rodzial siedem

5 0 0
                                    

gora lodowa wrocil do swojego domu. ogromnej imponujacej psoadlosci..
ktora byla jednoczesnie siedziba najwiejkszej jakuzy w hokkaido, ktora zajmuje sie handlem narkotykami, recznie skrecanymi cygarem i ubezpieczeniami za wgniotki w samochodach,

przed wesjciem do posiadlosci zdjal swoje buty numer 50. 
od razu po wesjciu do posiadlosci udal sie do komnaty swojeg ojca.

-ojcze, chcial mnie ojciec widziec- powiedzial do swojego ojca.
ojcem gory lodowej byl szef mafi. wysoki mezczyzna po ktorym bylo widac slady tego ze byl niesamowicie przystojny w mlodosci. to ppo nim gora lodowa odziedziczyl wygląd i wielkiego schlonga.
jednak byl juz chory i oslabiony. 
gora lodowa usiadl na ozdobionym niczym wersal krzesle stojącym na ozdobionym niczym odcinek ledzwiowy tatuazami prostytutki łozku.

-sy nu- zwrocil sie do gory lodowej ojciec- znalazlem ci wybranke.

w tym momencie gora lodową az zmrozilo. podniosl sie gwaltownie i krzknał
-nie zgadzam sie ojcze!!11! nie teraz gdy znalazlem sobie kogos!- krzyknał gora lodowa kipiąc (wprost zimnym i twardym jak lod (i jeg kuktas) ) gniewem.
szef mafii arctica spojrzal na swojego syna nieprzychylnie. 
nie podobala mu sie niesubordynacja jego jedynego syna.
ale nie chcial byl chujowym  ( ͡° ͜ʖ ͡°) ojcem i westchnął poddając sie.

-dobrze synu, nie zmusze cie na razie do poslubienia tej wielkobimbałej kobiety ale co odwlecz toe nie uciecze synu- powiedzial surowym tonem. - mozesz odejsc synu.- powiedzial zimnym tonem.

ciesząc sie z tymczasowej wygranej gora lodowa poslusznie usunał sie z pokoju ojca. 
zamknal drzwi i spjrzal na namiot w swoich spodniach.
samo myslenie o chlopaku (w damskich ciuszkach uwu) kotrego wczesniej spotkal strasznie po podniecalo ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
poszedl do swojego pokoju i podniosl sluchawe vintageowgeo telefonu. wybral znany mu numer a po kiku sygnalach odezwala sie aksamitnym glosem kobieta

passiflora (ja nadal jestem

❤️🧡💛💚💙💜

 za ruchfex), najlepsi potomkowie koryntu, towarzyszace w zimnych, samotnych nocach. w czym mogę sluzyc oproćz laski?- spytala sie kobieta na drugim koncu lini

-chce kogos, obojetnie czy ma chuja czy nie. ma byc maly, biale wlosy, wioletowe oczy i kolczyki i ma miec damski sailorkowy mundurek. macie dane mojej karty kredytowej.- rzucil krotko gora lodowa.

gora lodowa byl czastym uzytkownikiem uslug ruchfexu, wiec wszyscy pracownicy znali doskonale jego ksztaut…glowy.

znajdujac numer kartty stalego klienta gory lodowej sekretarka od razu wyslala na miejsce przebranego wedle zyczenia klienta pracownika.   cdn………………….

Zimne uczucie zakazanej miłości | GóraLodowa x TytanikOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz