Şeytan'ın Sevgisi

242 21 7
                                    

Kaesyum hızla ilerliyordu. Laxus kalkmıştı ve zorla mirajane e bağrıyordu. Artık o bildiğimiz Mirajane değildi. Ona da dediği gibi vücudunu Kaesyum kullanıyordu. Kaesyum yürürken

- (Kaesyum) Sitri, Mirajane in bilincini açar mısın?
- (Sitri) İmkansızı isteme benden.
- (K) Senin asıl gücünü biliyorum.
- (S) Yapamıyorum. Onun da dediği gibi saf kan birini taşıması imkansız.
- (K) Kahretsin!
Kaesyum, iç konuşmasının ardından daha çok hızlandı ve önüne Erza ile Kyoka çıktı.

Kyoka: Ölceğini bildiğin halde bana direnmen... Bende seni öldürme isteği uyandırıyor!!!

Erza, Kyoka'nın üzerine atladı ve yuvarlandılar.

Erza: Ne pahasına olursa olsun! Jellal'in yerini öğrenemeyeceksin!!

Kyoka: Öyle olacağını sanmıyorum..

Kaesyum ortaya çıkarak Erza'nın üstünde bulunan iblisi ensesinden tuttuğu gibi geriye fırlatır.

Erza: Sen?

Kaesyum elinde tuttuğu zırhı Erza'ya verir.

"Bunu giy Titania... Yanımda sana ihtiyacım olacak."

Erza: Sen.. Bu büyü gücü... *gözleri irileşir* Sen... Mirajane misin?

Kaesyum birşey diyemeden Kyoka öne fırlar ve Erza'nın elinde tuttuğu zırha hızlıca vurur ve zırh parlayarak Kyoka'yı geriye savurur.

"Bu bizim köyümüzden olan özel bir zırh, bunu giyersen şeytanları alt edebileceksin bir nevi anti şeytan zırhı fakat bu zırh bana karşı işe yaramaz. Mirajane'i eski haline döndürmek istiyorsan bunu yapmalısın. "

Erza, elindeki zırha bakarak kansou ile zırhı giyer. Zırhın heryerinden karanlık bir enerji açığa çıkıyordur ve Erza o enerjiyi istediği silahla şekillendirebiliyordur.

Erza : Seni kurtarıcam mirajane!!!

Öne atılarak Kyoka'yı pataklamaya başlar. Kyoka'nın büyüleri zırha hiçbir şekilde işlemiyordur ve yaptığı her lanet sonucunda zırh daha çok parlıyordur.

Erza * Lanetlerden beslenen bir zırh.. Fakat anti şeytan materyalleri mevcut bu zırhta neyin nesi.. Mira. * dişlerini sıkar ve Kyoka'ya son darbeyi indirir.

Kaesyum elini Erza'nın omzuna koyar ve onu geri çeker..

"Take Over.. "

Erza: Mira? Sen onu?..

" Artık şeytan ruhum oldu"

-Sitri, aldığım şeytanların anılarını herşeyini yıka ve sadece Mirajane'e itaat edicek şekilde ayarla.
-Demene gerek yok. Hem sen bu kızı neden koruyorsun?
- Take over çeşitlidir. Tanrı ele geçirme, Ejder ele geçirme... Ve en nadiri yeraltından olan bizim gibi şeytanları ele geçirme..
-Senin için önemli biri yani
- Öyle diyebilirsin.
-(Halphas) kesin şu sesinizi uyuyorum burada. Artık kendinle konuşma Erza sana bakıyor

Erza: Artık, senin şeytanın mı?
"Evet"
Erza, Mirajane'in elinden tutar ve koşmaya başlar. (Y.N mirza kokusuu)
"Ara??? "
Erza: Aynı Mirajane gibi konuştun sana güvenebilirim. Diğer şeytanlara gidiyoruz.

İkisi birlikte koşmaya başlar. Erza önünde duran kapıyı açarak içeri girer ve yavaşlar. İçerisi karanlık olduğundan kimseyi göremiyordur ve tam adımını attığında üzerine doğru Juvia fırlar ve ikiside duvara çarparlar.

Erza: Juvia??
Juvia: Gray-sama nerede...

Yerde yatan şeytanı da bünyesine katar Kaesyum..

Fairy Tail Şeytanı: Mirajane StraussHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin