Üzüntü

718 54 44
                                    

(Fiil kısmı değildir iyi okumalar)

... Mirajane için sıradan bir gündü. Lisanna'dan sonra büyü gücünü kaybetse bile sabah erkenden kalkıp işe ( bar kısmı ) başlamadan önce düzenli olarak koşuya çıkıyordu. Koşu için kıyafetini giydi Erza ile kaldığı odadan yavaşça çıktı.
Erza çoktan gözlerini açmış. * Mira..keşke bu olaylar olmasaydı ve eskisi gibi olsaydık..* üstündeki çarşafa sarıldı ve tekrardan uykuya daldı.
Mira kısa kollu göğüs hizasında biten bir bluz ve tayti ile loncadan çıktı ama yağmur yağıyordu, yağmura aldırmadan yavaş tempo ile koşmaya başladı...Magnolia'yı baştan sona koşmayı kendine her sabah görev edinmişti...Koşmaya devam etti... Parkın oraya geldi ve ağaca yaslanmış birini gördü , gözleri yağmurdan dolayı orda kim olduğunu göremiyordu,  cebindeki tokasını çıkardı ve ön saçını yukarıya doğru topladı, böylelikle görüşü biraz daha açılmış olacaktı...Biraz daha yaklaştı ve üst kısımdan Laxus' u görebiliyordu,  yanında iki erkek ve bir kadın vardı. Kadın kahverengi, dalgalı saçlı ve yeşil bir elbise ile Laxus' un yakınında duran biriydi.  Mira *heralde..sevgilisi* birden başında duran toka koptu ve saçları gözlerinin önüne düştü. Kimse böylelikle Mira'nin gözünden düşen yaşı görmemiş oldu.
Mira merdivenlere baktı , aşağı inip Laxus' un yanına gitmek istiyordu ama yapamazdı. Laxus artık fairy taildeki hiçbirine iyi davranmiyordu en son Mira ile ağacın altında konuştuktan sonra değişmişti. Mira merdivene adım attı , aşağı inecekti ama olmadı öylece kaldı ve Laxus' u izlemeye başladı.

----Aşağıda----

Laxus:
-Ever,Bickslow ve Freed artık benim grubumdasınız. Yandaşım olarak daima bana yardım edeceksiniz ( Meşhur paltosunu tutar )

Freed:
- Evet...Tabiki.. sonuçta görev sayesinde bizi bulmuştun.  Her zaman senle olucaz Laxus ( Evergreen ve Bickslow başlarını evet anlamında sallar.)

Laxus el işareti ile gitmelerini söylemiştir ve 3 dakikaya hepsi ayrılır biranda başını kaldırır ve merdivende kendisine doğru bakan Mira ile göz göze gelir..
Mira, merdivende duran adımını geri alır ve beyaz saçları Laxus' a doğru döner , Mira geride duran banka koşar ve oturur. Yağmur iyice şiddetlenmiştir. Mira gökyüzüne doğru bakar *Neden..Laxus...Özür dilerim...güçsüz olduğum için... sen ve Erza'yı yalnız bıraktığım için...Lisanna için... Herşey için özür dilerim* kolunu gözünün üstüne koyar ve öylece kalır.
Mira dayanamaz  tekrar merdivenlere doğru koşar ve Laxus'un hala o tarafa baktığını görür. Laxus Mira'ya doğru elini uzatır *gel* işareti yapar , Mira biranda şaşırır ve inmeye korktuğu merdivenlerden koşarak iner,  Mira ve Laxus ağacın altındadır. .

Laxus:
- Peri...Sizden nefret ediyorum..Eski şeyleri unutman senin için daha iyi olur.. ( ciddi bir yüz ile ) Erza'ya da bunu iletirsin.

Mira'nin gözleri donuklaşır * Flasback : Laxus,Mira,Erza görevler..*

Mira:
-Laxus... (gözleri dolar) Sen... ( biranda eski güzel gülümseme ile) Yeni takım arkadaşlarınla iyi görevler.( Ellerini yumruk yapar , saçları yüzünü kapar) Ne kadar Fairy Tail'i artık sevmesen,  bizleri sevmesen bile ( ağlamaklı bir gülümseme ) Fairy Tail senin ailen.
Laxus:
-Aile sacmaliklarini kes Mira! Öyle birşey yok. Birgün ben yeni Master olduğum zaman en güçlü lonca biz olacağız ( şeytani Sırıtış ) O zamana eski gücüne kavuş ( Eli ile Mira'nin yüzünü kendine çeker ) Mira--

Mira'nın gözleri dolmuş (parlıyor) ve yüzündeki zor bir gülümsemeyi Laxus gördüğü an susmuştur.

Mira:
-..... ( Laxus' un eline vurur ve kendini ağacın dışına çıkarır , ıslanmaya başlar) Ben....seni....

Laxus' un gözleri büyür,  Mira'ya doğru adım atar.( Kızgın ) *AĞLAMA!*

Mira:
- Bu kadar yeter. Ben gidiyorum Ne yapıyorsan....artık....özgürsün... ( Islanmış beyaz saçları parlar)

Mira geri dönüp gideceği an Laxus Mira'nin kolundan tutar ve üstünde bulunan paltoyu Mira'nın kafasına koyar.

Laxus:
-Periler ıslanıp hasta olmamalı...Eğer beni alt ederseniz yine karşılaşacağız Mira. ( Elini Mira'nin kafasına koyar )

Mira , Laxus' un paltosunun kokusunu son kez içine çeker ve paltosunu yere atar, son kez Laxus' a bakar ve ardına bakmadan hızlıca ordan koşar.

Laxus*Mira...gi--..* elini ardından uzatır...
Paltosunu yerden alır sırtına atar ve ters yöne ağır adımlarla gider.

Mira hızlıca Loncaya girer , odaya gider bir havlu aldıktan sonra banyoya koşar , duşa girip suyu açar ve yüksek ses ile ağlamaya başlar.
O sırada Erza peşinden koşar banyonun önünde durur, ağlama sesini duyar, gözleri dolar *Mira....*

------Lonca açılır ----

Mira güler yüzü ile herzamanki gibi loncanin bar kismindadir ve Elfman tam o sırada işten gelmiş direk Nee-chanina görevini anlatmaya gitmiştir ikiside gülüşüyordur. Mira loncada Master'a yardım da ediyordur.

Gray:
-Şu ateş parçası ne zaman gelcek.

Cana:
-Igneel'i bulursa döner. Az sabret yoksa özledin mi gray?  ( içkiyi kafasına Diker )

Gray:
-Onu kim özler.. ( gözlerini devirip elini çenesine koyar )

O sırada içeri natsu girmiş ve kendine sahte bilgi veren adamı hirpaliyordur.

Içeri bir sarışın Kız girer...

[Bugün biraz kısa oldu , Fizik sınavından dolayı yorgunum gomenne minna ^-^... Umarım Miraxus kısmı hoşunuza gitmiştir. Fairy tail ile kalın ^-^]

Fairy Tail Şeytanı: Mirajane StraussHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin