Karavanda ilk gün #EzTan

573 23 15
                                    

Ezgi, dizi çekimleri sırasında aynı zamanda bir de ehliyet sınavına hazırlanmaktadır. 1 hafta önce girdiği ehliyet sınavından çok rahat bir şekilde geçmiş ve daha önceden satın almış olduğu karavanın keyfini çıkarmak için gün saymaktadır. Ezgi evinde karavan hayalleri kurarken birden telefon çalar;

Tansel:'Ezgi nasılsın? Bir süredir planladığımız karavan tatiline sanırım bu hafta sonu gidebiliriz! İkimizin de seti yok ve ben tüm haftasonumu sana ayırmak istiyorum.'

Ezgi:'Bu harika bir haber Tansel! O zaman ben hemen eşyalarımı hazırlayayım, yarın akşam yola çıkarız. Bodruma ne dersin?'

Tansel:'Harika olur derim... o zaman yarın akşam 10-11 gibi yola çıkarız. Seni bekliyor olacağım. İyi geceler...'

Ezgi:'İyi geceler...'

*ertesi gün*

Ezgi saat 11 gibi evden çıkar ve heyecanlı bir şekilde Tansel'in evine doğru yola çıkar. Bu ikisinin ilk tatili ve ufak kaçamağı olacağı için içi içine sığmaz. Kalp atışlarını vücudunun her yerinde hisseder... Evin önüne geldiğinde telefonla Tansel'i arar;

Ezgi:'Tansel ben geldim evinin önündeyim seni bekliyorum.'

Tansel:'Hemen geliyorum!!'

Bu sırada Tansel'in de heyecandan eli ayağı birbirine dolanmıştır. Hızlıca ayakkabılarını giyer ve merdivenlerden inerek apartmandan çıkar. Arabaya biner binmez Ezgi'ye sıkıca sarılır.

Tansel:'Ezgi seni çok özlemişim...'

Ezgi:'Ama Tansel sadece 1 gün görüşmedik.'

Tansel:'Sensiz geçen her dakika seni özlüyorum, hep yanımda ol istiyorum günün her saati, her dakikası, her anı.'

Tansel, Ezgi'nin dudaklarına ufak bir öpücük kondurur ve;

Tansel:'Haydi yola çıkalım istersen.'

Yaklaşık 4 saatlik bir yolculuk sonrasında karavanı kenarı çekip biraz dinlenmek isterler.

Ezgi:'Daha 4 saat yolculuğumuz var. Biraz dinlenmek iyi gelecek sanırım. Saat daha 3. 1 saat kadar dinlensek yeter herhalde. 8 gibi de Bodruma varmış oluruz.'

Tansel:'Tamam hayatım istersen gel biraz yatakta uzanalım birlikte ne dersin?'

Ezgi 'tamam' der gibi kafasını sallar ve dinlenmek için yatağa geçerler. Birbirlerine sarılarak uykuya dalarlar. Yaklaşık yarım saat sonra Tansel bir anda cebindeki telefonuna gelen mesajın titreşimiyle uyanır. Sosyal medyadan olduğunu görünce telefonunu cebine koyar ve tam gözlerini kapatacakken Ezgi'yle göz göze gelir.

Tansel:'A Ezgi- Sen uyumadın mı?'

Ezgi:'Hayır gözlerimi dinlendiriyordum sadece. Bunun yerine şu an başka bir fikrim var ama hızlı olman lazım.'

