rozdzial viii osiem

10 3 0
                                    


                                                                             smut z dziwką i gora lodowa


Po 15 mintavhc czekaaniea ktos zapukal w wielkie debowe drzwi pokoju gory lodowej. -Wejsc.- powiedzial krotko i zimno gora lodowa.Zgdoznnie z rzkazem syna szefa masffi do pokoju weszla postac o krąglych ksztalach. jej jedrne piersi falowaly wraz z jejj wchodem do pokoju w stylu glamour w zimnych kolorach błekitow, czerni i szarosci. Postac która weszla do pokoju nie przypomninala gorze lodoewej mlodego chlopaka o ktorym myslal uwu.CZEMU ONA NIE WYGLADALA JAK TYTANIK??? - zadawał sobie to pytanie gora ciągleMoze i byli podobnego wzrostu ale ich budowy ciala drastycznie i niesamowice sie roznily. gory lodowej nie obchodzilo że nie specyfikowal budy ciala. wyl wkurwiony. jak oni w ogole smieli nie wiedziec tego?!??!?!?!!??!?! 😡😡😡😡😡😡😡😡🤬-ty jebana kurwo!- wrzasnął gora lodowa podaszac sie z skorzanego fotela zrobieonego ze skóry męskiego przedstawiciela białych nosorożcow.(one dawno wyginely , gora lodowa przyczynil sie do smierci przedostatiego samca z tego gatuku).


ty niemyta szmaciuro, kto cie przyslal?!?!?!?!?!?- dalej krzyczal na tę biedna dziwke

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ty niemyta szmaciuro, kto cie przyslal?!?!?!?!?!?- dalej krzyczal na tę biedna dziwke.

