6.Bölüm Part- 1 / Hata

58 3 0
                                    



HATIRLATMA :

'' Birdaha söylesene '' dedi. İşte şimdi sıçtım .

************************************************************************************************************

Nasıl olsa bişey yapmaz diye pişkin pişkin sırıtıp daha da yaklaştım ve ;

'' Ayı gibiSİN '' dedim. Ve tabi sonunu da bastırarak söyledim .

O ' da aynı şekilde gülüp '' Sen görürsün ayı gibi olmayı '' dedi ve üzerinime atladı ve gidiklamaya başladı .

'' Bidaha de ''

'' Hahaha Berkkk hahaha cidden hahaha ayısın hahaha ''

'' Bidaha ''

'' Hahaha ayısın Berk ''

'' Bidaha ''

'' Hahaha ayı ''

+ Ne oluyo lan Barış Manço klibimi çekiyonuz ?

Yaw he he

Berk ; '' birdaha söyle '' dedi , bende sıralamaya başladım ;

'' Ayı hahaha odun hahaha kalas hahaha kasyığını hahaha keleste hahaha AYI hahaha keleste .... '' ben bunları sıralarken o daha da çok gıdıklıyodu ; '' ayı hahaha öküz hahaha odun hahaha kalas hahaha keleste hahaha kass - ''

Benim sözümü kesen şey ; dudağıma değen yumuşak bir şeydi. Bu şey Berk ' in dudaklarıydı . Kendi çapımda bir şok yaşadıktan sonra başımı çevirmeye çalıştım , iki eliyle başımı sabitledi . Onu itmeye çalıştım , 1 mm bile kıpırdamadı . Ben dudaklarımı kurtarmaya çalışırken o daha da çok alt dudağımı ısırıyodu . En son vazgeçtim , çünkü artık dudağım kanamaya yüz tutmuştu . Ve öylece durdum .

Babamın ölümünden sonra ağlamamaya çalışan gözüm bana yine ihanet ederek bir kere daha ıslattı yanaklarımı , dudaklarımı ...

Berk ağladığımı fark edince geri çekildi . Hemen Berk ' e tokat attım , sonrada vurmaya başladım ilk öpücüğümü çaldı o benim .

'' Sen , sen ne yaptığını sanıyosun ? ''

'' Bak özür- ''

'' Sana bir soru sordum CEVAP VER BENİ NİYE ÖPTÜN ''

'' Ben..... ''

'' Bir daha sakın ama sakın karşıma çıkma SAKIN '' koşarak bu kumsaldan da Berk ' tende uzaklaştım ......

************************************************************************************************************

Evettt öncelikle bu kadar geç yazdığım için özür dilerim ve bu kadar .....

Dursun ZamanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin