Birlikte arabayla Ezgi'nin evine doğru giderlerken, yoldan kendilerine yiyecek bir şeyler alırlar. Eve varıp yemek yedikten sonra bir süre bugünkü set hakkında sohbet ederler. Bu sırada Tansel dün gece yaşanan konuyu asla gündeme getirmez ve ilk olarak Ezgi'nin konuyu açmasını bekler. Bir süre sonra artık Ezgi'nin de içindeki telaşı azalmaya başlar ve konuyu açar.
Ezgi:' Tansel, bak... Öncelikle dün yanlış bir şey yaptıysam özür dilerim. Bugün sahne çekerken aslında seninle ne kadar eğlendiğimi ve yanındayken çok mutlu, ayrıcalıklı hissettiğimi fark ettim. Sen benim için çok özelsin, her şeyden önce en yakın dostlarımdan birisin. Bu yüzden bir ilişki yaşayacaksak içinde tek bir yanlış bile olsun istemem. Bugün onu aradım ve konuştum. Bir süreliğine ilişkimize ara vermek istediğimi ve kafamı toplamam gerektiğini söyledim. Kafamı hala tam olarak toplayamadım ve eğer benle görüşmek istemezsen anl-'
Tansel:' Ezgi, senle görüşmek istememek dünyada isteyeceğim en son şey olur. Lütfen artık kafanı bu kötü düşüncelerden kurtar. Ben senin her zaman ve her daim yanındayım. Kendini kimse için üzme, kalbinden ne geçiyorsa onu yap. İstersen yarınki set için biraz ezber yapıp çalışalım mı? Hem de kafan dağılmış olur.'
Ezgi:' İyi ki varsın Tansel... iyi fikir bence de.'
Birlikte bir süre ezber yaparlar. Gece geç saat olunca Tansel, Ezgi'yle vedalaşır ve evine döner.
Ezgi hala tam olarak emin değildir. Her şeyi zamana bırakır...
-Ertesi gün-
Ezgi sabah erkenden kalkıp sete gelir. Diğer tüm ekip arkadaşları da birlikte kahvaltı yapmaktadır. Bugün, Safiye ve Naci açısından yoğun duyguların olduğu bir bölüm bizi beklemektedir. Safiye artık kendi için imkansız olan duvarları birer birer aşmaya başlayacaktır...
-Bölüm sonu- 🕊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Değil...
Fiksi PenggemarSafiye'nin iyileşme sürecinin alternatif senaryosu ve birçoğumuzun hayallerinde olan EzTan hikayesinin yorumlanmış hali ✨Şimdiden herkese iyi okumalar. ❤️🔥❤️🔥