Ezgi sahne kesildikten sonra kendini hızlıca lavaboya atarak sakinleşmeye çalışır. Bugün neredeyse çekilen her sahnede, anı bölmemek için kendini çok zor tutmuştur. Bugün yaşananlardan sonra Tansel ile göz göze gelmekten aşırı çekindiği için hemen setten ayrılır ve evin yolunu tutar.
Bu sırada Tansel ise düşündüğünden de uzun bir zamandır aslında bunların hayalini kurduğunu fark etmiştir. Kendi içinde tüm duygularından, hislerinden ve yaşamak istediklerinden emin olsa da aynı şeyleri Ezgi'nin düşünüp düşünmediğinden emin değildir. Bu düşüncelerini haykırarak ona söylemek istese de, yapamaz. Tansel uzun bir süre sette ne yapacağını düşündükten sonra aklına bir fikir gelir ve setten hızlıca çıkar.
Hızlıca evine giden Tansel duş alır, yemek yer ve biraz dinlendikten sonra hazırlanıp evden çıkar. Arabaya binip Ezgi'nin evine doğru yola koyulur. Yolda giderken Ezgi'yi arayıp haber vermek istese de, Ezgi telefonunu açmaz. Tansel bir an için Ezgi'nin evde olup olmadığından şüphe etse de bugünün onun tek şansı olduğunun farkındadır. Tansel hemen sosyal medyayı kontrol eder. Ezgi'nin son paylaşımından evde olduğunu anlayan Tansel'in içi rahatlar ve yola koyulur.
Bunlar olurken Ezgi ise çoktan eve gelmiş ve saatlerdir yatakta yatıp tavana bakarak bugün olanları düşünmektedir. Ezgi de artık duygularından ve isteklerinden emindir fakat Tansel'den o kadar çekinir ki bunu ona nasıl söyleyeceğini bilemez. Bugün için ise tek isteği tekrar Tansel ile karşı karşıya gelmemektir. Eğer karşılaşırsa illaki bugün çektikleri sahneleri ve seti konuşacakları için kendisini tutamayacağını bilir. Yataktan kalkar ve kendini sakinleştirmek için duşa girer. Normalden uzun bir süre duşta kaldıktan sonra, duştan çıkarken kendini çok rahatlamış hisseder. Ayna'ya bakıp gülümseyerek banyodan çıkan Ezgi, bornozuyla birlikte salona geçer ve koltuğa uzanır. Telefonu eline aldığında gelen cevapsız çağrıyı gördüğünde aniden telefonunu elinden düşürür ve heyecandan ne yapacağını bilemez. Arama dışında hiçbir mesaj gelmediği için yanlışlıkla arayabilmiş olacağını düşünür ve geri dönüş yapmaz. Koltuğa uzanır ve günü tekrardan düşünmeye başlar. Gözlerini kapatır ve aklına ilk olarak yatakta gözlerini açtığında Tansel'i gördüğü sahne gelir. Gülümseyerek düşünmeye devam ederken aslında senaryoda olmayan ama Tansel'in doğaçlama yaptığı sahne gelir. Senaryo'ya göre Naci'nin Safiye'yi belinden kavrayıp kendine doğru çektiği ve daha sonra elini kalçasına götürdüğü sahneler yoktur. Zaten bunlar yatak örtüsünün altında yaşandığı için aslında kimsenin haberi de olmamıştır.
Ezgi bir an için bugünkü yaşadıkları gerçekten ikisi arasında yaşansaydı ne olurdu diye düşünür ve tekrardan Tansel'le ilgili hayallere dalar. Bu sırada gittikçe hayallerle yükselmeye başlayan Ezgi'nin elleri yavaşça bornozundan içeri girer. Tam kendine dokunacağı sırada kapı çalar...Ezgi aniden koltuktan sıçrayarak kapıya doğru yönelir ve kapı deliğinden kim olduğuna bakar. Bu sırada halihazırda nefes nefese kalan Ezgi, kapının diğer tarafında Tansel'i görünce şok geçirir. Koşturarak odasına gider ve eline ilk kaptığı şeyleri üzerine geçirerek kapıyı açar.
Ezgi:' Aa Tansel hoş geldin...'
Tansel:' Hoş buldum... Uygun bir zaman değil miydi? Aslında sosyal medyada yaptığın paylaşımdan evde olduğunu görmüştüm yine de aradım ama... Kusura bakma istersen daha sonra gelebilir-'
Ezgi:' Yok yok. Temizlik yapıyordum da çok yorulmuşum. Bir de ev hali işte... Buyur geçebilirsin içeri.'
Bu sırada yüzü kıpkırmızı olan Ezgi hala kendine gelememiştir. Tansel'i salona alan Ezgi;
Ezgi:' Ben üstümü değiştirip geleyim, temizlik yaparken baya yoruldum ve terledim de...'
Ezgi hızlıca içeri gidip kendini daha rahat hissedebileceği bir kıyafet giydikten sonra salona gelir. Bu sırada Tansel ikisine de kahve hazırlamıştır. Birlikte kahvelerini içip sohbet ederlerken konu birden bugün çekilen sahnelere gelir.
Tansel:' Safiye ve Naci artık birlikte mutlu günlere çok yakınlar değil mi? Keşke gerçek hayatta da böyle olsaydı. Kitaptan farklı olarak gerçek hayatta Safiye'nin bunları yaşayamamasına çok üzülüyorum...'
Ezgi:' E-evet. İkisi de artık birbirleri yanında daha rahat. Özellikle Safiye, kendi için yıkılmaz olan duvarlardan ilkini yıkmış durumda. Artık Naci'ye daha çok güveniyor ve kendini onun yanında daha rahat hissediyor. İkisi için de çok mutluyum...'
Bir süre aralarında sessizlik olduktan sonra bu sessizliği Tansel bozar.
Tansel:' Safiye'nin böyle büyük bir adımı bu kadar erken atması ne güzel... Sonuçta hayatındaki en güvendiği ve sevdiği kişinin kollarında uyumak kadar güzel bir şey yok, değil mi?'
Bu sırada Tansel her söylediği cümleden sonra Ezgi'nin mimiklerini takip eder. Her söylediği karşısında çekinen Ezgi, gözlerini sürekli Tansel'den kaçırır.
Ezgi:' E-evet. Tabii ki de öyle...'
Tansel:' Ezgi, bir sorun mu var? Sanki her söylediğimi birkaç kelimeyle geçiştiriyorsun. İyi misin?'
Ayrı koltuklarda otururlarken Tansel koltuktan kalkıp Ezgi'nin yanına geçer.
Ezgi:' Yok iyiyim... Sadece yorgunum ve...'
Tansel:' ve?'
Ezgi:' Sanırım benim için bazı şeyler daha da netleşti. Eve geldiğimden beri çok şey düşündüm. Zihnim çok yorgun... Sanırım kafamı başka şeylere vermem lazım. Film izleyelim mi ne dersin?'
Tansel:' Olur tabii, nasıl istersen.'
-1 saat sonra-
Filmi izlerken günün yorgunluğu üstünde olan Ezgi, istemsizce başını Tansel'in omzuna yaslar. Bu durumdan bir hayli hoşnut olan Tansel, gizlice gülümseyerek filmi izlemeye devam eder. Bir süre daha sessizlikten sonra;
Tansel:' Ezgi... ben senin yanında kendimi başka hiçbir yerde olmadığım kadar iyi ve rahat hissediyorum. İyi ki hayatımdasın...'
Tansel yavaşça Ezgi'nin saçını koklar ve öper. Daha önce Ezgi'ye karşı hiç kimse bu kadar duygusal, içten ve samimi davranmamıştır. Tansel'in ona karşı olan aşkını öyle yoğun bir şekilde hisseder ki hayatının belki de olabilecek en duygu yüklü ve yumuşak öpücüğünü Tansel'in dudaklarına kondurur. Kısa ama belki de ikisinin de hayatındaki en özel olan o öpücük ikisinin de gözlerinin dolmasına sebep olur. Tansel yavaşça Ezgi'nin boynundan tutup kendine çekerek öper. Dakikalarca öpüşen ikili, dudaklarını ayırdıklarında gülümseyerek birbirlerine bakarlar. Ezgi ayağı kalkar ve Tansel'i de elinden tutup koltuktan kaldırır. Elinden tutarak yatak odasına götürür ve Tansel'i öpüp duvara yaslar. Bir süre öpüştükten sonra Ezgi, Tansel'in gömleğini çıkarır ve yere atar. Aynı anda Tansel de Ezgi'nin tişörtünü çıkarır. Ezgi, Tansel'i öperek yavaşça onu yatağa doğru iter ve gülümser.
Ezgi:' Bugün yatak sahnesini çekerken bazı şeyleri yapmamak için kendimi çok zor tuttum fakat şimdi-'
Ezgi daha cümlesini bitirmeden, Tansel onu da kendine doğru çeker ve yatağa düşürür.
Tansel:' Biliyorum Ezgi... Sen bir de benim bugün yapmak isteyip ama yapamadıklarımı gör... Gerçi şimdi göreceksin.'
Ezgi:' Hey! dur bakalım sen zaten sahnede olmayan şeyleri de yapmadın mı?'
Tansel:' şş onlar aramızda...'
İkisi de birbirine gülümseyerek bu gecenin ne kadar uzun olacağını fark ederler...-sabah-
Çok uzun ve duygu dolu bir gecenin ardından sabah olmuştur. Gözlerini ilk Ezgi açar ve aklına dün birlikte çektikleri o ilk sahne gelir. Bir süre Tansel'i izledikten sonra Tansel uyanır.
Ezgi:' Günaydın...'Tansel:' Günaydın... dün çektiğimiz sahne geldi aklıma. Meğer biz de ne kadar yakınmışız bu güzel günlere.'
Tansel gülümseyerek Ezgi'yi öper. İkisi de dün yaşadıkları bu unutulmaz geceden sonra bir süre sessizce birbirlerine bakarlar. Artık yataktan kalkma saatleri gelen ikili yataktan kalkar ve kahvaltı yapıp sete doğru yola çıkarlar...
-Bölüm sonu-🕊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Değil...
FanfictionSafiye'nin iyileşme sürecinin alternatif senaryosu ve birçoğumuzun hayallerinde olan EzTan hikayesinin yorumlanmış hali ✨Şimdiden herkese iyi okumalar. ❤️🔥❤️🔥