Rüyalar Alemi

19 2 11
                                    

1 Kasım 1901 - 01:40 - Natagumo Dağı                                                                                                                         

-  Böcek Hashira'sı  -

- Shinobu Kocho -

Tek kelimelik bir vedalaşma cümlesi dahi kurmadan , nehrin  üstüne düşmüş ağacın gövdesini kullanarak karşı tarafa geçtim. Karanlıkta önüme çıkan zayıf iblisleri zehirleyip inlemeler içinde arkamda bırakırken yolumu kaybetmemek için elimden geleni yapıyordum. Ancak varmam gereken yerin neresi olduğunu duyduğum acı çığlıklar ve geceyi aydınlatan alevler göstermişti.

Dağ yamaçlarının arkasında kalan köye ulaşmam pekala yarım saatimi alacaktı. Yanlış bir yöne sapmadan oraya en kısa gitmek için kafamda bir yol haritası oluşturup harekete geçtim. Ben oraya gidene kadar olabildiğince az insanın zarar görmesini ummaktan başka yapabileceğim bir şey yoktu maalesef.

- Zenitsu Agatsuma -

Arkamda daha önce görmediğim kadar hızlı iğrenç bir yaratık beni kovalarken yaşadığım telaş düşünmemi imkansızlaştırıyordu. İblisten duyduğum ses bile onun gücüne asla yaklaşamayacağımı söylüyordu bana. 

Düşünmeliydim.                                                                                                                                                                    Düşün çocuk , düşün. Dedenin sana öğrettiklerini düşün. Öğrenmek için yıllarca acı çektiğin her şeyi düşün. 

Korkuma yenik düşersem savaşı baştan kaybedecektim , savaşı kaybetmenin sonucu mutlak ve acılı bir ölümden ibaretti. Sevilmeden , mutlu olmadan geçip giden bu hayat merhametten yoksun bir yaratığın ellerinde yitip gidecekti. Yaşamayı , yaşamaktan vazgeçmek için fazla seviyordum . 

İblis : Ölümünden kaçtığını sanıyorsan yanılıyorsun , onu ertelemenin hiç bir anlamı yok. Bana verilen rol seni öldürmek ve senin görevin ise burada ölmeye razı olmak. Çabalarının bir anlamı yok.  Şimdi , şimdi zamanın geldi .

İblis sözlerini bitirir bitirmez hızlıca zehirli iğnesini Zenitsu'nun sırtına gönderir.

Zenitsu'nun son hatırladığı şey sırtında hissettiği acı verici soğukluktan başka bir şey değildi.

İblis : *Bir saati çıkarıp dalga geçer edayla sallar ve konuşur * Vücudunun zehrin etkisiyle başkalaşması ve senin örümcek kölelerimden birine dönüşüp benliğini ve kontrolünü kaybetmen bu saat 2'yi gösterdiğinde olacak. Son dakikalarını iyi bir şey yaparak değerlendir.

Zenitsu : *Nefes, nefesini kontrol altına al. Sakin kal. Zehrin yayılımını yavaşlat.* Kafasının içinde dedesinin intihar etmeden önce , ona söyledikleri yankılanmaya başlar.

* Kafasının içinde dedesinin intihar etmeden önce , ona söyledikleri yankılanmaya başlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İntikamdan Geri KalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin