Arkadaşlar bu benim ilk kitabım İnşallah beğenirsiniz ... Vote ve yorumlarınızı bekliyorum iyi okumalar ....
********************************************************
Son dersimiz matematikti . Ah lanet olsun bu hoca bir susmaz mı ?! Aslında matematiği severim e notlarımda idare eder fakat bu hoca sanki dersleri karıştırmış gibi bizim bilmediğimiz bir dilde anlatıyor matematiği yok neymiş "bizim zamanımız da rasyonel sayılarla üslü sayıların toplamının çarpımını bölüp o bulduğumuz sayıyı" bilmem ne yapıyorlarmış , yalan yalan inanmayın bunlara .
En sonunda buna artık katlanamayacağımı anladım ve bakışlarımı duvardaki saate sabitledim . Evet sabitledim çünkü bizim saat yelkovanlıydı ve evet ben bu saatleri çözemiyorum . Ama bu sever o kadarda zorlanmamıştım çünkü saat 🕧 aynen böyleydi yani 12:30 . Bu da demek oluyo ki çıkmamıza daha 30'dk vardı .
Oyalanmak için çantamdan telefonumu çıkardım . Ve kilidini açtım . Ekranda " 1 Yeni Mesaj " yazısını görünce hemen mesajı açtım .
Bu mesaj Berk 'tendi . Berk bizim sınıfın meteoruydu . Ama değerleri gibi değildi . Çok iyi biriydi , çıktığı kızları bi kenara fırlatıp atmazdı , tabi kızlar hakketkilerinde hariç . Neyse mesaj da ;" Çok canım sıkıldı -_- " yazıyordu bende hemen mesaj attım .
" Benimde " anında mesaj geldi .
" Çıkışta bir yerlere gidelim mi ? "
Oww bu bana az önce çıkma teklifi mi etti ?
+ Sadece bişeyler yapalım mı ? diye sordu Hazel .Bu da bir teklif içses ve sen herşeye burnunu sokma tamam mı ? Hem benim yazmam gereken bir mesaj var .
+ Off!! Ne halin varsa gör .
Sanada canım sanada . Off ne yazıcam şimdi ben ya , en iyisi kabul ediyim zaten çok sıkılmıştım iyi olur .
" Olur, nereye gidicez ? "
Ha bu arada ben size bişey söylemeyi unuttum . Sınıfın yarısı - yani bütün kızlar - Berk ' e aşık ve evet bende o gruba giriyorum.
Mesaj geldiğinde şaşırmış bir yüz ifadesi ile ekrana bakıyordum.
Mesaj da aynen böyle yazıyordu ;" Sen nereye istersen , bebek ;) "
Kısa çaplı bir şoktan sonra bakışlarımı Berk ' e çevirdim . Bana bakıp sırıtıyordu ....
********************************************************
Okuduğunuz için teşekkür ederim önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dursun Zaman
General FictionErgenlik çağlarında, kendi başına büyüyen ve başına geleceklerden habersiz , bir kız ; Hazal . Sınıfın yakışıklısı , tatlı ve gizemli çocuk ; Berk . Bir mesajla hayatları değişecek , Bakalım o mesaj ne ?