Ezgi gülümser ve göz kırparak Tansel'in dudaklarına yapışır. Adamın kucağına oturduktan sonra hızlıca pantolonun düğmelerini açar ve pantolondan kurtulurlar. Tansel elini Ezgi'nin elbisesinin altından iç çamaşırına götürür ve o yoğun ıslaklığı hisseder. O an aslında uyumayıp kafasında neyi canlandırdığını yeni anlamıştır... Kadın adamın dudaklarından boynuna doğru geçer ve sert bir şekilde emmeye başlar.
Ezgi'yi ilk defa bu kadar hızlı ve sert davranırken gören Tansel çoktan kendinden geçmiştir bile. Kadın, adamın boynuna bıraktığı ısırıklardan sonra kucağından iner ve yere oturur. Adamın organını eline alır ve başının etrafında diliyle daireler çizmeye başlar. Bir yandan da eliyle okşamaya devam ederken attığı her dil darbesi Tansel'i deliye döndürür. Kısa bir süre organıyla ilgilenip Tansel'i iyice yükselttikten sonra Ezgi, hızlıca iç çamaşırını elbisenin altından indirir. Kucağına oturur ve tek hamlede adamın sertleşmiş organını içine alır. Daha önce hiç olmadığı kadar hızlı ve sert bir şekilde girip çıkan Ezgi, ikisine de daha önce birlikte yaşamadıkları zevki yaşatır. İkisi de çok kısa bir sürede boşalırlar...
İkisi de nefeslerini kontrol etmeye çalışırken Tansel, kadının dekoltesinden dışarı taşmış olan göğüslerine öpücükler kondurmaya başlar. Her benine tek tek öpücük kondurur ve eliyle okşar. Ağzından küçük iniltiler çıkan Ezgi, tekrar Tansel'in boynuna yönelirken;

Tansel:'Gerçekten uyumayıp bunu mu planladın? Ayrıca hızına da hayran kaldığımı belirtmeliyim.'

Ezgi:'Evet... daha çok yolumuz var bizi anca idare eder diye düşündüm.'

-Ezgi, Tansel'in kulağına yaklaşarak çok kısık bir ses ve nefes nefeseyken-

Ezgi:'Bu karavan daha nelere şahit olacak... Sesimizin tüm karavan içinde yankılanacağı her günü iple çekiyorum...'

Tansel:'Eğer daha fazla bana böyle yaklaşmaya devam edersen sanırım çok uzun bir süre daha bu hiç bilmediğimiz yerde kalacağız. Sana dayanamadığımı biliyorsun. Dokunmamak için çok zor duruyorum.'

Ezgi:'Durma o zaman...'

Zaten halen yüksek olan Tansel, tekrardan Ezgi'yi öpmeye başlar, kalçasını kavradığı sırada-

Ezgi:'Tamam durma ama istersen yolda deva- ay Bodrumda devam ederiz.'

Tansel:'Bu 4 saatin çok hızlı bir şekilde geçmesi lazım, hem de çok hızlı!'

*4 saat sonra*

Ezgi ve Tansel sonunda istedikleri kamp alanına gelmişlerdir. Karavanı müsait bir yere park edip biraz temiz hava almak için dışarı çıkarlar.

Ezgi:'Burası sahiden çok güzel değil mi? Her geldiğimde aşık oluyorum.'

Tansel:'Evet çok güzel... Ezgi, acaba biz karavana mı dönsek?'

Ezgi:'Biraz temiz hava alsak iyi olmaz mı yürüyüş yapsak? Hava çok güzel.'

Tansel:' tabii, nasıl istersen.'

O sırada Ezgi'nin gözü yavaşça aşağı kayar ve pantolonunun dışından bile belli olan adamın sertleşmiş organı gözüne takılır. Ne kadar kendini akşama saklamak istese de bu onu çoktan yükseltmiştir bile. Ezgi yavaş adımlarla Tansel'e doğru yaklaşır. Elini aşağı doğru götürerek sertleşmiş organını okşar ve kulağına eğilerek;

Ezgi:'Aslında kendimi akşama saklamıştım ama seni asla kırmayacağımı biliyorsun değil mi?'

Ezgi, Tansel'in boynuna bir öpücük kondurur ve elinden tutarak karavana doğru götürür...'

-Bölüm Sonu🕊-

*Not: Bir sonraki bölüm SafNac değil EzTan gelicek 🐥*

İmkansız Değil...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin