rozdział II

29 5 1
                                    


Pewnego dnia do sql przyszedł ojciec @GóraLodowa wkurzony (nie używamy przekleństw bo tytanik nie lubi 🥺🥺🥺)

aby zastraszyć dyrektora szkoly tytanika ktory byl mu winny ogromne pieniądze i wgniotkę w samochodzie.

Tytanik skonczyl juz lekcje i szedl po dlugim i duzym i twardym korytzarzu aby zaniesc swoje ksiązki do szafki. Gdy doszedl juz do swojej szafki spojrzal na nią. BYla dwa raazy wieksza od niego i byla cala ozdobina slodkimi uroczymi rozowymi naklejkami. normalnie pobiliby tytanika za to ze jest pedalski ale byl taki uroczy ze nikt nie dalby rady podniesc na niego ręki bo wszyscy go kochali bo był taki slodki i malutki.

wzial do reki klodke od szafki i wpisał swój szyfr: 2137.

Gdy otworzyl szafke wzialz gleboki oddech bo musial sie teraz wysyslic aby wlzyc ksiazki do szafki bo był maltki. stanął na palcach aby odlozyc ksiazki na polke jednak nadal byl zbyt niziutki 🥺🥺🥺. ksiazki wypadly mu z rączek i spadly z hukiem na podłoge. *trzask* rozniosl sie po calym korytarzu ktory po chwili znowu calkwicie zamilkl. tytanik zlękł sie tego hałasu i oczy zaszyly mu sie łzami. przez chwile mial zamkmniete oczy a gdy je otworzyl................

przed jego oczami ukazal niesamowicie wysoki i niesamowcie przystojny chlopak.

mial zimnoniebieskie oczy i ciemno granatowe elegacnko ulozone wlosy. byl ubrany w trzyczęsciowy czarny garnitur. sprawiał oszałamiające wrażanie. wydawał sie zamknięty w sobie i zimny.

tytanik w pierwszym momencie przestraszyl sie go ale tylko na chwile bo spojrzal w jego oczy i zobaczyl w nich mega super faceta.

nic nie powiedzial gdy ten czarujący schylił sie i podniósł jego ksiażki swimi duzymi dłońmi o dl,ugich palcach(pewnie gra na pianinie) i odłożył je na pólke w szafce tytanika.

W tym momencie tytanik wiedział zę będą sobie przeznaczeni. gdy goralodowa spojrzał głęboko w oczy tytanika, ten mały uroczy chlopiec go oczarował, ALE syn najwiekszego yakuzisty nie mógl go zniszczyć, nie mogł pozwolic aby ten maly chlopczyk myslał o rzeczach dla duzych chlopcow, MUSIAŁ SIĘ OGRNĄĆ >) . ale 𝕜𝕚𝕖𝕕𝕪𝕤́ 𝕘𝕠 𝕨𝕪𝕣𝕦𝕙𝕒 .( ͡° ͜ʖ ͡°)  


Zimne uczucie zakazanej miłości | GóraLodowa x TytanikOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz