Gray'in gözleri yavaş yavaş kapandı ve kendini yerde buldu. Wendy kime iyileştirme büyüsü yapacağını şaşırmış bir şekilde Juvia'ya bakıyordu. Natsu, Gray'i omzundan tutup sallamaya başladı.
Natsu:
-Hey!!! GRAYY KENDİNE GEL!!!Lucy, Natsu'nun omzuna elini koydu:
-Natsu...Gray'i sallamasan diyorum.Natsu, bacağına Gray'i yatırdı yüzüne dik dik bakıyordu. Mirajane Juvia'nin başından ayrılıp:
-Natsu...Gray birazdan uyanır ama Juvia daha kötü...Erza:
-Wendy? Durumu Nasıl Juvia'nin.Wendy:
-Erza-san... Cheria olsaydı daha iyi olabilirdi ama şuan hala durumu kritik...Erza çadırdan çıktı ve elini çenesine koydu " Cidden toparlanmasi çok zor olacak..Suyun icindeki oksijeni ayırmak...Müthiş birsey Juvia..."
Erza:
-Master, Hala durumu kritik? Iptal etsek mi Kampı?Gray, Natsu'nun kolundan tutmuş yürürken:
-Hayır... Juvia bunu istemezdi...Wendy başını çadırdan çıkarttı:
-Gray-san, Juvia-san sizi sayıklıyor.Gray firlayarak çadırın içine girdi. Natsu, Levy, Lucy içeri girecekken, Erza eliyle yollarını kesti Cana Wendy'i kendine çekti...Çadırın içinde Juvia ve Gray Tek başına kalmıştı...
Juvia'nin başında ıslak havlu vardı, acı çekiyor gibi görünüyordu. Sol omzu ve vücudunun bir kısmı su olmuştu... Gray Juvia'nin yanına oturdu ve elini tutarak düşünür bir şekilde eline baktı...
Juvia, kabus görür gibi Gray'in ismini söylüyordu:
-Gray-sama..Gray-sama...Gray'in saçları önüne düştü:
-Koruyamadim.. Sevdiğim kadını Koruyamadim... lanet olsun..Juvia, Gray'in elini sıktı ve gözlerini yavaş yavaş açmaya çalışıyordu.
Gray, Juvia'nin alnından öptü, Juvia uykuya daldı....
Gray çadırdan çıktı ve ellerini cebine atarak gülümsedi.
Gray:
-Yarına iyileşir..Levy:
-Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun.Gray 32 dişini göstererek:
- Kendini çabuk toplayacağına inanıyorum...Ama kimse bilmiyordu ki Gray buz büyüsünü eritip Juvia'ya içirdiğini... Bu Juvia'ya iyi gelebilirdi, büyü gücü tazelenebilirdi...
Herkes enerjisini toparlayip yemek yediler...
Makarov:
-Çocuklarım, son gün sadece çiçek bulma yarışı olucak! Juvia'nin burda kalması riskli olabilir...SIMDIDEN DINLENIN!Herkes Çadırlara girerek uyudu ve sabah oldu...
Natsu 32 dış sıritip Lucy'nin sırtına vurdu:
-Ohayou na Lucy!!! Şu bitki nerde ? Hadi grup olalım!Lucy meyve suyunu fışkırttı:
- Natsu 1- Biri birşey içerken sırtına vurma. 2- O bitkinin ismi Ulfilosyum bir su perisi bitkisi...Levy elinde kitap ile yaklaşarak:
-Beli Juvia için bulmamız iyi olabilir ... su bitkisi sonuçta...Makarov:
-Hadi evlatlarim grup halinde o bitkiyi ilk bulan kişi kazanir!!!Gray ben bulucam edasiyla Gülümser. Mirajane, Erza ile çoktan aramaya koyulmuştur. Laxus ve Jellal yan yana Jellal ararken Laxus gökyüzüne bakıyordur. Ever, Elfman'i döverek bulması için tehdit ediyordur. Wendy Juvia ile ilgileniyor, Romeo babası Macao ve Wakaba amcası'ni ayırmaya çalışıyordur. Natsu, önden firlayarak Lucy'i geride bırakmıştır.
