Kovulma

709 57 33
                                    

Mirajane, Lisanna ve Elfman kiliseden dışarı çıktıkları anda köylüler etraflarını sararlar. Mirajane, sağ elini daha çok pelerininin içine saklar.

Köylülerden biri:
-Hepiniz Öleceksiniz. Bu köyü siz kanınızla bozdunuz. ( üç kardeşin üzerine atlar)

Mirajane, ikisinede sarılır sırtını siper eder,  tam o sırada Lisanna nee-chan'ın arkasına geçer, köylü biranda durur ve;

-Neden bize inanmıyorsunuz!!! Biz hiçbirşey yapmadık sadece köyü korumaya çalıştık.( gözlerinden yaşlar akar ) Nee-chan ordaki herkesi korudu, biz kötü değiliz.

Mirajane usulca Lisanna'nın başına dokunur.

Elfman:
-Evet, nee-chan erkek adam! Hepimizi bu şeytandan kurtardı!!! ( Mirajane'e sarılır. )

Köylü:
- Siz olmasaydınız bunları yaşamayacaktık zaten ! Siz Lanetlenmişsiniz!! (Bütün köylüler bağırır )

Hepsi bu üç talihsiz çocuğun üzerine yürür , Mirajane ise sol koluyla sağ elini tutar ve Köylülerden biri Elfman'ı yakalar.

Mirajane:
-Elfman!!! Bırakın kardeşlerimi ( ağlar. )

Diğer bir köylü Lisanna'nın elinden tutar.

-Lisanna!!!!!!! ( iki kardeşine de bakar )

Köylülerden biri bağırır *köyümüzdeki şeytanlar gidiyor artık hepimiz huzura kavuşacağız*
Köylüler bağırır *Yosshaaa*

Mirajane sağ elini sıkar ve havaya kaldırır. Kardeşlerini tutan köylülerin üzerine yürümeye başlar. Köylüler korkudan bağırarak kaçmaya, çocuklarıyla eve girerler. Mirajane diz çöker, Lisanna ve Elfman'a sarılır.

Mirajane:
-Iyi olmanıza sevindim ( güler )

Elfman:
-Nee-chan elin.. ( Mirajane'in sağ elini tutar)..Biz herzaman yanındayız Nee-chan...Mama ve Papa olmasa bile... Biz Bize yeteriz... erkek adam ailesini korur ( gözleri dolar , gülmeye çalışıp yumruğunu sıkar )

Mirajane:
-( Gülümser ) Bir şeytan'ın kardeşlerine karışamazlar demi.. *Kardeşlerimi korumam gerekiyorsa...* (Lisanna'nın göz yaşlarını siler ) Hadi evimize gidelim. Köylüler , insanlar bizden nefret ediyor.

Üçü ele ele tutulaşarak eve giderler, Mirajane sırt çantasını hazırlamaya başlar.

Lisanna:
-Nee-chan ( gözlerini ovalar ) bir yere mi gidiyorsun?

Mirajane:
-Gidiyoruz. Burda daha fazla kalamayız yoksa evi ateşe verebilirler ( Hızla hazırlanıyor )

Elfman:
-Nereye gideceğiz Nee-chan.  Lisanna dayanamaz.

Mirajane:
-Yakın bir şehre.( çantayı sırtına alır, Lisanna ve Elfman'ın elini tutar)

Böylelikle Mirajane , Elfman ve Lisanna'nın yolculuklari başlar.

1 saat boyunca el ele tutulaşarak yürürler.

Lisanna:
-Nee-chan ( nefes nefese ) yoruldum ve acıktım.

Elfman:
-Nee-chan, Lisanna dayanamaz az dinlenelim ( Lisanna'yi kucağına alır )

Mirajane:
-( Ikisine dönüp bakar ) Pekala ilerde kamp kurup bişeyler atıştırırız, ikinizin uyuması için çok güzel. ( Gülümser )

Yarım saat kadar yürüdükten sonra, kocaman bir ağacın altına otururlar.Mirajane çantasından uyuma tulumlarini ve meyveleri çıkarır . Lisanna elma yer , yanakları pembe pembe ve cok tatlı görünüyordur. Sonunda Elfman Lisanna'ya sarılır ve uyuya kalırlar.

Mirajane ise ağaca yaslanmış,  sağ eline bakar. *ben bunu nasıl yokedicem* Basını yavaşça kaldırır gökyüzüne bakar.. *Mama..Papa.. kardeşlerimi her ne olursa olsun, koruyacağım* Lisanna ve Elfman'a bakar, başını yana yatırır güler *ne tatlı uyuyorsunuz öyle. * Mirajane bunları düşünürken uyuya kalır.

----4 saat sonra----

Saat Gece 3 civarı Elfman çatırtı sesi duyar ve gözlerini ovalar, Lisanna hala uyuyordur, karşısında duran 5 tane Ayı görür, gözleri büyür ve Lisanna'yi kucağına aldığı gibi koşmaya başlar.

Elfman:
-Nee-chan!!!!!!

Mirajane'e baktığında yerde yatan ayıyı görür ve Mirajane omzundan yaralanmıştır. Mirajane'in gözleri kocaman olur ve Elfman'a doğru koşmaya başlar.

Mirajane:
-(olanca sesi ile) Yere yatınnnnnnnn!!!! (Pelerinini yere atar ve sol omzundaki kanlar görünür)

Elfman, Lisanna ile kendini yere atar o sıra Mirajane üstlerinden atlar ve Ayının karnından yaralar etrafında hala 4 tane ayı vardır.

*napmaliyim,  gücüm yetmez..Mirajane'in içinden birsey kipirdar, sol omzundaki kanı gördüğü an gözleri büyür ve sağ elini öne uzatır*

Mirajane:
-Evil Spark!!!! ( elinden çıkan elektrik tarzı kıvılcım bütün ayıları yere serer ve Mirajane korku ile sağ eline bakar )

Elfman, Lisanna'yi kaldırır. Lisanna korkmuş gözler ile Mirajane'e bakar.

-Nee-chan büyü yap-...tı
Elfman gülümseyerek
-Ne kadar güçlü bir Nee-chan'ımız var demi! Erkek Adam.

Mirajane:
-( Sol omzunu tutar yerdeki eşyaları toplamaya başlar ) Elfman,  pelerinimi getirir misin? Burdan gitme vaktimiz geldi , diğer ayılar gelebilir. ( pelerinini giyer)

Elfman:
-Nee-chan om---( Mirajane böler )

-Birazdan geçer (Elfman'ın elinden tutar , titriyordur)

Gecenin bir Vakti üç kardeş ormanın derinliklerinde yürümeye başlarlar...

( Veee süpriz yeni bölüm hoşunuza gitti mi ^-^ sınavlarım var ve hergün  ne olursa olsun yeni bölüm gelir Minna-san dün 2 bölüm çıkarmıştım istek üzerine kiramam ben kimseyi :3 Umarim Mirajane-sama ile iyi vakit geciri yorsunuzdur neyse ben çok konuştum Fairy Tail ile kalın ^-^ Chuu~♡ )

Fairy Tail Şeytanı: Mirajane StraussHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin