısın yoksa taklit mi yapıyorsun ? ' dermiş gibi baktım .

'' Aman sana da birşey söylenmiyor . ''

'' Söyleme Berk . Kapat şu cinli minli filmi . Ya ne güzel komedi filmleri vardı onlardan seç dedim ben sana ama yok illa korkunçlu film açıcak beyfendi . Ne bekliyosun Berk korktuğumda sana sarılıcağımı mı , mis gibi yastığım varken ? ''

'' Evet Hazal . Hatta gelip kucağıma oturmanı  bekleyordum ama yastık daha şanslı çıktı . ''

Berk ' in omzuna vurdum ve '' Vay hayin ! Gerçi beni zorla öpen birinden ne beklenir . ''

'' Az sus , filmi anlayamıyorum . ''

'' Hödük .''

'' Ne dememi arzu edersiniz bayan Hazal ? ''

'' Tamam be kes bi'şey demedik . ''

'' Adam ol . ''

'' Hey , o benim lafım ! ''

Hayatımda bir ilki başararak sustum çünkü cevap vermedi ama verseydi susar mıydım ? Tabi ki hayır . Filmi boşverip   telefonumla ilgelenmeye başladım . Acaba Lucy uyumuşmudur . Evde bir misafir olduğu zaman genellikle pek ortada olmaz . En iyisi gidip bir bakayım yoksa içi rahat olmaz . Eh anne iç güdüsü hepsi babamın geni naparsın .

Tam kalkarken bir çift kol bileklerimi tutup çekti , halı kaydı ve götümün üstüne sert bir iniş yaptım . 

'' Ah , götüm . Ne tutuyorsun be ?! ''

'' Nereye gidiyorsun ? ''

'' Şöyle bir İstanbul turu atayım diyorum ne dersin ? ''

'' Hayır derim . ''

'' Saçmalama istersen Lucy bakıp gelicem . ''

'' Niye ? ''

'' Yahu ne soru soruyorsun öyle ahiret sorusu gibi . Lucy uyudu mu , diye bakıp gelicem . Yoksa sen filmin etkisinde mi kaldın ? ''

Berk gözlerini kaçırarak '' Hayır be , sen şimdi  gider yatarsın diye dedim öyle . Bekle film bitsin beraber bakarız . ''

Yemezler canısı . Yok gidermişim de yatarmışım . Bal gibi de filmin etkisinde kalmışsın işte , ama bunları keşke içinden söylemeseydim . Tamam dedim oturum geri .

Film yaklaşık yarım saat sonra bitti bende telefonumu şarja taktım ve yine kalkmaya çalıştım , ama sadece çalıştım çünkü  dizlerimde bir adet insan kafası bulunuyordu . Bir insan nasıl korku filminde uyur ? Gerçi babamla her korku filmi izlediğimizde televizyonun sesini bastıran horlaması kulağımıza gelirdi . Ah bu erkekler hepiniz aynısınız .

    Eski anıların yüzümde bıraktığı tebessümle Berk ' i hafif sarsarak uyandırmaya başladım .

'' Berk uyan . ''

'' Berk ! ''

'' Berk ! ''

'' Ne kadar ağır bir başın var yahu senin ! Kalk artık . ''

Dakikalar sonra Berk homurdanarak

'' Hazal ya dur biraz . '' dedi ve bacaklarıma yastık niyetine sarıldı .

  '' Sen ne zaman benim bacağıma yattın ? ''

Cevap yok .

  '' Hey sana diyorum ? ''

Cevap yine yok .

Ben şimdi burada mı yatacaktım ? Ben bunun acısını senden çıkarmaz mıyım Berk Bey ?

Her zaman koltuğun bir köşesinde olan mevsimlik battaniyelerden biriyle Berk ' in üzerine , diğerinide ayağımı - dizimden aşağısını - sehpaya uzatarak  üzerime serdim . Allah ' tan ışıkları kapatıp filmi başlattı , yoksa elektrik faturası bu ay bayağı kabarık gelecekti . Akıllı çocuk .

Merdivenlerden gelen ayak sesleriyle kafamı o tarafa doğru çevirdim . Bir çift parlayan gözler buraya doğru geliyordu . Yukarıda sadece Lucy vardı herhalde O ' dur diye tekrar gözümü kapatıp uykuya dalmaya çalıştım .

1,2,3...

5,6...

8,9...

10 saniye . Tam 10 saniye de yanıma gelmişti Lucy . Hep 10 saniyede yanıma gelmeyi nasıl başarıyor acaba ?

Aferim kızım , deyip başını okşadım . O ' da geldi başını Berk ' in kafasının yanına koydu .

Oradan bakınca yastık gibi mi gözüküyorum ben ?

•••••••••••••••••••••
Artık dayanamadım bölümü attım sevgili okuyucularım . İnşallah beğenmişsinizdir. 🙈🙈

Dursun ZamanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin