Чен Фентай здавна чув ім'я Шан Сіжуя.
Шан Сіжуй, голова трупи Шуй Юн, один із найвідоміших виконавців ролей Хуа Дан і Цзін Ї.
Його фанати, які переслідували артиста, як зірки на небі стоять в черзі та туляться грудьми до спин людей перед касою аби потрапити на його виставу. Черга така довга, що могла б обвести Бейпін 200 разів.
Коли питають, чи Шан Сіжуй справді так гарно співає, в підтвердження цього люди в Бейпіні точно б розповіли історію Нін Дзюлана із «Лінгюан Шаншу", оперної трупи, яка співала для Вдови Імператриці Цисі.
Коли Шан Сіжуй разом із трупою Шуйюнлоу вперше приїхав до Бейпіну, він став відомим, зігравши лише три опери. Після того, як Нін Дзюлан почув спів Шан Сіжуя він, зітхнувши, покинув сцену і вийшов на пенсію. Передавши свій титул, на той час, найвідомішого артиста, Шан Сіжую.
Хтось каже, що Нін Дзюлан був таким спустошеним почувши голос Шан Сіжуя, що він врешті полишив сцену, сказавши, що голос молодого фенікса був чистішим за голос старого. Для старого артиста більше не було сенсу співати на сцені.
Інші кажуть, що після того як Нін Дзюлан покинув палац, він ще 20 років продовжував співати для імператриці, він уже був достатньо багатий і планував і далі омиватися золотом, проте його план провалився через Шан Сіжуя.
Якою б історія не була, факт того що Нін Дзюлан зняв свою корону і зробив цим репутацію Шан Сіжуя навіть більш сяючою є безспірним.
Кожного дня, у газеті з'являється чи то велика, чи то мала новина про Шан Сіжуя. І фанати, із квитками і з істеричними криками збираються біля воріт театру. Вихваляючи його так високо, як найголовнішу постать країни - президента Китаю.
– Він не звичайний оперний актор, – таким було перше враження Чен Фентая про Шан Сіжуя.
Але сестра Чен Фентая, Чен Мей Сін так не вважала. В її очах Шан Сіжуй був кокетливою лисицею в овечій шкурі. Як кажуть, хитрий лис розпусніший за лисицю.
Чому ж Чен Мей Сін так ненавидить Шан Сіжуя?
Чен Мей Сін шоста дружина Командира Цао, воєначальника із північного-заходу.
Якось Командир Цао їхав здалеку, щоб атакувати місто Пін'ян, коли він майже дістався воріт міста, Шан Сіжуй, одягнувши неймовірної краси костюм, виліз на ворота і заспівав незабутню прощальну пісню. Він співав усією душею не маючи страху бути застріленим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зимова Бегонія (Winter Begonia)
Lãng mạnЗимова Бегонія - китайська новела автора Shui Ru Tian'er про події 1930-их років у Китаї. Головні герої Шан Сі Жуй і Чен Фен Тай абсолютно різні люди різних понять, принципів і відношень. Шан Сі Жуй - талановитий оперний співак, який намагається с...