TitanicxGóraLodowa
gora lodowa:
-196cm wzrostu
- sexy playboy
- bogaty
-mieszka sam
-ZIMNY
-brutalny
-bierze co chce
- szef syna mafii
-ćpa regularnie
-ma dużo adoratorów (nie tylko płci żeńskiej)
-granatowe włosy
- zimno niebieskie oczy
- ksywa "Ice berg" bc zabija ludzi z zimną krwią i niczym gora lodowa przbija sie przez wszystko
-ma dużego chuja
titanic:
-169cm wzrostu
-uroczy malutki chłopiec
-wesoły
-mieszka z kochającą rodziną
-wrażliwy
-nie lubi alkoholu(bo szybko się nim upija), narkotyków i imprez
-lubi kolor różowy i ubierać damskie ciuchy :) uwu
-białe włosy z czarnymi pasemkami
-cztery kolczyki w uszach, po dwa w każdym
-fioletowe oczy, ale nosi soczewki, bo nie lubi swoich oczu
TItanik san był zwysklum chlpakiem na praktyce projektanta statkow.
Byl wesoly, malutki, słodziutki, uwaśny że wszyscy padali do jego stupek i wszyscy go lubili bo byl mily i slodki. Czasem tez sie uroczo rumienił albo plakal z byle powodu i sie czesto przewracal. ale byl inny niz wszyscy bo stronil od wszelkich uzywek i imprez. wolal siedziec w domu i czytac ksiazki w trampkach a nie obsacasch.
Oraz mial fioletowy oczy poniewaz mial alexandrias genesis, i nie mial wlosow na ciele oprocz glowy twarzy.
Pomimo swojego uroczego, slodkiego wyglądu byl a kursie na mechanika statkow. to bylo jego marzenie.
NAjlepszym przyjacielem tytanika był Tomek. Irlandczyk. fu. BYł sredniego wzrostu mezczyzna z brązowymi wlosami ktory lubił ryswac statki dlatego był na tym samym roku co tytanik. Ale byl troche psychodeliczny poniewaz lubil sobie wyobrazac jak statki uderzają w góry lodowe i toną.
"Ja bym tak nigdy nie mógł pomyślec!'- pomyślał tytanik- "Kocham wszytskich uwu~~"
Ale pomimo dziwności tomka tytanik caly czas sie z nim przyjaznil bo sie nie zrazal do nikogo.
Tytanik zyl w wielkim miescie Banachy na pólnocy japoni.
Tym samym miastem rządziła silna yakuza która miała dużo wrogów. tytanik szczerze się ich nie bał bo wiedział ze jest na tyle słodki ze nic mu nie zrobią 🥺🥺🥺🥺jednakże jego besto friendo miał z nimi na pieńku :(((( kiedyś wpadł na samochód jego krasza i zrobił mu wgniotke w masce >:( tytanik nie wie jak to możliwe bo on jest taki malutki że by nie dal rady :DD ma też malutkie rąsie. gdy tytanik szedł na lekcje wydarzyło się coś niespodziewanego.........
CZYTASZ
Zimne uczucie zakazanej miłości | GóraLodowa x Tytanik
PoetryFascynująca historia o życiu zwykłych....a moze jednak nie? GóraLodowa to syn szefa mafii, największej i najgroźniejszej, jednak co się stanie jak zakocha się w słodkim małym chłopcu? Przekonacie się jak przeczytacie.