Lucy sinirlenip:
-Açık bakire kapısı Virgo!!Virgo:
-Ceza vakti mi Hime?Lucy:
-Hayır... beni Natsu'nun hızına yetiştirrr!!!Virgo, Lucy'i kucağına alıp hızlı bir şekilde koşuyordur.
Natsu:
-Birsürü bitki var ve hepsini daha önceden hiç koklamadim!!!Lucy:
-Çabuk bul Ejder burunum!!!Happy:
-Lucy, Natsu'yu seviyorrrgggg.Lucy:
-....SENI YAKALARSAMMM!!!O sırada Gray nehrin yanına gitmiş ve su perisinin bitkisini arıyordur. Her halde şu değil mi? Nehirin yanında olmalıdır. Aslında Gray doğru yoldadir. Gray nehrin başına oturur ve elini suya götürür o an aklından Juvia geçiyordur, ona ne kadar değer verdiğini ve son savaşı aklına gelir bunları düşünmeye başlar... Kalbi deli gibi atar ve Gray bu hissin ne olduğunu bilmiyordur korkarak sol eliyle kalbini sıkar... Gray kulağında küçük bir fısıltı duyar.
"Bunun adı aşk çocuk."
Gray etrafına bakınır kimse yoktur.
"Beni sadece kalbinle duyuyorsun ama gözün reddediyor"
Gray gözlerini kapar ve suyun üzerine ellerini uzatır, su çiçeği perisi Gray'in elinin üzerine oturur, Gray gözlerini açar.
Elindeki küçücük peri simsiyah saçlı beyaz tenli gözleri denizin renginde elbisesi ise parlak mavinin her tonundan oluşan bir elbisedir...
Gray küçük periye bakar:
-Sen..? Sen..Peri güler ve :
-Ben seni su perinim...Gray:
-Benim.?Su perisi çiçeği:
-...Biz aslında sizin yanınızdayız herkesin kendine özgü su perisi vardır, ama bunlar herzaman ortaya çıkmaz... Beni bulabilen nadir insan ırkından birisinin Gray Fullbuster? Ve söyle şimdi....Gray şaşkın halde elinin üzerindeki küçük periye hayran bir halde bakar.
Şu çiçeği perisi:
-ilk önce benim ismim Lykia... Senin su Perin...Gray:
-Lykia...Lykia:
-Sana kendi çiçeğimin Özütünü veriyorum. Bunu o mavi saçlı kadına tesekkurumu ilet ve burnuna götür, muhakkak bunla iyileşecektir... Juvia-nee-san arigatou...Peri yokolur ve Gray elindeki peri çiçeği özütü ile Makarov un önünden geçerek Juvia'nin çadırına girip çiçek Özütünü burnuna tutar... Juvia yavaş yavaş kendine gelir... Gray sıkıca Juvia'ya sarılır ve gözünden yaş akar.
Gray;
-Baakkaa... Çok endişelendim.Juvia şaşkın halde Gray'e bakar.:
-Gray - sama?Gray, Juvia'nin yüzünü tutar ve dudagina masum bir öpücük kondurur.
Juvia"Juviiiiiiiiiiiiiiiiii~♡♡♡?" Gray birsey söylemeden çadırdan çıkar. Makarov çok şaşırmıştir. Şu çiçeği bitkisi perisi çok nadir insanlarda görünür. Kimse bulamaz ve herkes yavaş yavaş toplanır. Kazanan Gray'dir...
Herkes Fairy Tail'in yolunu alır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail Şeytanı: Mirajane Strauss
FanficFairy Tail Mirajane Strauss un geçmişi ve Şeytan prensesimizin hayatı.