ale jej to nie ruszalo, miewala gorszych klinietow. Krągła kobieta pporuszyla swoimi kulami wizji na ktorych miala nalozone fioletowy soczewki. jej krotka sailorkowa spon=dnniczka z lekka odslaniala jej krągłe pposladki.SPokjnie rozejrzala sie po chlodno stonowamnym pokoju podczas gdy gora lodowa rzucał obelgami pod adresem jej i jej siostry i matki. tak sie rozgladajac zauwazyla przyczepione do ściany łańcuchy z kajdankami. (takie jak w 50 twarzy greya)te łancuchy, bedziemy ich uzywac?- spytala patrzac w kierunku swojego źródła pienieddzy.wytracaony z fali gniewu gora lodowa spojrza sie na nai zdeziorietnowany. CO?!?!!!!???!!!? co ona gada?e nie, nie będziemy. tak narawde to one są tu do dekoracji. Ojciec mi je kupił.- powiedzial przygladajac sie wczesniej wspomnianaym lancchcum.Gora lodowa westchnal głęboko(jak gardlo tytanika ( ͡° ͜ʖ ͡°)) wprost ze swoich pluc w rezygnacji.Podszedl do prostytutki i zmrozzyl oczy.potem znowu od niej sie odsunal na 6 metrow (jak w kowidzie hehe). Zmrużył oczy jeszcze bardziej. wsm to trch wyglądała jak tytanik, wiec sie pogodzil z tym fuck(tem) i pogodził się z jej wide and breedable fertile biodrami. ZNowu do niej podszedl i zlapał ją za podbrodek podnipszac jej twarz rtaka by sie na niego patrzyła.-klęknij.-powiedzial krótko zimno i głeboko(nie jak jego pała).Córa korytnu poslusznie okleklenla i od razu przeszla do rzeczy. zeby polepszyc nastroj tego chorego doma postanowila zrobic z teg troch pet play. Kurtyzana złapała wargami zamek rozporka gory lodowej. zsunela mu jego czarne jak węgiel sląski bokserki, a jej oczom okazala potęzna knaga. Zlozyla kilka pocalunkow na członku (bts - moj to jimin a wasz?) . potem zaczęła lizać jego żołądź. Robila tak z 15 mn nwm az poczula że penis gory lodowej stal sie calkowicie twardy w jej ustach. Wtedy zaczela intensywnie deepthroatowac. CZuła jak chuj tego mężczyzny ociera sie w jej przelyku, czula dokladnie cala jego dlugosc (nył serio duzy). Zaczela sie krztusic, nawet taka doswiadczona zawodniczka jak ona miała porblem z robieniem laski 28c centymetroweu penisowi.CZuła ze traci dech, ale gora lodowa zlapapl ja za wlosy i dosiskał. Nabijał jej głowę na swojego czlonka podczas gdy ona traciła kontakt z rzeczywistoscia i zmawiała ostatnie modlitwy do Erosa.Czula ze juz odchdozi ale w tym momencie gora lodowa doszedl ( ͡° ͜ʖ ͡°). na jej twarzy. wziela raptowny wdech na nowo zyskując swiadomośc. ten lodzik to byla jazda bez ttrzymanki 🚗 🚗 🚗🚗 🚗 🚗 🚗 ale przynajmniej zwiększyla swoja odpornsc na wielkie pały.idz na lozko suko- powiedzial gora lodowa nawet nie upewniajac sie czy typiara jeszcze zyje.🔪🔪🔪Bez gadania udala sie na lozko a ciezar swojego ciala oparla la dloniach i kolanach. Potem gora lodowa bezceremonialnie wbił sie w jej waginę.Zacząl sie rytmicznie poruszać, wychodząc i wbijając sie w nią.Kurtyzana czula ze traci rownowage.Ruch drgający wprawial ja w drezenie niczym wachadlo zegara.Tracila rownowage a jej stawy nadgarstkowe nie znosily impaktu pchnięć. Jej zmysly szalaly, byl ostry ale jej nie ranił za mocno. dobrzee zrobila aplikując lubrykant przed przyjsciem. dzięki temu gora lodowa poruszal sie w niej w miare głaadko. jednak nie wcodzil bez oporu. Jego pała wypełniała ją od środka, czułą że wypełnia ją głęboko. Gora lodowa złapał ją za biodra i zaczął przyciagac ją do siebie wbijając sie w nią jeszcze głębej. bolało. ALe ona to lubiła. Góra llodowa wszedł głeboko i wtedy ona jękneła. Góra lodowa zaczął poruszac sie szybciej i wzmocnil chwyt na jej biodrach (potem miala siniaki 🙁). wraz z kazdą stymulacją jej punktu DŻI (niczym ewka - zrozumieja tylko fani 🔪) kurtyzana jczała. Ten rytminczny ruch trwał przez jeszcze okołło godzine. w tym czasie dziwka traciła i odzyskiwała przytomnośc ale zauwazajac ze jej pracodacwca jeszzcze nie doszedl( ͡° ͜ʖ ͡°) godzilla sie na kontynuacje.kurtyzana zrobila squirt a on powiedizial - o fu - z grymasem na twarzy.Kilkoma głebokimi ruchami doszedł na jej plecy (tyle szacunku zeby nie dojść w niej to góra lodowa miał). Odsunął się od niej i spojrzał na jej posiniaczone w miejsach w których ją trzymał biodra. odszedl od niej nawet nie zauwazajac jak ona upada na lozko łapiac glebokie wdechy. Gdy sie odworcila nie bylo go juz w pokoju ale slyszala dzwieki przysznica. usiadla na lozku i uslyszala powiadomienie z aplikacji ruchfexu. Przelew przychodzący na 690 jenów z dopiskiem "tyle jestes warta"Westchnela gleboko. jezeli powie przelozonym o poniesionych ranach to jej dołożą z kilka tysięcy wiec nie byla zawiedziona.PASSIFLORA pomimo tego ze wysylala swoich pracowników to niebezpiecznych klientow to jednak o nich dbała. Kurtyzana niepostrzeżenie wyszla z pokoju gory lodowej i opuściła rezydencję lokalnej mafii.

Zimne uczucie zakazanej miłości | GóraLodowa x TytanikOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz