**hikayeden bağımsız tek bölümlük fic iyi okumalar🧡**
Son bölüm ve son sahne çekileli 4 gün olmuştu... Ezgi ve Tansel Set'in bittiği o gün dizinin son bölümünü birlikte izlemek için sözleşmişlerdi. Sonunda o gün geldi ve ikisi de uyandıklarında akıllarında tek soru vardı;
'Acaba unuttu mu?'
Ezgi saat 8 civarı uyandı ve uyanır uyanmaz heyecanla telefonunu kontrol etti. Hiç mesaj yoktu... Suratı biraz düşse de yine de saatin çok erken olduğunun farkındaydı ve ılık bir duş almak için banyoya gitti. Bu onların son haftadaki 2. Akşam yemekleri olacaktı ve Ezgi'nin şimdiden heyecandan eli ayağına dolaşmıştı bile.
Tansel, Ezgi'yi o kadar iyi ağırlamıştı ki... Ezgi o akşamki yaşadıklarını düşünerek duşa girdi ve ılık suyu açtı. Gözlerini kapattı ve kendini bir süre boyunca sadece suyun sesi ve elleriyle baş başa bıraktı. Yaşadıklarını aklından asla çıkaramazken, çoktan elleri vücudunda gezinmeye başlamıştı bile. Gözleri hala sıkı bir şekilde kapalıyken ellerini iri göğüslerine götürdü ve Tansel'in ona davrandığı gibi sıkmaya, oynamaya başladı. Nefesini kontrol altına alamadığını fark edince, biraz daha geriye doğru geldi ve sırtını duvara yasladı. Duş başlığından akan o ılık su artık neredeyse Ezgi için kaynar gibiydi... Vücudunun ısısı ve nefes alıp verişleri gittikçe artarken, bir elini göğüsünden vajinasına doğru götürdü. O akşam yaşadıklarının sanki aynısını uygulamaya çalışır gibi dokundu her bir noktasına... Yavaş, yumuşak ama bir yandan da oldukça istekli.
Ezgi, yavaş hareketlerle hassas noktasını okşamaya devam ederken sertleşmiş göğüs uçlarını sıktı ve sert bir şekilde oynamaya devam etti. Bir yandan da yavaşça elini girişine doğru götürdü ve tek parmağıyla içeriyi keşfe çıktı. Yavaş hareketlerle hem göğüsünü okşarken hem de git gel yaparken içindeki o his gittikçe büyüdü ve hızlanmaya başladı.
2...
ve 3 parmağıyla içeri girdiği an odadan gelen telefonun sesiyle irkildi ve aniden durdu. Telefon bir süre boyunca çaldı, çaldı, ve sustu. Ezgi bu yaşadığı anı bölmek istemedi ve kaldığı yerden devam etmeye başladı. Gözünü kapattı, sırtını duvara yasladı ve ılık suyun altında 'Tansel' diye inlemeye başladığı an telefon tekrar çaldı. Ezgi bu saatte belki de önemli bir şey olabilme ihtimaline karşın duştan hızlıca çıktı ve nefes nefese olduğunu unutup telefona kim aradığını bakmadan hızlıca cevap verdi.Tansel:'Ezgi, günaydın! Bu akşam sözümüz vardı birbirimize unutmadın değil mi? Sabah erkenden hatırlatmak istedim, başkasına da söz vermemişsindir umarım.'
Ezgi nefes nefese ve hızlı bir şekilde konuşarak;
Ezgi:'Aaa... Tansel günaydı- Tabi tabi başkasına söz vermedim-'
Tansel:' Hayırdır Ezgi? Sabahın köründe kalkıp spor mu yapıyorsun? Valla helal olsun! Ben de daha anca kahvaltı yapıcam işte.'
Ezgi:'A- eve-t- benim spora geri dönmem lazım. Görüşürüzz.'
Tansel:'Görüşürü-'
Tansel daha son kelimesini söylemeden telefon kapandı ve birkaç dakika şaşkınlık içinde telefona bakakaldı. Aklına spor dışında sadece tek ihtimal geliyordu... Tansel gülümseyerek kahvaltısını hazırlamaya gitti.
Bu sırada Ezgi asla ne söylediğinin farkında değildi ve Tansel'in dediklerinin tek kelimesini bile hatırlamıyordu. Aklında olan sadece o gece yaşadıkları ve az önceki kendinden geçmiş haliydi... Ezgi duşa geri gitti fakat 2 kez bölünmüş zevkine devam edemedi, sadece duş alıp çıktı.
*akşam saat 19:00*
Tansel heyecanlı şekilde arabadan indi ve apartmana doğru hızlı adımlarla yürürken içinde hem son bölümü izleyecek olmanın heyecanı hem de bu özel anı Ezgi'yle paylaşacak olmanın heyecanı vardı. Hızlı adımlarla merdivenden çıktı ve kapıyı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Değil...
FanfictionSafiye'nin iyileşme sürecinin alternatif senaryosu ve birçoğumuzun hayallerinde olan EzTan hikayesinin yorumlanmış hali ✨Şimdiden herkese iyi okumalar. ❤️🔥❤️🔥