Halloween-(End)

428 39 59
                                    

....küçük kız gülmeye başladı ve elinde tuttuğu sakeyi icti  ayaklarını öne uzattı sallıyordu,  Makarov ise depresyona girmiş bir halde küçük kızın yanında duruyordu... Birden bir büyü çemberi oluştu ve Natsular üst üste düşmeye başladı...Hepsi bayılmıştı. Loncadakilerin gülecek hali yoktu hala korkuyorlardı çünkü onlarda bu tarz sınavdan geçmişti...Korkunç!!!! Yavaş yavaş yerden kalkmaya başladılar.

En altta ezilmiş olan Gajeel ilk önce uyanmıştı ve birden bağırarak:
-EZDINIZ BENI KALKSANIZA LAN!

Hepsi hala uyumaya devam ediyordu. Gajeel elini demir yaptı ve hepsini havaya uçurdu.... Erza, Mira, Laxus sinirli bir halde kalktı ve Dümdüz yürümeye başladılar. Hepsinden çok korkunç bir aura yayılıyordu.... Sonunda Makarov ve kendilerine gülen kıza baktılar, zombi misali yavaş yavaş başlarını kaldırdılar... cidden bakışları çok korkutucuydu...

Üçü birden:
-MASTER MAVIS!!!!!!!!!

Jellal, Gray, Juvia, Levy, Natsu, Lucy, Ever, Elfman ve exceedler yavaş yavaş kalktı...

Levy koşarak Gajeel'e sarıldı ve ağlamaya başladı:
-Şükürler olsun sadece bir yanılsamaymış...

Gajeel şaşkınlık içinde kendine sarılan Levy'e baktı ve yavaşça Levy'nin başına vurdu:
-Gehe...

Gajeel birşey diyemiyordu çünkü kalbi deli gibi atmaya başlamıştı.

Natsu kalktı ve :
-LUCCYYY!!!
Diye bağırdı...

Lucy ise kıpkırmızı kesilmiş yüzünü elleri ile kapamış sessizce:
-Utanç verici..utanç verici..utanç verici..
Diye sayikliyordur. Natsu kalkarak elini Lucy'nin omzuna koydu ve Lucy ürperdi. Lucy arkasına bakınca Natsu-Lucy göz göze geldi ve ikiside kıpkırmızı bir şekilde sırt sirta oturdular...

Juvia:
-Kyaaa!!! Gray-sama Juvia'nin eline dokundu. Juvia bir daha asla elini yikamiycak...

Gray:
-Saçmalama Baakkaa...
Ve Juvia'nin başını kendi göğsüne koydu sessiz bir şekilde:
-...Bir daha yanımdan ayrılma.

Juvia kıpkırmızı oldu ve gözünden yaş gelerek Gray'e sarılarak başını salladı....

Jellal burnu kanadığı için hala baygın bir halde tuhaf tuhaf gülüyordur. Cana ise sarhoş bir halde Jellal'in burnunu tüy ile gidiklamaya çalışıyordur.

Cana:
-Teheggehehe *hickirik* hehehe...

Happy ise Carla'nin önünde Özür dilemek ile mesguldur.

Romeo, Wendy'i elinden tutarak kaldırır.

Wendy gülümseyerek :
-Gökyüzünde uçmak çok güzeldi Romeo-kun.

Romeo ter döker :
-Düşmesek iyiydi Wendy-chan...*yükseklik korkum var benim!*

Evergreen :
-BAAAKKKAAA! benden başka birine nasıl bakabiliyorsun.

Elfman şaşırır:
-Biz sevgili değiliz ki? erkek adam.

Evergreen:
-Erkek adamlığın bunla ne alakası var!!
Elfman'in koluna girer ve bir masaya oturtur.

Mavis hıçkırır ve ellerini yukarı kaldırıp çırpar:
-Banzaii...Yehoo.... Fairy Tail Çiftleri....

Erza, Mira ve Laxus ruhu dışarı çıkmış bir halde yere çökerler... Hepsi şok geçirmiş bir halde olayları sindirmeye çalışır...

Mavis' in sapsarı saçları parlar ve elini dua eder bir halde birleştirir...
- Üçüncü....Hayallerimi gerçekleştirdiğin için... ve Yeni Neslin Fairy Tail ruhunu hala taşıdığı için teşekkür ederim..
.....Master Mavis yok olur....

Makarov başını kaldırır ve Gülümser....:
-...Master Mavis...

Mavis denizin üzerinden Tenrou adasına koşmaya başlar, ağzındaki şarkı sözü ise:
-Perilerin kuyrukları....Gökyüzünde ışık saçar....Perilerin kuyrukları....

Makarov Loncadakilerin halini umursamaz ve tam onları uyandiracagi sırada kendini boş bir çukurda bulur...

Mavis ayaklarını ağaçta sallamaya başlar ve güler :
-Sürprizim nasıldı ama üçüncü...

Makarov da kendini Halloween kabusunda bulur...

--------------

Sonunda herkes kendine gelir...

Natsu kıpkırmızı bir halde:
-Lucy...Ben..Özür dilerim...

Lucy hızlıca arkasını döner ve tam loncadan çıkarken, elbisesini sıkar :
-Önemli değil Natsu , sonuçta bir halisünasyon...
...ve koşarak evine gider..
Natsu ise Lucy'nin arkasından elini uzatır ama tutamaz..Peşinden koşmaya başlar.
----

Jellal ise Erza'nin yanına gider ... Erza, Mirajane ile tam odalarına giderken,

Jellal:
-Erza konuşabilirmiyiz?

Mira Gülümser ve dirseği ile Erza'yi dürtükler:
-...Erza senindir Jellal.
Koşarak kendisine bakan Laxus' un yanına gider..

Jellal:
-Ben...Özür dilerim Erza...Şey yani-

Erza masum bir halde:
-Senin suçun değildi...Istemeyerek tuttun sonuçta.

Jellal :
-Evet..istemedim...

Erza'nin kızıl saçları biranda yüzünü kapadı ve geri dönüp odasına koştu Kapıyı Jellal'in yüzüne kapadı.

Jellal kapıyı çaldı:
-Erza..? Sorun ne hasta mısın.

Erza kapının arkasına çöktü ve:
-Evet..Biraz midem rahatsız. Yalnız kalabilir miyim..

Jellal arkasını döner ve giderken yüzü asılır:
-Peki...

----

Gray, Juvia'yi bugün tek bırakmaz ve birlikte Gray'in evine giderler..

----

Laxus ve Mira loncadan çıkarlar dolaşmaya başlarlar.

Mira Gülümser:
-Çok güzel bir yer biliyorum (Laxus' un elini tutar) hadi gel benimle..

Laxus elini çekemez... Birlikte serin bir yerde dururlar..burdan tüm Magnolia görünüyordur... karşılarında ise güzel Bembeyaz bir ay...Laxus ayın beyazlığına bakar ve istemsizce Mirajane'in saçlarını eline alır...

Laxus:
-Ayın güzelliği kadar eşsiz bir beyazlık...

Mira şaşırarak Laxus' a döner :
-L-Laxus???

-----

Levy ve Gajeel Loncadan biraz ötedeki nehirde oturmuş ve konuşuyorlardır.... Levy birden ayağa kalkar ve Gajeel'in yüzüne eğilir:
-Pekâlâ sana yarın kedi bulacağız!!!!!!!!

Gajeel ve Levy'nin yüzü yakındır. Levy birden dengesini kaybeder tam geri düşeceği sırada Gajeel, Levy'nin belinden tutar...

Gajeel kıpkırmızı halde:
-....Mavi....

Levy şaşırır:
-Arigatou...Gajeel???

Belini sıkan Gajeel'e bakar..
-----

Loncada Evergreen , Elfman'in kolunun altında uyuya kalmıştır...

------

Master Mavis Tenrou adasında ağacın altında kendisine bakan bir adam görür ve ona elindeki elmayı uzatır.... Siyah kişi elmayı alır ve Mavis' den uzaklaşır.... Mavis' in yüzü asılır tek duyabildiği şey ise *Teşekkür ederim* olmuştur....

!!!HAPPY HALLOWEEN!!!

[Mavis diyen arkadaşlar sizi tebrik ederim ^•^ ~♡♥ ve diger Bölüm kalan kesik yerler devam edecek.. ondan sonraki bölüm GaLe Kedi avı! Fairy Tail ile kalın ~♡♥]

Fairy Tail Şeytanı: Mirajane StraussHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin