Нарешті, після довгих страждань, на восьмий день почався Весняний Фестиваль. Чен Фентай почувався схвильовано та не міг знайти собі місця, а Шан Сіжуя вже аж підкидало від нетерплячості. Вони обоє відчували на собі тортури смертельної туги один за одним.
У Чен Фентая було багато часу на розваги, він навіть влаштував матч з картярних ігор у себе вдома, щоб розважити друзів та сім'ю. Так він проводив свята вдома, кидаючи кубик із своєю дружиною та дітьми.
Шан Сіжуй почувався дуже пригнічено, він відчував, що ніщо крім співу не могло його потішити. Хоч тепер йому і подобалось грати у карти, проте він рідко збирався на гру з кимось. Тому він запрошував Сяо Лай, щоб вона пограла з ним, але вона не мала бажання грати.
Його найкращий приятель, Ду Ці, який був єдиним сином у доволі старомодній сім'ї, також святкував вдома, як і Чен Фентай. На восьмий день, він більше не міг цього витримати. Тому письменник влаштував гру у карти та подзвонив Шан Сіжую, щоб він приєднався до нього.
Шан Сіжуй поцікавився, хто ще буде присутній на грі, на що Ду Ці всміхнувся і сказав, що там будуть ще деякі дівчата. Шан Сіжуй одразу зрозумів, що ті дівчата були з борделю. Йому не подобалось грати з дівчатами звідти, адже вони полюбляють розмовляти про інших людей, намагаються щиро сміятись з жартів, звиваються довкола та тримають його за руки.
Шан Сіжуй, був дорослим чоловіком, який часто був безпорадним через те, що з ним спілкувались дорослі чоловіки. Якщо компанію чоловіків змінити на жінок, то він відчуватиме огиду. Врешті-решт, актор попросив сусідніх дітей позичити йому великий сувій із коміксами «Сім Героїв і П'ять Джентльменів».
Тоді він увесь день пролежав на ліжку і щасливенько собі читав захоплюючу історію. Після чого актор виліз з ліжка та пішов виконувати танець меча Бай Ютан. Так він провів декілька днів.
Після десятого дня, Ду Ці знову запросив його пограти в карти. Коли Шан Сіжуй вже мав їхати до свого друга до нього підійшов Сюе Цяншан, щоб також запросити до себе в гості.
З одного боку він міг вибрати компанію у якій буде багато повій, а з іншого занадто багато наложниць. Обидва варіанти викликали в Шан Сіжуя головний біль.
Хоч Шан Сіжуй і Сюе Цяншан були друзями, у них не було настільки глибокої та ідеологічної дружби. Сюе Цяншана не було два роки, і коли він повернувся, то було почуття ніяковості.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зимова Бегонія (Winter Begonia)
RomanceЗимова Бегонія - китайська новела автора Shui Ru Tian'er про події 1930-их років у Китаї. Головні герої Шан Сі Жуй і Чен Фен Тай абсолютно різні люди різних понять, принципів і відношень. Шан Сі Жуй - талановитий оперний співак, який намагається с...