Розділ 22. Прогулянка по Тянцяо (1)

41 8 1
                                    


Чен Фентай одягнув свій костюм і шкіряне взуття і був готовий до прогулянки по Тянцяо.

Шан Сіжуй відчував, що одяг Чен Фентая був трохи недоречним, надто привертав до себе увагу. Його вигляд зовсім не збігався із місцевою культурою Тянцяо. Але він нічого не міг сказати, чи тим більше уявити Чен Фентая у такій ж довгій сукні як у нього.

Чен Фентай попросив Лао Ге припаркувати машину подалі на східній вулиці. Тоді вони із Шан Сіжуєм в одну ногу пішли гуляти. Пройшовши десь з десять кроків, Шан Сіжуй раптом схопив тростину Чен Фентая і вдарив по руці якось чоловіка, що проходив поруч.

Чен Фентай вигукнув, «Майстер Шан!» Він подумав, «Чого це він без причини почав божеволіти?»

Шан Сіжуй елегантно прокрутив тростину у руці і вдарив того чоловіка по спині, далі він бив його вже по нижній точці. Але дивно, коли чоловік піднявся, він не був розлюченим і не став битись із Шан Сіжуєм. Він просто втік.

Шан Сіжуй розлючено сказав, «Ще насмілюєшся тікати!». Він побіг за ним і знову почав його бити, чоловік почав кричати від болю.

«Ай! Пане! Досить! Припиніть!»

Шан Сіжуй вказав на нього тростиною і сказав, «Віддавай гаманець!»

Чоловік подумав що його серед білого дня грабували, він швидко віддав свій гаманець двома руками.

Шан Сіжуй злісно ткнув його по голові, «Віддай той гаманець, який ти викрав!»

Хоча Шан Сіжуй і сказав це, Чен Фентай не одразу зрозумів. Доки чоловік не витягнув тонкий шкіряний гаманець Чен Фентая зі свого рукава.

Чен Фентай торкнувся кишені і вигукнув, «Гей! Який вправний грабіжник!»

Шан Сіжуй все ще був роздратований, тож він став на грабіжника. Люди, які дивились за тим що сталось, оточили Шан Сіжуя і почали аплодувати.

Це вперше Шан Сіжую аплодували поза сценою. Він відчував гордість, тож двічі вдарив грабіжника і той видав звук болю.

Шан Сіжуй люто промовив, «Якби я не шукав чого б по-поїсти, я б відвів тебе до поліції! Ходімо, пане Чен!»

Виходить, що Шан Сіжую важливіше поїсти, ніж досягти справедливості і покарати зло.

*

Обоє продовжили йти до Ресторанчику із Локшиною Ху Цзі. Чен Фентай слідував за Шан Сіжуєм із здивованим обличчям.

Зимова Бегонія (Winter Begonia)Where stories live. Discover now